تامین محصول جهت فروش زعفران عمده

تامین محصول جهت فروش زعفران عمده

تامین محصول جهت فروش زعفران عمده

تاجران و سرمایه گذاران دیگر نگران تأمین محصول جهت صادرات نباشند چرا که فرانیز فروش زعفران عمده را در انواع مختلف با مناسب ترین قیمت انجام می دهد.

تامین محصول جهت فروش زعفران عمده

زعفران یکی از کالا های اساسی برای صادرات است که به حدود ۶۰ کشور جهان ارسال می گردد. بخش اعظم محصول صادر شده به صورت فله ای بوده که متأسفانه با قیمت پایین تر به فروش می رسد.

در بین بخش های گوناگون اقتصادی، کشاورزی به لحاظ توانمندی های شایان توجه در تولید، اشتغال، امنیت غذایی و مبادله های تجاری از جایگاه ویژه ای برخوردار است که باید از طرف دولت حمایت های لازم از آن صورت گیرد.

بهترین زمان خرید زعفران عمده

تامین محصول جهت فروش زعفران عمده

فروش زعفران عمده از طریق کشاورزان و شرکت های تولیدی انجام می پذیرد. بهترین زمان برای خرید حجم عمده در زمان برداشت است چرا که در آن فصل محصول به فراوانی یافت می شود و می توان آن را با قیمت مناسب تری خریداری نمود.

ایران با وجود اراضی مستعد و نیروی کار خبره حدود ۹۵ درصد زعفران جهان را تأمین می کند و بزرگترین صادر کننده زعفران در جهان شناخته می شود. اما کشوری مانند اسپانیا که تنها ۱ درصد از سهم کشت جهانی را دارد در رقابت با ایران قرار دارد که دلیل آن تأمین حدود ۸۵ درصد از زعفران آن توسط ایران است.

فروش زعفران عمده برای اماکن پر مصرف مانند رستوران ها و کترینگ ها نیز انجام می گیرد. در واقع وزن بالای ۱ کیلوگرم عمده محسوب می شود که طبعاً دارای قیمت مناسب تری می باشد.

روش های فروش زعفران عمده

برای موفق بودن در زمینه فروش زعفران عمده و یا هر کالای دیگری باید با فنون این کار آشنا شد. در دنیای امروز تبلیغات نقش گسترده ای در میزان موفقیت دارد. با توجه به همه گیری استفاده از فضای مجازی می توان اذعان داشت که این فضا بهترین گزینه برای تبلیغ و معرفی محصول است.

همچنین بکار گیری تکنیک های بازاریابی و استفاده از نیرو های خبره در این زمینه می تواند خیلی کارآمد باشد. فروش زعفران عمده از طریق شرکت های تولیدی و نمایندگان فروش انجام می پذیرد که به دو طریق حضوری و اینترنتی اجرا می گردد.

فرانیز یکی از عمده فروشان موفق می باشد که عرضه زعفران را به صورت فله ای و بسته بندی شده در حجم بالا انجام می دهد. در این مرکز می توانید انواع مختلف زعفران را مشاهده و خریداری نمایید و از تخفیفات ویژه این سایت بهره مند شوید.

سوال داری، من اینجام!