تجار چاشنی حاوی عصاره زعفران

تجار چاشنی حاوی عصاره زعفران

تجار چاشنی حاوی عصاره زعفران

تجارت یکی از عوامل تأثیر گذار بر رشد اقتصادی یک کشور می باشد. تجار برای این منظور به دنبال خرید کالا های پر طرفدار مانند چاشنی حاوی عصاره زعفران بوده تا در این راستا موفق شوند.

تجار چاشنی حاوی عصاره زعفران

چاشنی ها یکی از محصولات مهم در آشپزی می باشند که هر آشپزی برای ارائه طعمی جدید و خاص به آن ها نیاز مبرم دارد. این محصول در طعم های متفاوت در بازار موجود بوده و باعث تنوع در پخت و پز شده است.

ترکیبات چاشنی حاوی عصاره زعفران

تجار چاشنی حاوی عصاره زعفران

چاشنی حاوی عصاره زعفران از ترکیبات؛ نمک، مالتو دکسترین، شکر، منوسدیم، گلوتامات، زعفران و ادویه جات معطر تشکیل شده است. این محصول با دارا بودن گل سلامتی، علاوه بر عطر و طعم خاص، خواص بسیاری را نیز با خود به همراه دارد.

عصاره زعفران موجود در این محصول از کیفیت بالایی برخوردار بوده که رنگ خاصی نیز به چاشنی افزوده است. طلای سرخ ایران یکی از با سابقه ترین گیاهان دارویی و درمانی در سراسر دنیا می باشد که نمونه آن را نمی توان در هیچ جای دنیا یافت.

چاشنی حاوی عصاره زعفران به صورت پودری می باشد که برای برخورداری از رنگی بهتر باید قبل از استفاده در آب گرم حل شود، البته در صورت نداشتن زمان کافی می توان آن را به همان صورت نیز اضافه نمود.

در فصل برداشت گل زعفران که معمولا پائیز می باشد با هویدا شدن اولین غنچه ها باید عملیات چیدن صورت گیرد. در کشور های پیشرفته این کار را با ماشین های مخصوص انجام می دهند. در سال اول کاشت برای بازدهی نباید انتظار زیادی داشته باشید.

کلاله ها باید خیلی سریع جدا شوند تا گرده بر روی آن ها ننشیند. رشته ها را از سر شاخه به همان حالت جدا و خشک کرده و بعد بسته به نوع زعفران تولیدی آن را دسته بندی می کنند. اگر قصد عرضه نگین و سرگل داشته باشند باید از محل اتصال، خامه را کنار گذاشته تا یک ادویه آفتاب زیبا و بدون سفیدی تولید شود.

نگهداری صحیح از زعفران

تجار چاشنی حاوی عصاره زعفران

در محل نگهداری زعفران نباید دما بالاتر از ۲۰ درجه باشد چون که روی کیفیت محصول تأثیر منفی می گذارد. همچنین زعفرانی که در جای مرطوب نگهداری می شود در زمان پودر کردن رشته ها به خوبی آسیاب نمی شوند.

چاشنی حاوی عصاره زعفران گزینه مناسبی برای تجارت می باشد چرا که این محصول در خیلی از کشور ها علی الخصوص همسایگان متقاضیان بسیاری دارد. برای خرید این کالا به صورت عمده برای امر صادرات می توانید از طریق سایت بازرگانی فرانیز اقدام فرمایید.

سوال داری، من اینجام!