تولید کننده اسپری زعفران ارگانیک صادراتی

تولید کننده اسپری زعفران ارگانیک صادراتی

تولید کننده اسپری زعفران ارگانیک صادراتی یکی از محصولات مطرح در این زمینه است. در ادامه بیشتر با این فرآورده آشنا می شویم.

تولید کننده اسپری زعفران ارگانیک صادراتی

این گیاه که محبوب ترین چاشنی غذا محسوب می شود، سرشار از انواع ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها می باشد و می تواند اثر بسیاری از مواد مخربی که در زندگی امروزه بر سلامت ما تاثیر می گذارند را خنثی کرده و از بین ببرند.

در طی سال های اخیر و با پیشرفت تکنولوژی شاهد محصولات متنوع با کارایی ها مختلفی هستیم و با ورود اسپری های زعفران مرغوب و طبیعی افراد بسیاری با دیدن کاربرد های شگفت انگیزشان به استفاده از آن ها به جای صرف زمان در آماده سازی زعفران جلب شدند.

شرکت های تولید کننده آب زعفران

تولید کننده اسپری زعفران ارگانیک صادراتی

شرکت های تولید کننده اسپری زعفران ارگانیک برای تهیه این محصول از آب قابل شرب و زعفران مرغوب ایرانی استفاده می نمایند. برای شروع مراحل اولیه تولید ابتدا باید ناخالصی های آب از آن زدوده شود. به شکلی که در انتهای مراحل تصفیه، آب با اشعه UV کاملا استریل می گردد و هیچ گونه آلودگی و میکروبی در آن باقی نمی ماند.

به همین دلیل است که این محصول کیفیت بالاتری از عصاره و اسانس زعفران ارگانیک گرفته شده به صورت دستی دارد و ماندگاری آن به مراتب بهتر و بالاتر است. پس از طی مراحل حذف هرگونه آلودگی و ناخالصی آن را در لوله های مخزن توسط بخار آب تا دمای معینی گرم می کنند و این آب داغ با نسبت تعیین شده ای از زعفران ترکیب می شود. لازم به ذکر است کلاله هایی که تولید کننده اسپری زعفران در محصولات خود به کار می برد از قبل با روش خاصی که به ترکیبات و کیفیت آن آسیب نرساند پودر شده است.

قیمت خرید از تولید کننده زعفران باکیفیت

تولید کننده اسپری زعفران ارگانیک صادراتی

در پایان محلولی که در قسمت قبل ذکر شد به همراه گاز پیشرانه که برای عملکرد اسپری ضروری است به درون پاکت آلومینیومی تزریق می شود و اسپری زعفران ارگانیک به قیمتی بسیار مناسب برای خرید مستقیم از تولید کننده عرضه می شود.

زمانی که زعفران پودر می شود به دلیل از بین رفتن کلاله های سالم، کیفیت و متعاقب آن قیمت زعفران کاهش می یابد اما در این محصول بر خلاف عدم کاهش کیفیت بر اثر پودر شدن زعفران قیمتی ارزان تر نیز دارد. از اسپری زعفران می توان برای تزیین کردن و طعم دادن به انواع غذا استفاده کرد و عطر و طعم منحصر به فردی را در سفره های خود تجربه کرد.

اسپری زعفران چیست؟

اسپری زعفران ارگانیک یکی دیگر از محصولات فرآوری شده زعفران است. تولید یا بهتر بگوییم ابداع جدید از شرکت های زعفران ایرانی است که چند اخیر بسیار باب شده است. اغراق نیست اگر بگوییم در میان تمام محصولات زعفرانی اسپری زعفران آسان ترین شیوه مصرف را دارد.

اسپری زعفران چیست؟

شیوه مصرف آسان موجب شده است تا اسپری زعفران در خارج از کشور نیز طرفداران خود را داشته باشد. در اسپری زعفران کیسه آب و زعفران به صورت مجزا در درون قوطی جای داده شده است.

مزایای استفاده از مایع زعفران

برای مصرف کافی است تا اسپری را تکان دهید و سپس دکمه اسپری را فشار دهید. به همین آسانی شما می توانید از این محصول استفاده کنید. این درحالی است که زعفران خشک دردسرهای خاص خود را دارد. به عنوان مثال ابتدا باید آن را در اندازه های بسیار کوچک سابید.

پس از آن مقداری از آن را در آب ولرم ریخت و مدت ده تا پانزده دقیقه صبر کرد. پس از این مدت است که زعفران دم می کشد و رنگ و طعم واقعی خود را می گیرد. شاید در مصارف خانگی امکان پذیر باشد، اما در آشپزخانه ها و رستوران ها بسیار زمان بر است.

توقعی که غذاهای بیرون می رود، این است که سریع آماده شود و تا به دست مشتری می رسد، سرد نشود. در این میان دیگر فرصت دم کشیدن زعفران تقریبا ناممکن به نظر می رسد.

مزایای استفاده از اسپری زعفران

تغییرات در بازار زعفران

 بحث دیگر بعد اقتصادی محصولات است. در چند سال اخیر، زعفران نیز  با نوسانات بازار دستخوش تغییراتی در قیمت شده است. برای بسیاری از افراد سخت است، زعفران خشک را خریداری کنند. شرکت های تولیدکننده برای رسیدن سود بیشتر به جیب مشتری و خودشان، این محصولات را تولید کرده اند.

اگر بخواهیم ملموس تر بگوییم، شما با اسپری زعفران می توانید حدود ۸۰ تا ۹۰ بشقاب برنج را زعفرانی کنید. این در حالی است که با یک گرم زعفران ترکیب با آب نهایتا بتوان ۲۰ بشقاب برنج تزیین کرد. به این معنا که بهره وری اسپری زعفران حدود ۴ تا ۵ برابر زعفران خشک خواهد بود.

با این اوصاف می توان گفت اسپری زعفران ارگانیک معامله ای دو سر سود خواهد بود. در حقیقت با خرید این محصول در زمان و هزینه شما بسیار صرفه جویی می شود. از طرفی نگهداری زعفران مسئله بسیار مهمی است. اگر زعفران در مجاورت هوا قرار گیرد، تغییر رنگ می دهد و کیفیت اولیه خود را از دست می دهد.

اسپری زعفران ارگانیک با قوطی ها و بسته بندی محکم خود این نگرانی را از فکر تولیدکنندگان برداشته است. این محصول ۱۸ ماه ماندگاری دارد. مغازه داران و توزیع کنندگان می توانند با خیال راحت در حجم بالا این فرآورده را سفارش دهند.

خواص محلول زعفران

ناگفته پیداست که این روزها زعفران دیگر صرفا یک چاشنی و ادویه نیست. مصرف دارویی زعفران، خصوصا در دوران همه گیری کرونا بسیار مشهود بود. از آنتی اکسیدان موجود در زعفران گرفته تا ویتامین A و منیزیم و پتاسیم، همگی خواص این گیاه ارزشمند است.

خواص اسپری زعفران

اسپری زعفران ارگانیک نیز از این قاعده مستثنی نیست. اگر محصول اصل باشد، اسپری یا افشره یا قطره خوراکی، همگی به نحوی خواص زعفران را دارا خواهند بود. کافی است شما ۲۰ تا ۵۰ میلی گرم از اسپری زعفران ارگانیک را استفاده کنید. در دراز اثر نشاط بخش این معجون فوق العاده را درخواهید یافت.

ضرورت در اصالت در محصولات فرآوری شده زعفران

وقتی صحبت از اصالت زعفران می کنیم شاخه های جدا و قرمز رنگ کلاله زعفران در ذهن تداعی می شود. نحوه کشت و داشت و برداشت آن در اصالت زعفران نیز نقش دارد. در مورد زعفران اصل در اثر تجربه می توان تا حدودی اصل بودن آن را تشخیص داد.

مسئله مهم در اصالت در مورد محصولات جانبی زعفران است که به راحتی می تواند ناخالص باشد. این ناخالصی به گونه است که ممکن است  بسیاری افراد متوجه آن نشوند. با این اوصاف می توان گفت برای فرآورده های زعفرانی پیش از هر چیز به طبیعی بودن آن توجه کنید.

ضرورت در اصالت در محصولات فرآوری شده زعفران

 در واقع اسپری زعفران ارگانیک، محصولی است که شما را می تواند به خواص اصلی زعفران برساند. بسته بندی این محصولات باید به نحوی باشد که آن را از نور و گرما و رطوبت محافظت کند‌. در کنار آن باید خود محصول نیز فاقد مواد شیمیایی و نگهدارنده باشد. در این صورت خواهد بود که می توان ادعا کرد که اسپری زعفران ارگانیک روانه بازار می شود.

در این میان خستند ارگان هایی که سلامت این محصولات را تضمین کنند. اسپری زعفران ارگانیک از هر برندی که باشد، باید مورد تایید سازمان غذا و دارو قرار گیرد. از طرفی باید دارای سیب سلامت نیز باشد. با این علامت مشتری مطمئن می شود، هزینه ای که برای این محصول می کند، از استانداردهای کافی برخوردار است.

امکان صادرات اسپری زعفران 

اغراق نیست اگر بگوییم صادرات زعفران اگر به درستی مدیریت شود، بیش از نفت می تواند درآمدزا باشد. زعفران محصولی سبک است، اما ورود ارز به واسطه آن می تواند سنگین باشد. در واقع زعفران می تواند موجب رونق اقتصادی کشور شود.

آنچه در صادرات مهم است، کیفیت و اصالت محصول است که خود صادرکنندگان به اصل توجه ویژه دارند. صادرات اسپری زعفران از خود زعفران نیز آسان تر است.

در این محصول دیگر نیازی به تمهیدات در نظر گرفته شده برای خورد نشدن زعفران وجود نخواهد داشت. کشورهای همسایه و حتی کشورهای اروپایی از جمله فرانسه و اسپانیا از مشتریان ثابت زعفران ایران هستند.

تنوع در محصولات زعفرانی

بهتر است بگوییم زعفران نمادی از ایران است که هرکه بهترین نوع از آن را می خواهد به ایران رجوع می کند. این ما هستیم که در کنار خود محصول زعفران، لازم است به محصولات خود تنوع دهیم. در پایان لازم است اشاره کنیم که این محصول بسیار مشتری پسند است.

چه برای مشتریان داخلی و چه خارجی خوشایند خواهد بود. ترکیب آب با زعفران طعم لطیفی به این فرآورده داده است. در واقع با این محصول، طعم گس و تلخ اولیه زعفران گرفته شده است. برای خارجی ها که مثل ما ایرانی ها با این ذائقه آشنایی ندارند، ممکن است ناخوشایند باشد.

در اینجاست که اسپری زعفران ارگانیک چاره کار خواهد بود. در مجموع می توان گفت صادرات اسپری زعفران معامله ای دو سر سود خواهد بود. در خرید و فروش محصولی همچون اسپری زعفران هم واردکننده و هم صادرکننده از آن راضی خواهند بود.

سوال داری، من اینجام!