خرید بی وقفه سایت زعفران قائنات

خرید بی وقفه سایت زعفران قائنات

خرید بی وقفه سایت زعفران قائنات

یک فروشگاه در صورتی می تواند موفق باشد که رضایت مشتری را در وحله اول مد نظر قرار دهد. سایت زعفران قائنات با ارائه محصولات با کیفیت باعث خرید بی وقفه مصرف کنندگان از این مرکز فروش گردیده است.

خرید بی وقفه سایت زعفران قائنات

قائنات از جمله شهر های موفق در زمینه تولید زعفران در جهان می باشد. بیشتر زمین های کشاورزی این شهرستان به کشت طلای سرخ اختصاص یافته است.

فروش بی واسطه در سایت زعفران قائنات

خرید بی وقفه سایت زعفران قائنات

سایت زعفران قائنات با قرار دادن محصولات خود باعث فروش بی واسطه شده است. در واقع می توان گفت که مشتری محصول مورد نظر خود را بدون پرداخت هزینه اضافه خریداری می کند.

در این شهرستان زعفران معمولا به همان روش مرسوم کشت می گردد. اما امروز روش کشت گلخانه ای در خیلی از نقاط کشور مرسوم گردیده است که اگر هزینه اولیه راه اندازی تأمین شود بازدهی و درآمد زایی خوبی را به دنبال خواهد داشت.

انواع کشت گلخانه ای زعفران

خرید بی وقفه سایت زعفران قائنات

کشت گلخانه ای زعفران به رو روش انجام می گیرد که در اینجا عنوان و توضیح داده می شوند؛

  1. هیدروپونیک: کلمه هیدرو به معنی آب می باشد که نشان دهنده متکی بودن رشد زعفران به آب است. در اینجا باید ریشه در محیطی مرطوب قرار گیرد تا اکسیژن و مواد معدنی آن تأمین شود. این روش نسبت به نوع دوم بازدهی بیشتری دارد.
  2. ایروپونیک: این روش متکی به هوا بوده و در کشت آن از خاک استفاده نمی شود. یعنی ریشه ها در هوا قرار دارند و با اسپری آب و مواد معدنی آن ها تأمین می گردد. در اینجا مراقبت زیادی لازم است ولی زعفران حاصل شده عیار بالایی دارد.

برای کشت گلخانه ای در هر کدام از این روش ها ابتدا باید سالن مجهز تهیه شود که سیستم تهویه، سرمایشی و گرمایشی آن برقرار باشد. پس از انجام این مراحل ابتدا باید سالن را به خوبی ضدعفونی نمود و سپس پیاز های مناسب با وزن حداقل ۱۵ گرم را تهیه کرد.

از زعفران علاوه بر استفاده در آشپزی، در زمینه هنر های خوشنویسی، نقاشی و بافت فرش های ابریشمی نیز استفاده می شود. در تولید لوازم آرایشی- بهداشتی از آن ماسک ها و کرم های متنوعی تولید شده است که برای سلامت پوست بسیار مفید می باشند.

در سایت زعفران قائنات می توان تمامی نمونه های طلای سرخ را با بسته بندی های متنوع دریافت نمود. البته فروش فله ای زعفران نیز در آن صورت می پذیرد تا هر کس بر حسب مقدار نیاز خود خریدی متفاوت را تجربه کند.

سوال داری، من اینجام!