خرید شربت گلاب زعفران مستقیم از کارخانه

خرید شربت گلاب زعفران مستقیم از کارخانه

خرید شربت گلاب زعفران اصلی

 شربت گلاب زعفران از محبوب ترین نوشیدنی ها است. اگر علاقمند تهیه این محصول هستید بهترین راه خرید شربت گلاب زعفران مستقیم از کارخانه است.

خرید شربت گلاب زعفران مستقیم از کارخانه

خرید به این شکل از نظر صرف هزینه بسیار ارزان تر و به صرفه تر است. چرا که همه می دانند با خرید شربت گلاب زعفران مستقیم از شرکت تولیدی قیمتی ارزان تر از قیمت بازار دریافت می ‌کنند. همچنین در دنیای امروز به راحتی تنها با یک کلیک و یا تماس، می توان سفارش محصولات خود را ثبت کرد. حتی در مورد محصولات از کارشناسان مشاوره گرفت.

فرانیز جهت رفع نیاز هموطنان و ارتقا سطح سلامتی، طرف قرارداد با بهترین کارخانجات و شرکت های تولید کننده محصولات زعفرانی می باشد و در این راستا با کیفیت ترین کالا را به کسانی که به دنبال خرید شربت گلاب زعفران هستند، عرضه می نماید.

شربت گلاب و زعفران نوعی نوشیدنی ساده و خنک کننده خصوصا برای فصل های گرمی مانند تابستان است. این کالا نه تنها به رفع عطش کمک می‌کند بلکه در عین حال بسیار انرژی بخش نیز است. خرید شربت گلاب زعفران در برخی ماه های سال به عنوان نوشیدنی پذیرایی و نذری در مراسم های مذهبی هم افزایش پیدا می کند.

خرید شربت گلاب زعفران اصلی

خرید شربت گلاب زعفران مستقیم از کارخانه

مواد اصلی مورد استفاده در تهیه این شربت گلاب و زعفران هستند و از آنجایی که زعفران علاوه بر رنگ و عطر دل انگیز خود خواص بسیاری دارد و گیاهی شادی بخش و آرام بخش محسوب می شود، از زمان های دور در صنایع گوناگون و حتی همانطور که اشاره شد در مذهب نیز کاربرد فراوانی داشته است.

گاهی افرادی که با خرید شربت گلاب زعفران آن را دریافت کرده اند با افزودن موادی مثل آبلیمو، هل و عرقیاتی مانند عرق بیدمشک به طعم آن تنوع می‌ بخشند. بنابراین این شربت محصولی بی نظیر است که مناسب همه ذائقه ها می باشد و همینطور از نوشیدن آن احساس خوبی بدست خواهید آورد.

خرید شربت گلاب زعفران مستقیم از کارخانه

با توجه به این مسئله که نگهداری از زعفران مشکل است مصرف کنندگان همیشگی آن ترجیح می دهند سایر محصولات مانند پودر ها و شربت های آن را که قیمت مناسب تری دارند خریداری کنند. زیرا این کالا ها در بسته بندی های مناسب قرار گرفته اند تا از کاهش کیفیت و خراب شدن زعفران جلوگیری کنند.

شربت گلاب زعفران

شربت زعفران یکی از نوشیدنیهای بسیار خوشمزه و مورد علاقه مردم است. این شربت می ‌تواند در یک عصر گرم تابستانی حال شما را جا بیاورد. علاوه بر لذت بخش بودن و لذیذ بودن، این شربت ویژگی های دیگری نیز دارد.

آب زعفران رنگ طلایی زیبا و عطر بهشتی دلچسبی دارد و دارای خواص فراوانی نیز می باشد. کیفیت این شربت وابسته به مواد اولیه استفاده شده در آن است.

هر قدر که گلاب استفاده شده در آن خالص تر باشد قطعا عطر و طعم بهتری به شربت شما می بخشد. زعفران استفاده شده از قسمت‌های مرغوب گیاه زعفران و خالص نیز پتانسیل بیشتری برای بهتر کردن شربت گلاب زعفران شما دارد.

شربت گلاب زعفران

ترکیب گلاب و زعفران 

نوشیدنی زعفران یکی از جادوهای طبیعت است زیرا هر کدام از مواد تشکیل دهنده آن به تنهایی جزء سودمندترین هدایای طبیعت به انسان می باشد.

 این شربت هم خواص طلای سرخ یعنی زعفران را داراست و هم تمام ویژگی های مثبت گلاب در آن موجود می باشد.

گلاب از گذشته تا به امروز بعد از سکنجبین پرمصرف ترین عرق از میان عرقیات سنتی در میان مردم بوده است. نوشیدن و استشمام عطر گلاب بسیار نشاط آور است و باعث آرامش و تسکین قلب و مغز می شود.

ترکیب گلاب و زعفران 

خواص گلاب زعفران

همانطور که گفته شد نوشیدنی زعفران خواص بسیاری دارد.موارد ذکر شده در این مطلب تنها تعدادی از آنهاست!

آشامیدنی زعفران تقویت کننده عمومی بدن است و باعث تقویت قلب و کبد می شود. مصرف این شربت باعث تقویت معده  وهضم بهتر غذا می شود و مشکل نفخ معده را نیز برطرف می کند.

از دیگر تاثیرات شربت زعفران بر روی جسم، پاکسازی مجاری ادرار می باشد. همچنین آب زعفران قادر است پوست و مو را تقویت کرده و جلوه ای شفاف به آن ببخشد.

این شربت مفرح و نشاط آور است. کسالت های روحی مانند اضطراب، افسردگی، استرس، دلشوره و هراس را تا حدودی در افراد کنترل می کند. همچنین شربت  گلاب زعفران حافظه را تقویت می کند و برای مبتلایان به پارکینسون و آلزایمر نیز کمک کننده می باشد.

از این شربت برای رفع بی میلی در افراد و به خصوص کودکانی که کم اشتها هستند نیز قابلیت استفاده دارد.

خواص گلاب زعفران

آشامیدنی زعفران در طب سنتی

از این شربت در طب سنتی نیز بسیار یاد شده که در این مطلب به مواردی از آن اشاره می کنیم:

نوشیدنی زعفران یکی از مفرحات مورد قبول در طب سنتی ایرانی می باشد. در این طب نیز به خواص آن در تقویت قلب و متعادل کردن طپش  های قلب اشاره شده است.

همچنین گفته شده است که آشامیدنی زعفران در درمان بیماری های سوداوی بسیار موثر است. همچنین ذکر شده تاثیراستفاده از شربت گلاب زعفران در افراد سرد مزاج چند برابر است. بر اساس توصیه‌های طب سنتی این شربت توانایی تقویت قوای جنسی را نیز داراست.

طب سنتی به حفظ  تعادل مزاج در بدن و جلوگیری از اختلاط آن اعتقاد بسیار دارد. این طب گاهی از مواد غذایی به عنوان مصلح طبع استفاده می کند.  از شربت زعفران نیز گاهی برای درمان بیماری و گاهی برای حذف ضررهای داروهای دیگر استفاده می شود.

آشامیدنی زعفران در طب سنتی

گاهی ممکن است بیمار ناچار به استفاده از دارویی با طبع گرم شده باشد. استفاده از داروها قطعا  عوارضی را بر بدن بیمار تحمیل می کند. در این شرایط حکمای طب سنتی استفاده از شربت زعفران را تجویز می کنند تا بدن بیمار را به سطح تعادل برسانند.

همچنین در کتب منبع طب سنتی ذکر شده خوب است که فرد شربت گلاب زعفران را ناشتا بیاشامد. ناشتا نوشیدن این شربت برای رفع سردرد ها، تنش های عصبی، بیخوابی و اضطراب نیز منفعت بسیار دارد.

 پیشینه گلاب زعفران

در گذشته آشامیدنی زعفران به عنوان دارو و هم به عنوان نوشیدنی در اغلب مهمانی ها مورد استفاده قرار می‌گرفت. استفاده از این شربت به عنوان نوشیدنی دستور تهیه واحدی داشت.

در مورد استفاده دارویی از این شربت شرایط کمی متفاوت بود. در این شرایط حکیم با توجه به نوع بیماری و نیاز بیمار در دستور تهیه اولیه تصرفاتی انجام می داد. مواردی را به دستور تهیه ی آن افزوده می کرد. از این شربت در بعضی کتاب های طب قدیمی نیز یاد شده است.

 پیشینه گلاب زعفران

عنوان مثال حکیم عقیلی خراسانی در کتاب قرابادین کبیر در تعریف آب زعفران آورده است: از جمله اشربه ای است که جهت تقویت قلب و رفع خفقان و رفع وحشت و مالیخولیا و غیره ترتیب می‌دهند. و آن را با عرق های مناسبه می آشامند.

مواد اولیه استفاده شده در شربت زعفران

این شربت در صورتی که به طور صنعتی تهیه شده باشد دارای مواد زیر است: آب، شکر سفید ایرانی، زعفران ممتاز، گلاب ممتاز، حدود ۴ یا ۵ گرم آبلیموی صنعتی جهت شکرک نزدن محصول و گلوکز جهت شفافیت و قوام شربت.

در تولید این محصول معمولاً از رنگ ها و اسانس های شیمیایی و مواد نگهدارنده مصنوعی استفاده نمی شود.

مواد اولیه استفاده شده در شربت زعفران

طریقه مصرف آب زعفران

نوشیدنی زعفران از محبوب ترین شربت ها بین کدبانو های ایرانی است. این شربت بسیار خوش طعم و عطر بوده و ارگانیک و طبیعی نیز می باشد. علاوه بر اینها تهیه آن بسیار آسان است. تنها کافیست مقداری از شربت را در آب خنک ریخته و هم بزنید.

به همین راحتی شربت شما برای نوشیدن یا پذیرایی از مهمانان عزیزتان آماده است. اما اگر شما می خواهید کدبانوگری را به حد اعلا برسانید. می ‌توانید از خاکشیر و تخم شربتی بر اساس ذائقه تان در شربت استفاده کنید.

طریقه مصرف آب زعفران

منع مصرف نوشیدنی زعفران

تمام مواد خوراکی در دنیا برای عده‌ای منع مصرف دارند. مواد طبیعی و ارگانیک نیز از این قاعده مستثنا نیستند. آشامیدنی زعفران به دلیل زعفران استفاده شده در آن برای زنان باردار منع مصرف دارد.

منع مصرف نوشیدنی زعفران

زیرا زعفران ممکن است باعث آسیب مادر یا جنین شود. بنابراین اگر شما در دوران بارداری خود را سپری می کنیدبه این نکته توجه کنید. قبل از استفاده از شربت زعفران حتما با پزشک خود مشورت کنید.

سوال داری، من اینجام!