خرید و فروش عمده پودر زعفران

خرید و فروش عمده پودر زعفران

مراکز و نمایندگی‌های فروش عمده پودر زعفران این محصول را در حجم‌های مختلف باقیمت‌های مناسب جهت مصرف مشتریان به بازار عرضه می‌کنند.

فروش عمده پودر زعفران

ویژگی های پودر زعفران

اصولاً برای خرید هر نوع کالا یا محصولی لازم است از اندکی خصوصیات آن محصول اطلاعاتی را داشته باشیم. تا در خرید یا فروش آن موفق عمل کنیم.
پودر زعفران دارای ویژگی های است که به قرار زیر است:

  • به بو و طعم آن توجه کنیم.
  • با کسب اطلاعاتی موثق مطمئن شویم که اصالت آن دستکاری نشده باشد.
  • به نوع رنگ آن نیز توجه کنیم.

فروش عمده پودر زعفران

فروش عمده پودر زعفران

پودرهای زعفرانی همواره به خاطر قیمتی که دارند لذا فروش مناسبی هم دارا می باشند. برای خرید این پودرها می توانیم از بازارهای گوناگونی از جمله: سایت ها فروشگاه هایی ککه خدمات شبکه ای و آنلاین دارند، تمامی مراکز پخش، نمایندگی های مختلف و سوپرمارکت ها و …

فروش عمده پودر زعفران

تولیدی پودر زعفران

برخی شرکت ها به جهت تولید این نوع گیاه دارویی فعالیت خود را آغاز می کنند و از جمله شرکت های تولیدی ای که در ارائه ی پودر زعفران فعالیت دارد می توان به شرکت هایی اشاره که به قرار زیر است:

  •  نورهان: سال ۱۳۷۲ شروع به فعالیت کرده است و اکنون با حدود ۹۰۰۰ کشاورز مشغول به همکاری و تولید می باشد.
  •  بدیعی: در سال ۱۳۶۹ مشغول به فعالیت است و در صادرات زعفران را به حدود ۳۰ کشور انجام می دهد.
  •  نفیس: از سال ۱۳۷۰ تشکیل شده است و شامل آزمایشگاه های پیشرفته و مجهز در امر تولید زعفران است.
  • زعفرانی بهرامن:  در سال ۱۳۴۹ تاسیس شد و این شرکت دارای متخصصین و کارشناسان گوناگونی دارد و دست آوردهای مختلفی را در مقوله ی تولید و توزیع زغفران دارا می باشد.
  • نوین زعفران:  سال ۱۳۷۱ ایجاد شد که برخی از فعالیت های شرکت نوین با واحد تحقیقات و علمی دانشگاهی در ژاپن در مقوله ی افزایش مصرف زعفران در خوراک و دارو است.
  • ن عباس زاده اصل: این شرکت از سال ۱۳۴۲ از کشاورزان زحمتکش گیاه زعفران را تهیه می کرد و به بازارها و برند های جهانی ارائه می داد. همچنین در سال ۱۳۸۸نیز گواهی نامه ی iso 9002 و iso22000 را دریافت نموده است.

فروش عمده پودر زعفران

فروش عمده پودر زعفران در ایران با قیمت کمتری نسبت به فروش جزئی آن صورت می‌گیرد. پودر زعفران از زعفران خالص و درجه یک تولید می‌شود. این محصول فاقد هرگونه مواد افزودنی و نگهدارنده است.

پودر زعفران از آسیاب کردن زعفران اصل و مرغوب تهیه می‌شود. این محصول از عطر، طعم و قدرت رنگ‌دهی بالایی برخوردار است. این فرآورده در انواع غذاها و همچنین نوشیدنی‌ها، چای‌ها و بستنی‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرد.

فروش عمده پودر زعفران

پودر زعفران توسط رستوران‌ها، کافه‌ها، تالارها و غیره خریداری می‌شود. این مراکز می‌توانند محصول خود را از مرکز فروش عمده پودر زعفران خریداری نمایند. چرا که هر چیزی که به‌صورت عمده خریداری شود قیمت آن نسبت به خرید جزئی آن به‌صرفه‌تر خواهد بود.

اکثر مشتریان به دلیل راحتی استفاده از پودر زعفران تمایل زیادی به خرید این فراورده دارند. مصرف‌کنندگان هنگام استفاده از پودر زعفران نیاز به آسیاب کردن آن را ندارند و بلافاصله می‌توانند آن را به غذا اضافه کنند.

قیمت پودر زعفران

قیمت پودر زعفران به عوامل مختلفی از جمله نوع بسته‌بندی، طعم، رنگ، عطر و کیفیت آن بستگی دارد. هر چه کیفیت محصول بالاتر باشد قیمت آن بیشتر خواهد بود. همچنین مشتریان بیشتری جذب خود می‌کند.

قیمت پودر زعفران نسبت به قیمت خود زعفران بسیار مقرون و به‌صرفه‌تر است. هر قشری می‌تواند آن را تهیه کند و به غذای خود طعم و رنگ بی‌نظیری ببخشد. پودر زعفران طرف‌داران زیادی را به خود جلب کرده چرا که از باکیفیت‌ترین زعفران به دست می‌آید. همچنین برای بدن و سلامتی بسیار مفید است.

قیمت پودر زعفران در حجم عمده بسیار مناسب‌تر از قیمت آن به‌صورت جزئی است. افراد با خرید این محصول در حجم‌های بالا تخفیفات ارزنده‌ای را شامل می‌شوند. همچنین مراکز فروش عمده پودر زعفران محصولات را باقیمت‌های مناسبی وارد بازار می‌کنند. مشتریان می‌توانند محصول خود را از این مراکز خریداری نمایند.

نحوه بسته‌بندی پودر زعفران

یکی از نکات مهم و اثرگذار در فروش عمده پودر زعفران ظاهر بسته‌بندی محصول است. در واقع شکل و ظاهر بسته‌بندی بیانگر میزان  کیفیت کالای تولیدی است. ظاهر زیبا کالا برای خیلی از مشتریان بسیار مهم است. اما برخی دیگر کیفیت کار را بیشتر موردتوجه قرار می‌دهند.

پودر زعفران از زعفران درجه یک تهیه شده است که با بسته‌بندی زیبا زبانزد خاص و عام است. مدل بسته‌بندی پودر زعفران به دلیل متنوع بودن آن، در فروش و قیمت تأثیر مثبتی دارد.

نحوه بسته‌بندی پودر زعفران

پنج نوع بسته‌بندی پودر زعفران وجود دارد. از جمله ظروف کریستال، فلزی، چوبی، کاغذی و مقوایی و همچنین پاکتی هستند. هرکدام از این بسته‌بندی‌ها خاصیت خاص خود را دارند.

پودر زعفران را باید در محیطی خشک و تاریک که از آب‌وهوایی مرطوب برخوردار است نگهداری کرد. بهترین دما برای نگهداری از آن ۲۰ درجه سانتی‌گراد است.

خواص و مزایای پودر زعفران

پودر زعفران همانند خود زعفران خواص دارویی و درمانی زیادی دارد. از جمله می‌توان به مواردی همچون کاهش وزن، کاهش استرس، درمان انواع بیماری‌ها و غیره اشاره کرد.

همچنین این محصول می‌تواند خواص شگفت‌انگیزی را در بدن به وجود آورد. این فرآورده دارای طبع گرم است که با تقویت دستگاه گوارش به هضم غذا کمک می‌کند.

امروزه زعفران و فرآورده‌های آن کار آشپزان را راحت کرده‌اند. چرا که با استفاده از آن دیگر نیاز به ساییدن و دم کردن خود زعفران نیست. همچنین می‌توانند با استفاده از آن در زمان خود صرفه‌جویی کنند.

خواص و مزایای پودر زعفران

استفاده زیاد از زعفران و محصولات آن علاوه بر خاصیتی که دارند می‌توانند سبب بروز یکسری مشکلات شوند. از جمله می‌توان به مواردی همچون سردرد، حالت تهوع، بی‌خوابی و غیره اشاره کرد. همچنین استفاده از این محصول برای افراد باردار توصیه نمی‌شود چرا که سبب سقط جنین می‌شود.

نقش تبلیغات در فروش محصولات زعفرانی

شرکت‌های تولیدکننده محصولات زعفرانی می‌توانند با روش‌های گوناگون تبلیغاتی محصولات خود را به فروش برسانند. این مراکز با استخدام افرادی به‌عنوان بازاریاب می‌توانند به معرفی محصولات خود در سطح بازار بپردازند.

هرساله نمایشگاه‌های مواد غذایی چه در داخل کشور و چه در سطح بین‌المللی برگزار می‌شود. این جشنواره‌ها می‌توانند مکان‌های مناسبی برای معرفی محصولات زعفرانی باشند. به همین خاطر مراکز تولیدکننده می‌توانند محصولات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دهند.

از دیگر راه‌های معرفی محصولات به مشتریان، تلویزیون و شبکه‌های اجتماعی هستند. به دلیل استفاده مردم از فضای مجازی تولیدکنندگان می‌توانند از این طریق محصول خود را به فروش برسانند.

صادرات پودر زعفران

صادرات مهم‌ترین بخش اقتصادی هر کشور است که می‌تواند برای آن کشور موقعیت خوبی ایجاد کند. امروزه افراد زیادی به صادرات زعفران و فرآورده‌های آن روی آورده‌اند. صادرکنندگان می‌توانند محصول خود را باکیفیت مناسب دربسته بندی‌های زیبا به بازار عرضه کنند. این کار باعث جلب نظر مشتریان خارجی زیادی به این محصول می‌شود.

صادرکنندگان برای اینکه صادرات خوبی داشته باشند می‌توانند محصول خود را از مرکز فروش عمده پودر زعفران خریداری نمایند. به دلیل اهمیت بالای صادرات، تاجران باید محصول باکیفیت عالی را برای این کار انتخاب کنند. به همین خاطر این افراد باید در انتخاب محصول نهایت دقت را به کار گیرند.

روش‌های خرید پودر زعفران

در هر یک از شهرهای کشور حداقل یک مرکز فروش عمده پودر زعفران وجود دارد. مصرف‌کنندگان برای خرید محصولات زعفرانی از راه‌های مختلفی می‌توانند استفاده کنند. مشتریان می‌توانند با مراجعه حضوری به مراکز فروش محصول خود را تهیه نمایند.

البته به دلیل وجود بعضی مشکلات و مشغله‌های کاری مراجعه حضوری افراد کمتر صورت می‌گیرد. یکی از بهترین روش‌های خرید فراورده‌های زعفرانی، خرید اینترنتی است. مصرف‌کنندگان با مراجعه به سایت شرکت‌های تولیدکننده می‌توانند محصول خود را خریداری کنند.

سوال داری، من اینجام!