دریافت چای نوین زعفران برای کافی شاپ ها

دریافت چای نوین زعفران برای کافی شاپ ها

دریافت چای نوین زعفران برای کافی شاپ ها

چای نوین زعفران از محصولات پر کاربرد برای کافی شاپ ها می باشد. عطر و طعم فوق العاده و رنگ خیره کننده این محصول قابل توصیف نیست. برای دریافت این محصول با قیمت مقرون به صرفه می توانید از طرف سایت فرانیز اقدام نمایید‌.

 شرکت چای نوین زعفران

دریافت چای نوین زعفران برای کافی شاپ ها

شرکت نوین زعفران از جمله شرکت های با سابقه ای درخشان است، که تقریبا از سال ۱۳۷۱به صورت جدی فعالیت خود را آغاز نمود. این شرکت دارای گواهی ها و مجوزات متعددی بوده و در بازار بین المللی حرف زیادی برای گفتن دارد.

به همین دلیل قیمت چای نوین زعفران خیلی بالا نیست و در مقایسه با سایر برند های فعال در بازار ایران خیلی هم معقول و به صرفه به نظر می آید.

از دیگر محصولات نوین زعفران می توان به پودر زعفران، زعفران رشته ای، چای گیاهی زعفرانی، دمنوش چهار طعم لاغری زعفرانی اشاره کرد. این شرکت با فرمولاسیون عالی و ترکیب  منحصر به فرد، کالایی خارق العاده را به بازار عرضه می کند.

دریافت چای نوین زعفران برای کافی شاپ ها

برخی برای تنوع بخشیدن به نوشیدنی های روزانه خود از چای نوین زعفران استفاده می کنند. بعضی هم بخاطر اینکه این محصول را یک نوشیدنی شیک می دانند، برای پذیرایی از مهمانان خود از آن استفاده می نمایند.

کسانی که از این نوشیدنی بهره می برند، قطعا ویژگی های مثبتی را به بدن خود می رسانند. در این چای ترکیبات مغذی گوناگونی وجود دارد که اگر افراد از آن بهره ببرند، متوجه تغییرات مثبت در خود خواهند شد.

به عنوان مثال می توان گفت مصرف چای نوین زعفران موجب بهبود عملکرد قلب می گردد و زعفران موجود در آن از بروز سکته های قلبی جلوگیری می کند. بافت استخوانی بدن تقویت می شود. همچنین خطر ابتلا به بیماری سنگ کلیه نیز تا حد زیادی کاهش پیدا خواهد کرد.

 زعفران یکی از گیاهانی است که در ایران آوازه بسیار خوش دارد. این گیاه در نقاط مختلفی از ایران کشت می شود و متمایل به آب و هوای گرم و خشک است. البته در هوای سرد هم می تواند دوام بیاورد و تا حدود منفی پنچ تا هفت درجه مقاومت دارد.

دریافت چای نوین زعفران برای کافی شاپ ها

زعفران به شکل یک گل بنفش رنگ است که قدی در حدود ۱۰ الی ۳۰ سانتی متر دارد. درون آن سه پرچم زرد رنگ و سه کلاله قرمز رنگ وجود دارد که افراد اقدام به چیدن این ریشه های قرمز رنگ می کنند. سپس این ریشه ها را خشک نموده و ادویه زعفران آماده استفاده است. به وسیله ی این ادویه ارزشمند، چاشنی و نوشیدنی های خوش عطر و طعمی مانند؛ چای نوین زعفران تهیه و تولید می کنند.

سوال داری، من اینجام!