سایت تامین محصول برای صادرات زعفران به کانادا

سایت تامین محصول برای صادرات زعفران به کانادا

سایت تامین محصول برای صادرات زعفران به کانادا

زعفران به عنوان گران ترین کالای صادراتی ایران، همیشه مورد استقبال تاجران و تولیدکننده های مختلف در کانادا بوده است. سایت فرانیز، سایت تامین محصول برای صادرات زعفران به کانادا و سایر نقاط جهان است. در ادامه به این موضوع خواهیم پرداخت.

زعفران تولید شده در ایران

سایت تامین محصول برای صادرات زعفران به کانادا

زعفران ایران، یکی از گران ترین و ارزشمندترین ادویه های جهان است که کاربردهای بسیار زیادی در صنایع مختلف غذایی و حتی دارویی دارد. توجه به این نکته هم بسیار حائز اهمیت می باشد که زعفران علاوه بر مصارف غذایی، مصارف دارویی هم دارد و از ترکیبات موجود در زعفران برای تولید مواد اولیه دارویی استفاده می شود.

گیاه زعفران، گیاه بومی آسیا می باشد و بهترین نوع آن در ایران می روید. از زعفران برای پخت و پز و تهیه غذاهای گوناگون استفاده می شود. زعفران در صنایع غذایی نقش مهمی دارد و به عنوان یک چاشنی رنگی و معطر مورد استفاده قرار می گیرد. با تجارت و صادرات زعفران ایران می توانید یک کسب و کار معرکه داشته باشید.

صادرات زعفران مرغوب به کانادا

سایت تامین محصول برای صادرات زعفران به کانادا

کشور ایران، بزرگ ترین تولیدکننده زعفران در دنیا می باشد و زعفران ایران هم یکی از بهترین و مرغوب ترین زعفران های دنیا می باشد. زعفران از اقلام معروف صادراتی ایران به کشور کانادا می باشد که به صورت مستقیم و یا با واسطه کشورهایی مانند اسپانیا به این کشور صادر می شود. قیمت زعفران صادراتی ایران در کشورهای اروپایی همچون کانادا شاید به ده برابر قیمت زعفران در ایران برسد. علاوه بر این سود صادرات زعفران به کانادا و کشور های اروپایی بسیار بالاست.

کشور کانادا یکی از کشورهای پرمصرف زعفران در جهان است . البته در کشور کانادا زعفران درجه یک و اصل ایرانی خیلی کم مورد مصرف قرار گرفته و اکثر زعفرانی که در این کشور خرید و فروش می شود، زعفران اسپانیایی است. از طرفی کشور کانادا دارای اقتصاد باز است و با کشور آمریکا و کشورهای دیگر روابط سیاسی و تجاری بسیار خوبی دارد. از این جهت می توان با صادرات زعفران به کانادا و فروش در فروشگاه های زنجیره ای و شرکت های مهم می توان زعفران را به دیگر کشورها و دیگر شرکت های مطرح دنیا نیز شناساند.

سایت تامین محصول برای صادرات زعفران به کانادا

صادرات زعفران به کانادا توسط شرکت فرانیز انجام می شود. چنانچه قصد خرید زعفران صادراتی برای فعالیت در بازار کانادا را دارید، می توانید از طریق این سایت اقدام کنید و با نمایندگان فروش فرانیز ارتباط برقرار کنید. همچنین می توانید اطلاعات خود را در زمینه خرید و فروش و صادرات زعفران به روز نمایید.

سوال داری، من اینجام!