صادرات اقتصادی پودر فشرده زعفران

صادرات اقتصادی پودر فشرده زعفران

پودر فشرده زعفران یک چاشنی منحصر به فرد می باشد که علاوه بر عطر کم نظیر یک رنگ دهنده بی نظیر نیز محسوب می شود و با توجه به تقاضای زیاد بازار در خارج از کشور گزینه ی اقتصادی خوبی برای صادرات است.

زعفران، این گل سلامتی به دلیل خواص بی شمارش، طالبان بسیاری در جهان دارد. اما به دلیل قیمت بالای آن گروه زیادی از مردم قدرت خرید آن را ندارند. به همین سبب شرکت هایی برای این منظور احداث گردید تا فرآورده های زعفرانی را تولید کنند.

فرآورده های زعفرانی حاوی مقادیر بالایی زعفران هستند که در دو نوع پودری  و مایع در بازار موجود می باشد. پودر فشرده زعفران یک محصول زعفرانی می باشد که در کنار دارا بودن خواص زعفران از قیمت مناسبی هم برخوردار می باشد.

موارد مصرف پودر فشرده زعفران

پودر فشرده زعفران در انواع خورشت ها، خوراک ها ، جوجه کباب و….کارایی دارد. در واقع پودر فشرده ی زعفران در غذاهایی که به زعفران نیاز دارند قابل استفاده است.

 این چاشنی را بهتر است در ده دقیقه ی آخر پخت به غذا اضافه نمود و یا اینکه میتوان ده دقیقه قبل از مصرف یک لیوان آب جوش را به آن اضافه، و اجازه داد خوب دم بکشد. با افزودن پودر فشرده زعفران دیگر نیازی به نمک نیست چون حاوی نمک است به همین دلیل برای پخت شیرینی و غذاهایی که به نمک احتیاج دارد مناسب نیست.

 با توجه به فروش پودر فشرده ی زعفران، عده ای سودجو  نمونه ی تقلبی آن را با قیمت پائین روانه ی بازار می کنند. و مردم بدون اطلاع از کیفیت آن و فقط از روی ظاهر محصولی بدون کیفیت را خریداری می نمایند. بنابراین بهتر است اگر قصد خرید این محصول را دارید این کار را از فروشگاه یا سایتی معتبر انجام دهید.

ویژه ترین خدمات برای عرضه اسانس زعفران پودری

چگونه می توانیم خریدی مطمئن و با کیفیت داشته باشیم؟

فرانیز، سایتی با اصالت برای این منظور است که می توان با آسودگی خاطر و مطمئن از کیفیت محصولات آن، خرید خود را انجام داد. پس اگر می خواهید پودر فشرده زعفران را در مقادیر بالا برای پخش در داخل کشور و یا صادرات خریداری نمائید می توانید از طریق همین سایت ثبت سفارش خود را انجام دهید.

صادرات این محصول همواره سود دهی بالایی داشته است چون این محصول در بازار کشور های دیگر با قیمت بالاتری به فروش می رسد چندین شرکت در داخل کشور کار تولید این چاشنی را انجام می دهند که از نمونه های معروف آن می توان پودر فشرده ی الیت را نام برد.

سوال داری، من اینجام!