عامل فروش شربت زعفران نادر در مشهد

عامل فروش شربت زعفران نادر در مشهد

عامل فروش شربت زعفران نادر در مشهد

بیشترین میزان کشت زعفران جهان در مشهد ایران صورت می گیرد. به همین دلیل زعفران معمولا از این شهر و یا تهران به شهر های عرضه می شود. فرانیز عامل فروش  شربت زعفران نادر در مشهد و تهران است.

تاثیر کشت زعفران بر ایجاد اشتغال در مشهد

عامل فروش شربت زعفران نادر در مشهد

مرغوب ترین و بیشترین زعفران جهان در مشهد کشت می شود. این عمل سبب شده است که افراد زیادی در این استان به کشت زعفران مشغول شوند و از این راه امرار معاش کنند اما در آمد زایی زعفران برای این استان فقط مختص کشاورزان نیست بلکه بیشترین کارخانجات تولید کننده فرآورده های زعفرانی در این استان تاسیس و مشغول به فعالیت شده اند به نحوی که محصولات این شرکت ها قابل رقابت با شرکت های خارجی و برتر از آنها هستند.

قبل از راه اندازی این شرکت ها و ایجاد محصولات متنوع از آن صادرات این محصول به صورت فله ای صورت می گرفت و فرآورده های آن با نام دیگر کشور ها روانه بازار می گشت که ایجاد این شرکت ها و افزایش آنها تا حدودی از این کار جلوگیری کرده است.

خواص شربت زعفران نادر

عامل فروش شربت زعفران نادر در مشهد

یکی از فرآورده هایی که از این طلای سرخ تولید گشت شربت زعفران نادر است که کار را برای مصرف کنندگان آسان نموده است. با استفاده از شربت زعفران نادر یک شربت دلنشین و خوش عطر و طعم با رنگی بسیار زیبا در کوتاه ترین زمان ممکن آماده می شود.

در تابستان و فصل های گرم استفاده از نوشیدنی ها  افزایش می یابد که بسیاری از آنها بسیار مضر هستند اما در شربت زعفران نادر به دلیل استفاده از زعفران علاوه بر رفع عطش به وسیله این نوشیدنی، انواع ویتامین های  A ,E,Cو B ، پتاسیم ، سدیم، کربوهیدارت، پروتئین و بسیاری دیگر از مواد مغذی وارد بدن می شود. و به دلیل خاصیت نشاط آوری و رفع استرس، میان وعده ای بسیار لذیذ خواهد بود.

عامل فروش شربت زعفران نادر در مشهد

از گلاب ،آبلیمو ، عرق بیدمشک و تخم شربتی برای بهتر شدن طعم شربت زعفران نادر نیز استفاده می شود. به دلیل همه ی این خواص بیشمار از شربت زعفران نادر هم در کافی شاپ ها استفاده می شود و هم در مصارف خانگی و ضمن اینکه به دلیل قیمت به صرفه آن برای پذیرایی در مراسمات مذهبی بسیار مناسب است.

اگر این محصول به صورت عمده از بازرگانی فرانیز خریداری شود به دلیل برخورداری از تخفیفات ویژه نسبت به دیگر فروشنده ها، خرید بسیار رضایت بخش و پرسود خواهد بود.

سوال داری، من اینجام!