عرضه و فروش زعفران در دبی به صورت مستقیم

عرضه و فروش زعفران در دبی به صورت مستقیم

عرضه و فروش زعفران در دبی به صورت مستقیم

یکی از مقصد های اصلی زعفران ایران کشور امارات می باشد که دلیل انتخاب تاجران برای صادرات، مسافت کوتاه و ارتباط آن با کشور های مختلف است. عرضه و فروش زعفران در دبی به صورت مستقیم از طریق فرانیز میسر است.

دبی یکی از شهر های تجاری جهان به حساب می آید که در کشور امارات واقع است. ابوظبی پایتخت این کشور بوده ولی بیشتر معاملات تجارتی در دبی صورت می گیرد به همین دلیل آن را پایتخت تجاری این کشور می دانند.

بازار پر سود فروش زعفران در دبی

عرضه و فروش زعفران در دبی به صورت مستقیم

فروش زعفران در دبی نیز مانند دیگر اجناس از بازار خوبی برخوردار است. امارات یکی از همسایگان ایران بوده که با کشور های آسیایی و اروپایی بسیاری تجارت انجام می دهد. از این رو طلای سرخ را در حجم های بالا از ایران خریداری کرده و با قیمت چند برابری به فروش می رساند.

بخش عمده صادرات ایران به پنج کشور؛ امارات، اسپانیا، سوئد، عربستان و فرانسه انجام می شود. فروش زعفران در دبی به صورت جزئی مبلغی حدود ۱۵ برابر نرخ داخلی است. در کشور های اروپایی حتی این مبلغ بیشتر نیز می باشد.

زعفران در کشور های مقصد علاوه بر مصرف در آشپزی در بهداشت و درمان نیز مورد استفاده قرار می گیرد. از زعفران کرم، صابون و ماسک های مختلفی برای حفاظت از پوست تهیه می شود. همچنین در صنعت خوش نویسی و صنعت فرش برای رنگ آمیزی نیز استفاده می شود.

خواص زعفران

عرضه و فروش زعفران در دبی به صورت مستقیم

زعفران دارای خواص بسیاری می باشد که آن را به صورت قرص و یا در مصارف مختلف  توصیه می کنند. از جمله خواص زعفران می توان به مواد زیر اشاره نمود؛

  • منگنز موجود در زعفران قند خون را پایین می آورد.
  • مؤثر در درمان اختلالات لکه زرد شبکیه
  • جلوگیری از کاهش بینایی
  • پیشگیری از پیشرفت سرطان معده
  • جلوگیری از افزایش کلسترول و چربی خون
  • سافرانال و کامپرل سلول های شما را در مقابل رادیکال های آزاد و استرس زا حفظ می کنند،

برای فروش زعفران در دبی باید قبل از انجام این کار از تعیین قیمت در آن شهر آگاهی داشته باشید. درج مشخصات اعم از؛ قیمت، تاریخ، نشان استاندارد و… باید با زبان عربی بر روی محصول صورت پذیرد.

فروش زعفران برای صادرات به کشور های مختلف در سایت فرانیز میسر می باشد این سایت بهترین شرایط برای صادرات در نظر گرفته شده است زیرا محصول را با مناسب ترین قیمت در اختیار مشتری قرار می دهد.

سوال داری، من اینجام!