فروش ۵ نوع رنگ زعفران گیاهی سی سیب

فروش ۵ نوع رنگ زعفران گیاهی سی سیب

اکنون فروش ۵ نوع رنگ زعفران گیاهی سی سیب در بازار تجارت زعفران موجود است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص ما را در این مقاله همراهی کنید.

ما در مصرف غذایی روزانه خود از مواد طبیعی و گیاهی استفاده زیادی می بریم و نیازمند خواص موجود در ترکیبات آن ها می باشیم. همه ما می دانیم که بخش بزرگی از مواد غذایی مصرفی ما توسط گیاهان تامین می شود.

فروش 5 نوع رنگ زعفران گیاهی سی سیب

معرفی ویژگی های زعفران

زعفران یک گیاه بسیار زیبا و جذاب است که به رنگ دهی بسیار فوق العاده اش مشهور می باشد. ویژگی های دیگری را نیز دارا می باشد ک همه ی آن ها به نوبه خود ویژگی منحصر به فردی محسوب می شوند.

برای مثال طعمی که این ادویه لذیذ به غذای ما می بخشد، غیرقابل جایگزینی است و تنها زعفران است که می تواند چنین مزه ای را به محصول آشپزی ما اعطا کند. همچنین این گیاه عطر فوق ‌العاده‌ای دارد.

فروش 5 نوع رنگ زعفران گیاهی سی سیب

 تمام این ویژگی ها که باعث می شود زعفران را یک ادویه بسیار گران قیمت و گرانبها به حساب آورند. علاوه بر تمام این ها، زعفران خواص زیادی را نیز برای بدن ما ایجاد می‌کند.

این خاص آن قدر زیاد و گسترده هستند که از آن در صنایع دارو سازی هم استفاده می شود. متخصصان این زمینه از زعفران و خواص آن برای امور درمانی استفاده می نمایند و نتایج آن نیز کاملا مشهود است.

رنگ زعفران گیاهی چیست

فروش 5 نوع رنگ زعفران گیاهی سی سیب

یکی از محصولاتی که توسط برند های مختلف تولید می شود، رنگ زعفران گیاهی می باشد. این محصولات در واقع از زعفران طبیعی و اصل بهره برده و با یکسری تغییرات فیزیکی و بسته بندی های مخصوص، فرآورده ای را پدید آورده اند که سبب می شود رنگ دهی زعفران به میزان زیادی موثر واقع گردد.

مصرف رنگ های شیمیایی و صنعتی می تواند تاثیرات منفی و جبران نشدنی ای را بر بدن بگذارد. این مواد توسط پزشکان کاملا رد می شوند و عده ی بسیاری توصیه می کنند که اگر برای غذای خود نیاز به رنگ دهی دارید، از رنگ های خوراکی استفاده کنید.

فروش 5 نوع رنگ زعفران گیاهی سی سیب

رنگ زعفران گیاهی چه خواصی دارد

این محصولات در شرایطی بسیار بهداشتی تولید شده اند و متخصصان و مسئولین تولید آن طبق استاندارد های روز دنیا پیش می روند. شرکت سی سیب از این بابت خیلی تلاش می کند تا رضایت مشتریان را به خود جلب نماید. رنگ زعفران گیاهی خواص گوناگونی دارد که برای مثال می توان به اثرات آن بر بافت استخوانی بدن اشاره کرد.

فروش 5 نوع رنگ زعفران گیاهی سی سیب

به دلیل ترکیباتی که در زعفران موجود است، سبب می شود تا استخوان های بدن استحکام بیشتری پیدا کرده و درد های ناشی از این بخش از بدن را نیز کاهش می دهد.

علاوه بر این برای التهابات بدن هم بسیار مفید واقع می شود. حتی در درد های ناحیه شکمی موثر بوده و به بدن کمک می کند تا درد آن کاهش یابد. رنگ زعفران گیاهی به دلیل خلوص مواد اولیه همه این خواص و بسیاری دیگر را داراست و انتخابی بسیار عالی محسوب می گردد.

گل زعفران چیست؟

پیش از آن‌که بدانید رنگ زعفران گیاهی چیست، آشنایی با زعفران خالی از لطف نخواهد بود. زعفران از گلی به‌دست می‌آید که معمولا به آن «گل رز زعفران» می‌گویند.

این گل زیبا رنگ‌هایی دارد که در طبیعت رایج نیست، تپال‌ها به رنگ یاسی، برچه‌های زرد تند و مادگی‌های قرمز روشنی دارد. گل زعفران از یک پیاز به وجود می‌آید. هر پیاز می‌تواند چندین گل در سال بدهد.

این گیاه از قسمت‌های زیر تشکیل شده است: پیاز، گریون، ساقه، تپالوس، پرچم، مادگی و اسپرتیلو (برگ). در واقع فقط از مادگی‌های خشک شده (بریز زعفران) و پیاز استفاده می‌شود.

بقیه گل پس از استخراج زعفران دور ریخته می‌شود و به مزرعه بازگردانده می‌شود. علت این بازگشت این است که تا از مواد آلی آن استفاده شود. در واقع با گذشت زمان این  مواد تبدیل به برگ می‌شود و برگ رشد می‌کند. 

پس از مدتی باقی‌مانده گل زعفران خشک می‌شود و به نظر می‌رسد که گیاه مرده است، اما اینطور نیست. در این مرحله  پیاز در حالت خواب است و منتظر است تا مرحله جدید رشد و تکثیر خود را آغاز کند.

رنگ زعفرانی چیست؟

زعفران گران‌ترین ادویه جهان محسوب‌ می‌شود. زعفران با طعم، عطر و رنگ آن مشخص می‌شود. این رنگ و طعم قوی از ترکیبات شیمیایی پیکروکروسینا و سافرانال به دست می‌آید.

زعفران همچنین حاوی رنگ کاروتنوئیدی به نام کروسین است که به غذا رنگ زرد زیبایی می‌دهد. این امر باعث می‌شود که زعفران در بسیاری از غذاها در سراسر جهان به عنوان یک ادویه ارزشمند شناخته شود.

در اسپانیا از آن به عنوان یک جزء ضروری در اکثر غذاها استفاده می‌شود. مردم از عصاره زعفران در سایر غذاها همچون برنج، خورشت‌های گوشتی، ماهی و انواع سوپ‌ها استفاده می‌کنند.

مصرف زعفران به غذاها محدود نمی‌شود. این ادویه گران‌بها در تهیه انواع خامه، سس، پاستا، شیرینی‌ها، دسرها مورداستفاده قرار می‌گیرد. در این موارد معمولا رنگ زعفران‌ گیاهی بیشتر کاربرد دارد. برای آشنایی بیشتر با رنگ زعفران‌ گیاهی ما را در ادامه این مقاله همراهی کنید.

انواع رنگ‌های زعفرانی گیاهی

رنگ زعفران گیاهی انواع مختلفی دارد. برخی از رنگ‌های زعفرانی برگرفته از گلبرگ‌های ارغوانی این گیاه هستند. در واقع زعفران در پزشکی و صنعت دارو کاربرد دارد.

رنگ‌های زعفرانی می‌تواند در لوازم بهداشتی و آرایشی کاربرد بسیاری داشته باشد. نوع دیگری از رنگ زعفران‌ گیاهی وجود دارد که برای انواع غذاها کاربرد دارد. کافه‌ها، رستوران‌ها و هتل‌ها متقاضیان اصلی این فرآورده زعفرانی هستند.

سهولت و سرعت در مصرف عامل اصلی استفاده از رنگ زعفرانی گیاهی است. در رنگ‌هایی که مصرف خوراکی دارند، از خامه و کلاله زعفران‌ استفاده می‌شود. ترکیب رنگ زعفرانی گیاهی شامل آب تصفیه‌شده و عصاره زعفران است.

مزایای استفاده از رنگ‌ های خوراکی زعفران

ریشه‌های اصلی زعفران به دلیل کشت، برداشت و جابه‌جایی آن قیمت بالایی دارند. در واقع تمام مراحل جمع‌آوری زعفران کار دستی محسوب می‌شود. به همین دلیل است که ارزش اقتصادی بالایی که دارد.

زعفران به «طلای سرخ» یا «طلای فقرا» مشهور است. علت این نام‌گذاری به زنان قدیم برمی‌گردد. در قدیم‌الایام داشتن زعفران مانند داشتن پول بود. بسیاری از خانواده‌های ایرانی امرار معاش خود را از طریق زعفران‌ میسر می‌کردند‌.

در قدیم زعفران به عنوان یک کالای مهمی خرید و فروش می‌شده است. زعفران حتی در زمان برپایی جشن عروسی فروخته می‌شده تا افراد بتوانند هزینه‌های مراسم را پرداخت کنند.

زمان بسیاری از این شیوه استفاده از زعفران‌ گذشته است. رنگ زعفران گیاهی یکی از محصولات جانبی زعفران است که این روزها طرفداران بسیاری پیدا کرده است.

این طرفداران بسیاری از کشورهای خارجی را هم شامل می‌شود. از مزایای رنگ زعفران‌ گیاهی این است که به دلیل تلطیف طعم آن، مزه تلخ ریشه زعفران‌ گرفته می‌شود.

از دیگر مزایای رنگ زعفران‌ گیاهی می‌توان به استفاده آسان آن اساره کرد. کافی است تا چند قطره از این محصول را به غذا یا دسر خود اضافه ‌کنید. در عرض چند ثانیه غذا آماده مصرف می‌شود. در واقع دیگر نیازی نیست تا مانند ریشه زعفران صبر کنید و با آب ولرم آن ترکیب کنید تا دم بکشد.

خواص زعفران چیست؟

اگر بتوانید رنگ زعفران مرغوبی را در بازار پیدا کنید، خواص آن همانند زعفران‌ خواهد بود. در ۱۰۰ گرم زعفران، ۳۱۰ گرم کالری، ۶ گرم چربی، ۱۱ گرم پروتئین و ۶۵ گرم کربوهیدرات است.

زعفران همچنین سرشار از ویتامین‌های بسیاری از جمله ویتامین A، ویتامین C، ویتامین B6، آهن و کلسیم است. با وجود بسیاری از ترکیبات غذایی، فهرستی از برخی از فواید زعفران برای سلامتی را گردآوری کرده‌ایم.

خواص ضد سرطانی

مطالعات در مدل‌های حیوانی فعالیت‌های ضدتوموری و پیشگیری از سرطان مرتبط با حضور زعفران و ترکیبات اصلی آن نشان داده‌اند.

خواص آنتی‌اکسیدان و ضد التهاب

زعفران سرشار از آنتی‌اکسیدان است که به کاهش التهاب کمک می‌کند. آنتی‌اکسیدان‌ها دارای خواص مهار رادیکالی هستند. آن‌ها به حفظ سلامت سلول‌ها و جلوگیری از پیری زودرس کمک می‌کنند.

تقویت اعصاب

دمنوش زعفران یک نوشیدنی سنتی است و معمولا به‌عنوان دارویی برای بهبود خلق‌وخو و آرامش ذهن استفاده می‌شود.  زعفران به دلیل اثرات آن در کمک به افرادی که از افسردگی رنج می‌برند، مورد مطالعه قرار گرفته است. این اثرات به دلیل وجود آنتی‌اکسیدان‌ها و همچنین خواص محافظت‌کننده عصبی، سروتونرژیک و ضدالتهابی در زعفران‌ است.

فروش رنگ های زعفران‌ گیاهی سی سیب

سی سیب برندی قدیمی محسوب می‌شود. تاسیس این شرکت در سال ۶۸ بوده است.  سی سیب سال‌ها تجربه و تخصص را در زمینه فرآورده‌های زعفرانی با خود به همراه دارد.

این مجموعه تولیدکننده مواد اولیه کارخانجات صنایع غذایی است. سی سیب صنایع غذایی کافی‌شاپی، رستورانی و قنادی را شامل می‌شود. کیفیت محصولات این برند تا حدی است که صادرات به سایر کشورها را در دستور خود قرار داده است.

رنگ زعفران‌ گیاهی سی سیب در کشورهایی همچون فنلاند هم طرفداران خود را دارد. شما وقتی از برندی همچون سی سیب خرید می‌کنید، مطمئن هستید که رنگ زعفران‌ ارگانیک خریداری کرده‌اید.

در محصولات جانبی زعفران امکان تقلب بسیار بالا است. ممکن است بسیاری از برندها عصاره گل‌های ارزان قیمتی را ترکیب کنند و به نام عصاره زعفران به فروش رسانند.

احتمال این تقلب برای محصولات برند سی سیب چیزی نزدیک به صفر است. تجربه سی و خورده‌ای سال برند سی سیب کیفیت محصولات زعفرانی را تضمین می‌کند.

سوال داری، من اینجام!