قیمت اسپرى زعفران بهرامن حجم 120 میلی

قیمت اسپرى زعفران بهرامن حجم 120 میلی

قیمت اسپرى زعفران بهرامن حجم 120 میلی

تاجرانی که به صادرات افشانه های زعفران می پرازند، جهت اطلاع از قیمت اسپری زعفران بهرامن در حجم 120 میلی می توانند با کارشناسان این سایت ارتباط برقرار کنند و این محصول را از مجموعه فرانیز به قیمت کارخانه خریداری نمایند.

قیمت اسپرى زعفران بهرامن در بازار جهانی

قیمت اسپرى زعفران بهرامن حجم 120 میلی

اطلاع از قیمت اسپری زعفران بهرامن و هر نوع محصول زعفرانی موجود در بازار جهانی، برای تاجران و افراد مشغول در عرصه تجارت از اهمیت بالایی برخوردار است. این افراد با داشتن اطلاعات به روز در این زمینه، می توانند دست به انتخاب های درست و مناسب زده و موجب سود خود گردند.

بخش جدايى ناپذير آشپزى ايرانى زعفران و ادويه هايى ست كه رنگ و لعابى بى نظير به غذاها می بخشند و آنها را از نظر بصرى و ظاهرى به اطعامى لذيذ و هوس برانگيزتر تبديل می كنند. از ديرباز زعفران ايرانى هميشه نه تنها در سفره ايرانى ها بلكه در جاى جاى كره خاكى شهره و زبانزد خاص و عام بوده است.

چه بسا اين طعم دهنده خوش آب و رنگ در بسيارى از غذاهاى سنتى و فست فودهای خارجى هم جاى خود را به عنوان چاشنى اصلى غذا باز كرده است.

طریقه مصرف اسپری زعفران بهرامن

قیمت اسپرى زعفران بهرامن حجم 120 میلی

 اسپرى هاى زعفران از نظر سهولت پخت و پز و آماده مصرف مستقيم بودنشان انتخاب بهترى نسبت به زعفران ‌های سابیده نشده و دم نکشیده هستند. اسپرى زعفران بهرامن نسبت به برندهاى معروف زعفران در اين زمينه سابقه اى درخشان داشته است. مزيت اسپرى زعفران بهرامن به نسبت ساير انواع زعفران حفظ اصالت زعفران و عطر و طعم مطبوع آن می باشد که رنگى بسيار خوش به غذا می بخشد.

اسپرى هاى زعفران بهرامن با حجم 120 میلی بهترین انتخاب از هر نظر هستند. این محصولات‫ از ترکیب آب و زعفران خالص درجه یک تهیه شده اند و عارى از هرگونه رنگ مصنوعى و رنگ خوراكى بوده که با استفاده از روش های بهداشتی و نوین ساخته و پر می شوند.

‫ از دیگر مزیت‌ های استفاده از اسپری زعفران می‌توان به استفاده ار آن بعد از پخت غذا نیز اشاره کرد. یعنی اگر در حین پخت این چاشنی خوش آب و رنگ را از قلم انداختید یا به اندازه کافی غذا رنگ و طعم دلخواهتان را بخود نگرفته بود، می توانید بعد از سرو غذا و بدون نیاز به دم کشیدن آن را روی غذا اسپری کنید. همچنین این اسپری با صرف زمان کمتر در پخت و پز و عدم نیاز به پودر کردن و دم کشیدن زعفران انتخاب مناسبی برای استفاده فوری در سفر نیز هست.

قیمت اسپری زعفران بهرامن مجموعه فرانیز

قیمت اسپرى زعفران بهرامن حجم 120 میلی

قیمت اسپری زعفران بهرامن با حجم 120 میلی در سایت های دیگر حدود 50 هزار تومن برآورد شده و ام قیمت ارائه مجموعه فرانیز بسیار پایین تر بوده و کاملا معقول و به صرفه است. اسپری‌ های زعفران بهرامن در پک و حجم‌ های مختلف و در بسته بندی‌ های کاملا بهداشتی به بازار مصرف ارائه می شوند.

این محصول هم به صورت آنلاین، هم حضوری در اکثر فروشگاه‌ های خشکبار و زعفران موجود می باشد اما با توجه به قیمت های مناسب این مجموعه، توصیه ما به شما خرید از فرانیز است. امکان خرید این محصول به صورت مستقیم به قیمت کارخانه تولیدی از این سایت و تحویل اکسپرس آن نیز میسر می باشد.

سوال داری، من اینجام!