قیمت افشانه زعفران با بسته بندی باکیفیت و مقاوم

قیمت افشانه زعفران با بسته بندی باکیفیت و مقاوم

قیمت افشانه زعفران با بسته بندی باکیفیت و مقاوم

 

تاجران برای اطلاع از قیمت افشانه زعفران با بسته بندی باکیفیت و مقاوم به سایت فرانیز مراجعه می کنند. با ما همراه باشید.

قیمت افشانه زعفران با بسته بندی باکیفیت و مقاوم

افشانه زعفران از نمونه کالا های تولیدی شرکت های معتبری همچون بهرامن، سحرخیز، مصطفوی، زرافشان و غیره می باشد که مطابق با آخرین فناوری ها و طی تحقیقات گسترده تولید گشته است.

این محصول جهت تزئین بشقاب های پلو خصوصا برای رستوران ها و تالار ها و همچنین مهمانی های بزرگ بسیار کار آمد است. از آنجایی که مایع زعفران به شکل آماده به درون این قوطی های آلومینیومی تزریق شده نحوه استفاده از آن ها نیز  بسیار راحت است و در سریع ترین زمان ممکن میتوان از اسپری برای عطر و طعم هرچه بهتر غذا بهره جست.

خرید بهترین قیمت افشانه زعفران از درب کارخانه

قیمت افشانه زعفران با بسته بندی باکیفیت و مقاوم

مزیت دیگر این گونه محصولات متحمل شدن هزینه های کمتر می باشد. قیمت افشانه زعفران باکیفیت بسیار ارزان تر بوده است. همچنین افشانه های زعفران برای صادرات محصولات مناسب تری تلقی می شوند.

چرا که پاکت های مناسب نگه داری زعفران دارند که از جنس پلاستیک و موادی مانند آن نیست و خواص و ترکیبات زعفران را حفظ می نماید. علاوه بر این اسپری ها در شرایط استریل به افزایش ماندگاری آن ها نیز می انجامد.

قیمت افشانه زعفران با بسته بندی باکیفیت و مقاوم

این پاکت ها ها از ورود هوا و هر گونه آلودگی میکروبی به درون مایع زعفران جلوگیری به عمل می آورند. به همین دلیل مقاومت و همچنین کیفیت بالایی برای صادرات به کشور های دیگر دارند.

این پاکت ها نه تنها از لحاظ کیفی کاملا مناسب اند بلکه طراحی زیبایی هم داشته و بسیار خوش ساخت اند که می توانند از نظر بصری به جذب مصرف کننده و مشتری منجر شوند و از همه مهم تر  از فله فروشی بیش از حد طلای سرخ نیز جلوگیری می شود.

با توجه به قیمت افشانه زعفران و همه این کاربرد ها طبیعی است که چنین فروش بالایی را نیز از آن خود کرده باشد. اسپری های زعفران خالصی که توسط فرانیز عرضه می شوند از بالا ترین کیفیت ها یعنی سرگل و نگین تهیه و تولید می شوند و به راحتی و در هر تعدادی قابل سفارش اند.

 خرید افشانه زعفران باکیفیت

مهم ترین نکته برای خرید و فروش زعفران و فرآورده های زعفرانی، خرید محصولات باکیفیت و ارائه آن به مشتری ها می باشد. اگر شما با انواع زعفران و فرآورده‌ های آن به خوبی آشنا نباشید، نمی‌ توانید محصول با کیفیتی را به مشتری های خود عرضه کنید.

امروزه فرآورده های متفاوتی از زعفران در بازار وجود دارد که فعالان حوزه زعفران باید درباره آن ها نیز اطلاعات کافی کسب کنند. یکی از از فرآورده های پرطرفدار زعفران قیمت افشانه زعفران باکیفیت می باشد. خرید افشانه زعفران باکیفیت مستلزم شناسایی برندهای معتبر تولیدکننده زعفران و محصولات آن می باشد.

این موضوع از آن جهت بسیار حائز اهمیت است که متاسفانه سودجویانی در صنایع غذایی، اقدام به تولید و فروش محصولات بی کیفیت زعفران و فرآورده های آن می کنند. شناسایی برندهای مطرح که کارنامه درخشانی در در عملکرد کاری خود دارند، می تواند این اطمینان خاطر را به شما بدهد که خریداران از خرید خود راضی خواهند بود.

قیمت افشانه زعفران

یکی از مهم ترین فاکتور هایی که مشتری ها هنگام خرید به آن توجه می‌کنند قیمت افشانه زعفران می باشد. به طورکلی افشانه زعفران در مقایسه با گل زعفران از نظر اقتصادی به صرفه تر است.

به ویژه اگر قرار باشد از زعفران در مراکز تهیه و توزیع غذا و یا تهیه غذا برای مراسم ها استفاده شود. کیفیت و قیمت افشانه زعفران باید با هم تناسب داشته باشند. تا خریداران این اطمینان خاطر را کسب کنند که قیمت افشانه زعفران باکیفیت در برابر کیفیتی که تجربه می کنند قابل قبول و مناسب است.

پاکت های افشانه زعفران

پاکت افشانه زعفران کاملا متناسب با کارآیی و نحوه استفاده از آن درنظر گرفته شده است. اطلاعات مهم روی پاکت افشانه زعفران:

  • برند تولیدکننده
  • آرم استاندارد
  • سیب سلامت دار
  • تاریخ تولید و انقضا
  • نحوه استفاده از محصول
  • ترکیبات

به طور کلی استفاده از پاکت افشانه زعفران را بسیار راحت کرده است. دیگر نیازی نیست برای برخورداری از عطر و طعم بی‌نظیر زعفران آن را دم کنید. برای استفاده از افشانه زعفران پاکت محصول را تکان و از فاصله مناسب روی دسر یا غذای مدنظر اسپری نمایید.

کاربرد افشانه زعفران

افشانه زعفران یکی از محصولات کاربردی و مفید از زعفران است که با ترکیب آب و زعفران مصرف آن را‌ آسان کرده است. در واقع، شما به جای اینکه بخواهید دردسر سابیدن ریشه زعفران را به جان بخرید و یا نگران طعم تند زعفران باشید که چه مقدار دقیقا به غذا اضافه کنید، انتخاب افشانه زعفران گزینه مناسبی به نظر می رسد.

این محصول در محافل عمومی همچون رستوران ها، قنادی ها و‌ بستنی فروشی ها کاربرد بسیار دارد. افراد، با خیال راحت می توانند از آن استفاده کنند.

خواص افشانه زعفران

 افشانه زعفران ترکیب آب و زعفران است و در حقیقت عصاره ای از زعفران است. اما وقتی محصول اصل باشد، خواص زعفران و افشانه آن تفاوتی با یکدیگر ندارد.

شما با مصرف عصاره زعفران همان نشاط و سلامتی دریافت می کنید که از خود سرگل زعفران عایدتان می شود. این محصول حاوی آنتی اکسیدان است که سبب افزایش تقویت سیستم ایمنی بدن خواهد شد و عملکرد گوارش و التهابات معده را بهبود خواهد بخشید.

آنچه در خرید افشانه زعفران مهم است، انتخاب برند مطمئن است که محصول اصل را به شما بدهد. خرید این محصول برای مغازه داران و پخش کنندگان زعفران بسیار سودآور است. بعضی از مشتریان نگران قیمت زیاد زعفران با طعم بی نظیر آن هستند. به جای خرید زعفران، خرید افشانه زعفران را می توان به او پیشنهاد داد.

خرید افشانه زعفران

برای هر قشری، چه به صورت خرید عمده و چه به صورت خرید جزئی، خرید اینترنتی افشانه زعفران یکی از بهترین گزینه ها است. چرا که خرید آسان و مطمئن و ارزان، باعث می شود تا شما در وقت و انرژی و هزینه خود صرفه‌ جویی کنید.

شرکت فرانیز امکان خرید اینترنتی افشانه زعفران و قیمت افشانه زعفران باکیفیت را برای تمام مردم ایران زمین فراهم کرده است. همچنین با ارائه‌ محصولی مطمئن، رضایت مشتریان را جلب می کند.

خرید تلفنی و حضوری افشانه زعفران فراهم است.خرید اینترنتی افشانه زعفران معامله ای دو سر سود است. با کوتاه کردن دست واسطه ها، محصول با کیفیت و در عین حال ارزان را در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

سوال داری، من اینجام!