قیمت ۲ گرم زعفران سرگل صادراتی

قیمت ۲ گرم زعفران سرگل صادراتی

قیمت ۲ گرم زعفران سرگل صادراتی

اگر قصد سرمایه گذاری دارید و به دنبال مناسب ترین قیمت ۲ گرم زعفران سرگل صادراتی هستید به شما پیشنهاد می کنیم به سایت فرانیز مراجعه کرده و این محصول را با بهترین شرایط خریداری نمایید.

بررسی قیمت ۲ گرم زعفران در انواع مختلف

قیمت ۲ گرم زعفران سرگل صادراتی

قیمت ۲ گرم زعفران در انواع مختلف از این محصول با توجه به درجه کیفی آن متفاوت می باشد. طلای سرخ را پس از جداسازی کلاله ها بر حسب درصد خلوص کلاله و شکل ظاهری آن به ۵ دسته تقسیم می کنند.

  1. نگین: گران ترین نوع زعفران است چرا که جداسازی آن بسیار دشوار انجام می شود. کلاله ها جدا از هم، بدون فرخوردگی، کاملا خالص و عاری از خامه می باشد.
  2. سرگل: این گونه از زعفران شناخته ترین می باشد و بیشترین میزان صادرات از این نوع است. در سرگل، کلاله ها جدا از هم، رنگ کاملا قرمز و رشته ها ضخیم دیده می شوند.
  3. زعفران پوشال: در این نوع کلاله ها خالص نمی باشند زیرا خامه در انتهای آن ها دیده می شود.
  4. دخترپیچ: پایه ای ترین نوع زعفران است که در آن کلاله و خامه به صورت کامل با هم موجود است. به دلیل وجود رشته کامل، خواص بسیاری دارد.
  5. زعفران سفید: فقط خامه است و اثری از کلاله در آن دیده نمی شود. این نوع از زعفران را متأسفانه متقلبین رنگ کرده و به جای محصول اصل به فروش می رسانند.

قیمت ۲ گرم زعفران سرگل برای تاجران

قیمت ۲ گرم زعفران سرگل صادراتی

تاجران به دلیل خرید عمده، ۲ گرم زعفران سرگل را با قیمت مناسب تری نسبت به نرخ جزئی دریافت خواهند کرد. قیمت این محصول با توجه به شکل بسته بندی و برند آن متفاوت می باشد.

زعفران سرگلی باید برای صادرات انتخاب شود که بر اساس آزمایش ها و آنالیز های مختلف میزان رنگدهی آن تأیید شده باشد. همچنین شکل بسته بندی نقش بسزایی در میزان صادرات خواهد داشت.

قیمت ۲ گرم زعفران سرگل در داخل کشور و کشور مقصد تفاوت چشمگیری دارد زیرا نرخ این محصول در آنجا با معادله؛ قیمت محصول در داخل+ هزینه های جاری+ سود تاجر محاسبه می شود.

فروش اوزان مختلف زعفران برای صادرات در فرانیز

قیمت ۲ گرم زعفران سرگل صادراتی

سایت بازرگانی فرانیز، انواع مختلف زعفران را در وزن ها و بسته بندی های مختلف در اختیار تاجران قرار می دهد تا این عزیزان مشکلی در زمینه خرید این محصولات نداشته باشند. تمامی محصولات عرضه شده در این شرکت مورد تأیید وزارت بهداشت بوده و همگی از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند.

سوال داری، من اینجام!