قیمت ۵ گرم زعفران با ظرف خاتم

قیمت ۵ گرم زعفران با ظرف خاتم

قیمت ۵ گرم زعفران با ظرف خاتم

طلای سرخ از جمله محصولاتی است که بسته بندی آن از تنوع بالایی برخوردار می باشد. قیمت ۵ گرم زعفران با ظرف خاتم بسته به نوع محتوا و شرکت تولید کننده اش متفاوت می باشد.

قیمت ۵ گرم زعفران با ظرف خاتم

بدون شک می توان اذعان داشت که این گیاه ارزشمند ترین ادویه در جهان است که متقاضیان بسیاری را دارا می باشد. تولید حدود ۹۰ درصد این محصول در کشور ما و علی الخصوص بخش های خراسان رضوی و جنوبی صورت می گیرد.

بخش عمده گیاه پس از برداشت و خشک شدن توسط شرکت های بسته بندی و تولید فرآورده های زعفرانی خریداری می شود که در وزن ها و بسته بندی های متفاوت روانه بازار های داخل و خارج از کشور می گردد.

عوامل تأثیر گذار بر تعیین قیمت زعفران

قیمت ۵ گرم زعفران با ظرف خاتم

از عوامل تأثیر گذار بر تعیین قیمت زعفران می توان به موارد زیر اشاره نمود؛

  • نوع زعفران که بسته به شکل ظاهری و میزان رنگ دهی اش تعیین می گردد.
  • شکل بسته بندی که شامل؛ نایلون، پلاستیک، کریستال و خاتم می باشد.
  • شهر محل کشت گیاه
  • نوع کشت زعفران

همانطور که عنوان گردید عوامل بسیاری بر نرخ گذاری این محصول دخیل هستند. برای نمونه؛ قیمت ۵ گرم زعفران خاتم با زعفران سرگل نسبت به همین نوع بسته بندی ولی با محتوای نگین متفاوت می باشد.

در بین انواع تولیدات در این بخش، نگین از قیمت بالاتری برخوردار است که میزان تولید آن نسبت به انواع دیگر درصد کمتری را نشان می دهد و دلیل آن سختی جداسازی می باشد.

همچنین در میان انواع ظروف بسته بندی، خاتم از جایگاه ویژه ای برخوردار است به گونه ای که بیشتر تولیدات آن را برای صادرات و هدیه دادن استفاده می کنند. قیمت ۵ گرم زعفران با بسته بندی در ظروف خاتم با همین نوع زعفران نسبت به بسته بندی با اشکال دیگر تفاوت دارد.

اگر مایل به خرید زعفران هستید حتما از مراکز معتبر به صورت حضوری و یا اینترنتی این کار را انجام دهید. چرا که امروزه راه های بسیاری برای جا زدن محصول بدل به جای اصل وجود دارد که یکی از آن ها رنگ کردن ریشه ها به جای کلاله می باشد.

راه های آگاهی از قیمت ۵ گرم زعفران

قیمت ۵ گرم زعفران با ظرف خاتم

برای آگاهی از قیمت ۵ گرم زعفران در انواع مختلف می توانید به سایت های فروش مراجعه کنید و از قیمت روز این محصول آگاهی پیدا کنید و آن را در حجم دلخواه سفارش دهید.

اما اگر قصد خرید عمده دارید می توانید از طریق این سایت اقدام کنید تا قیمت ۵ گرم زعفران با بسته بندی خاتم را با تخفیف ویژه مشاهده کنید.

سوال داری، من اینجام!