پیشنهاد ویژه رنگ زعفران مجاز

پیشنهاد ویژه رنگ زعفران مجاز

پیشنهاد ویژه رنگ زعفران مجاز

رنگ های خوراکی، به صورت مصنوعی و طبیعی تهیه می شوند که نوع مصنوعی و شیمیایی آن سیستم ایمنی بدن را ضعیف می کند. ولی رنگ زعفران مجاز اثرات مثبتی داشته و باعث تقویت بدن می گردد.

پیشنهاد ویژه رنگ زعفران مجاز

طلای سرخ یکی از خوش طعم ترین، خوش عطرترین و گران بها ترین ادویه ایرانی است. به خاطر رنگ، بو و طعم بی نظیرش طرفدارن زیادی دارد. رنگ طبیعی خوراکی که در گلبرگ های زعفران وجود دارد، باعث شده محصول فوق از این گیاه تهیه شود. حال پیشنهاد ویژه فرآورده های طبیعی، می تواند جایگزین خوبی برای خود طلای سرخ خام باشد.

امروزه با توجه به افزایش قیمت زعفران اصل و مناسب بودن نرخ فرآورده های دیگر آن، استقبال زیادی از توسط خریداران صورت گرفته است، ولی هر رنگی مجاز نیست. باید در موقع خرید به نکاتی توجه کرد. یکی از مهم ترین آن ها در خرید، دقت به شرکت تولید کننده اش می باشد. بعضی از کارخانه ها ناشناس مانده اند.

برخی از افراد نسبت به قیمت طلای سرخ سو استفاده کرده و رنگ زعفران مجاز را با مواد شیمیایی ترکیب می کنند. بعضی دیگر نیز از ضایعات گیاه زعفران استفاده کرده و با برند های فعال با کیفیت به فروش می رسانند.

موارد مصرف رنگ زعفران

در جهان امروز بیشتر رستوران ها برای تزیین محصولات خود و البته برای صرفه جویی در وقت، هزینه ها و قیمت نهایی تمام شده برای مشتریان؛ به جای استفاده از کالا های گران، از رنگ های خوراکی استفاده می کنند.

 نکته بسیار مهم در خرید رنگ زعفران مجاز باید به آن توجه کرد، این است که مواد تشکیل دهنده اش از چه چیزهای هستند. باید مراقب بود از مواد شیمیای استفاده نشده باشد. معمولا برای تهیه این محصول، از قسمت کلاله، پرچم و گلبرگ بهره می برند.

بخاطر همین خواص ویژه طلای سرخ را به همراه دارد و سرشار از آنتی اکسیدان و فلانوئید می باشد. در این مورد توانسته تمام خاصیت ها را حفظ کند.

انواع رنگ زعفرانی

پیشنهاد ویژه رنگ زعفران مجاز

رنگ های خوراکی به دو دسته تقسیم می شوند:

  • مصنوعی
  • طبیعی

نوع اول که از نامش پیدا است به دلیل استفاده از مواد شیمیایی در فرمولاسیونش، قطعا عوارضی را به دنبال دارد و مصرف آن توصیه نمی شود.

و اما مدل دوم که در قدیم الایام برای تغییر رنگ غذا از آن استفاده می شده و از گیاهانی مانند موارد زیر کمک می گرفتند:

  • زرد چوبه
  • زعفران
  • رب

حال با پیشرفت های علمی صورت گرفته، به جای استفاده از ماده خام زعفران که هزینه سنگینی را در بر دارد؛ فراورد هایی چون رنگ زعفران مجاز به دست می آورند. این محصول همان اثر گذاری را داشته و با قیمت بهتر ارائه می شود.

سوال داری، من اینجام!