بازار فروش شربت زعفران مصطفوی ۱۲ تایی

بازار فروش شربت زعفران مصطفوی ۱۲ تایی

بازار فروش شربت زعفران مصطفوی ۱۲ تایی

شربت زعفران مصطفوی با بسته بندی ۱۲ تایی، یکی از چندین محصول این کارخانه بزرگ و معتبر می باشد. بازار فروش این محصول در سطح کشور گسترده بوده و تقریبا می توان عنوان کرد که در بیشتر نقاط کشور متقاضی دارد.

شربت ها جزء نوشیدنی های پر مصرف در فصل تابستان بوده که دارای طیف گسترده ای از طعم ها می باشند. شربت زعفران مصطفوی یک نوشیدنی بسیار معطر و خوش طعم بوده که همواره مورد توجه همگان قرار گرفته است.

خواص منحصر به فرد شربت زعفران

بازار فروش شربت زعفران مصطفوی ۱۲ تایی

شربت زعفران دارای خواص بسیاری می باشد که در اینجا به چند نمونه اشاره می شود:

  • از بین برنده خشکی و خارش پوست
  • بهبود کم اشتهایی در کودکان
  • جلوگیری از گرفتگی عروق
  • کاهش فشار خون و تنظیم قند خون
  • پیشگیری از بروز تومور های پوستی
  • تنظیم سیستم گوارش بدن  و تسکین درد معده

مراحل آماده سازی شربت زعفران مصطفوی در کارخانه

بازار فروش شربت زعفران مصطفوی ۱۲ تایی

مراحل تولید شربت زعفران مصطفوی کاملا مکانیزه بوده و طی سه مرحله انجام می شود؛ در مرحله اول محلول در دیگ های بزرگ و مخصوص حرارت داده می شود، سپس به محلول اجازه می دهند تا در دمای محیط سرد شود. و در آخرین مرحله محلول را قرنطینه می کنند تا رنگ آن به خوبی پخش شود.

مصطفوی یک شرکت به نام در مشهد می باشد. ادویه جات، پک هدیه، زرشک، نقل و آبنبات، چای و دمنوش ها از محصولات این کارخانه بزرگ می باشند. محصولات مصطفوی علاوه بر بازار داخلی در بازار های خارجی نیز توانسته اند برای خود جا باز کنند.

بازار فروش شربت زعفران مصطفوی ۱۲ تایی

شربت زعفران مصطفوی می تواند یک نوشیدنی ویژه برای پذیرایی در مجالس باشد. زعفران محصولی نشاط آور است پس بی شک نوشیدن روزانه آن می تواند به وجود آدم سرزندگی ببخشد.

کافی شاپ ها و آبمیوه فروشی ها از جمله مشتریان ثابت این محصول می باشند که معمولا خرید خود را به صورت عمده انجام می دهند. خرید به صورت عمده یک سری مزایا و تخفیفات را برای خریدار به دنبال دارد.

میزان غلظت شربت زعفران مصطفوی به گونه ای است که برای آماده کردن آن باید به ازای یک فنجان از شربت، پنج لیوان آب اضافه نمود تا طعم دلخواه حاصل شود.

فروش شربت زعفران مصطفوی به صورت عمده در سایت فرانیز میسر است. در این سایت پشتیبانی و مشاوره در زمینه خرید محصول در تمامی برند ها برای خریدار در نظر گرفته شده است. تمام تلاش پرسنل این مجموعه رضایت مشتریان گرامی می باشد.

Call Now Buttonسوال داری، من اینجام!