تولید اسپری زعفران با ظرفیت خالی در گناباد

تولید اسپری زعفران با ظرفیت خالی در گناباد

تولید اسپری زعفران با ظرفیت خالی در گناباد

تولید اسپری زعفران در گناباد با دارا بودن ظرفیت خالی همچنان در حال انجام است. با توجه به استقبال مصرف کننده از این فرآورده زعفرانی، خط های تولید آن مدام در حال فزونی می باشند.

تولید اسپری زعفران با ظرفیت خالی در گناباد

تولید اسپری زعفران با تکنولوژی روز دنیا

تولید اسپری زعفران در کارخانه های داخلی با استفاده از دستگاه های مدرن و تکنولوژی روز دنیا صورت می گیرد. این فرآورده از ترکیب آب و زعفران تولید می گردد. برای این منظور ابتدا آب را تصفیه و سپس استریل کرده و تا دمای مشخصی داغ می کنند که در ادامه زعفران پودر شده را به آن اضافه نموده و به مدت ۵ ساعت به آن اجازه می دهند تا به خوبی دم بکشد.

بعد از دم کشیدن و سرد شدن محلول که رنگدانه های آن به خوبی باز شده اند نوبت به انتقال آن به ظرف مخصوص می باشد. برای بسته بندی این محلول از قوطی های افشانه دار استفاده نموده اند تا از ورود نور و هوا به داخل آن جلوگیری شود‌. داخل قوطی کیسه آلومینیومی تعبیه شده که مایع را داخل آن می ریزند.

تولید اسپری زعفران با ظرفیت خالی در گناباد

تأثیر بسته بندی بر میزان فروش و تولید اسپری زعفران

یکی از دلایل فروش بالای اسپری زعفران شکل بسته بندی آن می باشد که استفاده را راحت نموده و می توان آن را در هر حالتی بدون تکان دادن مصرف نمود.

با وجود مشغله زیاد امکان تهیه زعفران مایع به صورت روزانه برای همگان میسر نیست اما شرکت های تولید کننده فرآورده های زعفرانی با تولید محصولاتی مانند اسپری زعفران این مشکل را حل نموده اند، به طوری که با استفاده از این محصول می توان در کوتاه ترین زمان زیبا ترین اشکال تزئینی را بر روی انواع پلو و دسر خلق نمود.

یک مزیت دیگر این نوع از بسته بندی، عدم آسیب به محصول در هنگام حمل و نقل می باشد. پس می توان آن را بدون نگرانی از امکان خرابی، به هر نقطه از کشور و یا خارج از کشور ارسال نمود.

تولید اسپری زعفران با ظرفیت خالی در گناباد

تأثیر زعفران بکار رفته بر کیفیت اسپری زعفران

در تولید اسپری زعفران مرغوب، زعفران بکار رفته نقش بسزایی دارد. استفاده از کلاله های تازه و با کیفیت می تواند یک محصول بی نظیر را خلق کند به طوری که هنگام استفاده عطر آن به خوبی حس شود.

هنگام خرید زعفران، خریداران با تجربه به دنبال کلاله هایی با رنگ قرمز روشن، اندکی مرطوب و دارای قابلیت ارتجاعی هستند. رشته های دارای رنگ قرمز آجری و جمع شده در ته ظرف نشان دهنده کهنه بودن محصول می باشند.

Call Now Buttonسوال داری، من اینجام!