خرید زعفران درجه یک با ظروف جدید

خرید زعفران درجه یک با ظروف جدید

خرید زعفران درجه یک با ظروف جدید

بسته بندی مناسب و شکیل زعفران، همواره یکی از رمز های فروش موفق این محصول در خارج از مرز ها می باشد. برای خرید زعفران درجه یک با ظروف جدید و زیبا، می توانید از طریق سایت فرانیز اقدام فرمایید.

خرید زعفران درجه یک با ظروف جدید

خرید زعفران درجه یک برای صادرات به فرانسه

فرانسه یکی از مشتریان اصلی زعفران بوده که سالانه حجم بالایی از این محصول را به صورت فله و بسته بندی دریافت می نماید. تجار می توانند برای خرید زعفران درجه یک برای صادرات به این کشور اروپایی، از طریق سایت های بازرگانی اقدام فرمایند.

فروش زعفران در بسته بندی های کوچک تر، جذابیت بیشتری برای مشتریان اروپایی دارد. علاوه بر اهمیت ظروف بسته بندی برای این منظور، درج اطلاعات مربوط به کالا با زبان کشور مقصد بر روی ظرف، بسیار حائز اهمیت می باشد.

خرید زعفران درجه یک با ظروف جدید

زعفران به عنوان یک ادویه معطر در غذا های فرانسوی ها جایگاه ویژه ای دارد. یکی از غذا های محبوب در این کشور، بویلاباس بوده که یک غذای دریایی می باشد و در پخت آن ماهی و خرچنگ را با ادویه جات، سیر و زعفران طعم دار می کنند.

تولید زعفران درجه یک به روش ارگانیک

کشاورزی زیستی یا همان ارگانیک به روشی در کشاورزی اطلاق می شود که هدف آن تولید محصولات سالم با حذف مواد و کود های شیمیایی در فرآیند تولید می باشد.

امروزه با مهندسی ژنتیک و استفاده از انواع کود های شیمیایی، محصولاتی را تولید می کنند که از نظر ظاهر بسیار زیبا هستند. اما در واقع همین محصولات زیبا که بیشتر مربوط به گروه میوه جات و سبزیجات می باشند، کیفیت خیلی پایینی دارند.

زعفران درجه یکی که در ایران تولید می گردد خوشبختانه در بیشتر مناطق ایران به همان روش سنتی تولید شده و استفاده از مواد شیمیایی در آن، به میزان خیلی پایین مشاهده می شود.

خرید زعفران درجه یک با ظروف جدید

خرید زعفران درجه یک با تخفیفات ویژه

خیلی از تجار و سرمایه گذاران، طالب خرید زعفران درجه یک با قیمت مناسب می باشند. سایت فرانیز با عرضه این محصول همراه با تخفیفات ویژه، توانسته امر خرید را برای این متقاضیان سهولت بخشد.

با مراجعه با این سایت می توان انواع زعفران را در برند ها و بسته بندی های متنوع مشاهده نمود. در این مرکز فروش، طلای سرخ به صورت فله ای نیز به فروش می رسد.

بهترین زعفران ارائه شده در سایت فرانیز، سوپر نگین بوده که از بالا ترین کیفیت و قیمت برخوردار می باشد و متقاضیان آن بیشتر تجار هستند که از آن برای صادرات بهره می گیرند.

سوال داری، من اینجام!