خرید نوشیدنی زعفران لیمو پرسیس کارتنی

خرید نوشیدنی زعفران لیمو پرسیس کارتنی

خرید نوشیدنی زعفران لیمو پرسیس کارتنی

اگر به دنبال یک معامله سودمند هستید حتما سرمایه گذاری بر روی نوشیدنی زعفران لیمو پرسیس را امتحان نمایید چرا که دارای طعمی متفاوت می باشد. خرید این محصول به صورتی کارتنی از طریق فرانیز میسر است.

طعم متفاوت نوشیدنی زعفران لیمو

خرید نوشیدنی زعفران لیمو پرسیس کارتنی

اگر به دنبال یک طعم دلچسب و خاص هستید به شما نوشیدنی زعفران لیمو را پیشنهاد می کنیم. این نوشیدنی دارای خواص بسیاری است که نوشیدن آن می تواند خستگی را از تن به در کند.

ترکیب لیمو با زعفران باعث رفع عطش در فصل تابستان شده و برای برطرف شدن آفتاب زدگی توصیه می گردد. زعفران بکار رفته در تولید این محصول از نوع اعلا بوده که سبب طعم دلنشین آن شده است.

این شربت را در منزل نیز می توان تهیه کرد اما به شرطی که از میزان ترکیب مواد آن آگاهی لازم را داشته باشید. شرکت پرسیس با استفاده از دانش روز و با همکاری کارشناسان تغذیه توانسته یک محصول خاص را تولید نماید.

فروش نوشیدنی زعفران لیمو پرسیس به صورت عمده

خرید نوشیدنی زعفران لیمو پرسیس کارتنی

نوشیدنی زعفران لیمو به صورت عمده در کارتن هایی شامل ۱۲ عدد با حجم ۲۰۰ میلی لیتر با بسته بندی به صورت بطری های شیشه ای در اختیار متقاضیان قرار داده می شود. همچنین از این محصول حجم ۲۴۰ میلی لیتری با بسته بندی فلزی نیز موجود است.

نوشیدنی بدون گاز زعفران لیمو پرسیس بدون زیان بوده و می توان آن را همیشه با خود به همراه داشت. در واقع به دلیل حجم پایین قابل حمل در محل کار و مسافرت است.

فروش عمده نوشیدنی زعفران لیمو در فرانیز

خرید نوشیدنی زعفران لیمو پرسیس کارتنی

 این محصول به صورت عمده از طریق فرانیز در اختیار تجار و شرکت های پخش قرار می گیرد. حجم دلخواه از این محصول را به راحتی می توان از طریق این سایت در کمترین زمان ممکن دریافت نمود.

صادرات این نوشیدنی که یکی از نوشیدنی های اصیل و با قدمت ایرانی است باعث معرفی فرهنگ ایرانی به جهانیان خواهد شد. از آنجا که در تولید این محصول هیچ گونه کاستی وجود ندارد پس می توان آن را به عنوان یک کالای صادراتی انتخاب نمود.

ایران بزرگترین تولید کننده و البته صادر کننده زعفران در جهان است که با تولید فرآورده های زعفرانی مرغوب می تواند رتبه اول را در این زمینه نیز کسب نماید. انتخاب مواد اولیه برای تولید یک محصول مرغوب نقش اول را دارد که خوشبختانه با وجود زعفران مرغوب داخلی، ایران مشکلی در این زمینه ندارد. البته باید به بسته بندی نیز اهمیت ویژه داد.

سوال داری، من اینجام!