خرید و قیمت افشانه زعفران زرافشان

خرید و قیمت افشانه زعفران زرافشان

خرید و قیمت افشانه زعفران زرافشان

قیمت افشانه زعفران زرافشان با خرید از سایت فرانیز برای شما مقرون به صرفه تر است. این محصول عطر و طعم بی نظیری دارید. با استفاده از این افشانه می توانید هنر خود را چند برابر کنید و زیبایی را به سفره خود هدیه دهید.

قیمت افشانه زعفران زرافشان

خرید و قیمت افشانه زعفران زرافشان

برای اطلاع از بروز ترین قیمت افشانه زعفران زرافشان می توانید از طریق سایت ما و صحبت با مشاوران ما اطلاعات لازم را به دست بیاورید. زعفران یکی از اصلی ترین محصولات ایرانی است که از دیر باز در کشورمان تولید و عرضه می شود.

زعفران به دلیل ارزش غذایی بالا، عطر و طعم شگفت انگیزی که دارد به سرعت به یک چاشنی اصلی برای اغلب غذا های ایرانی تبدیل شد. طوری که کمتر غذای سنتی ایرانی را می توان نام برد که زعفران در آن مورد استفاده قرار نگرفته باشد و هیچ آشپز خانه ای را پیدا نمی کنید که در آن زعفران نباشد.

خرید و قیمت افشانه زعفران زرافشان

زعفران خواص دارویی بسیار زیاد دارد که از جمله آن ها می توان به خاصیت کاهش دهنده چربی و کلسترول، تقویت معده و درمان کم خونی، ضد افسردگی، پیشگیری از بیماری های قلبی و سرطانی و نشاط آوری اشاره کرد. و به این دلیل زعفران را به نام طلای سرخ در جهان یاد می کنند.

اسپری زرافشان مناسب با نیازها و ذائقه خانواده های ایرانی و به دست متخصصان کشور تولید شده است. این محصول دارای نشان حلال، نشان استاندارد ملی و همچنین سیب سلامت از سازمان غذا و دارو می باشد.

خرید و قیمت افشانه زعفران زرافشان

بزرگترین ویژگی این افشانه قابلیت اسپری کردن زعفران بر روی غذا ها می باشد بدون اینکه نیازی به مراحل آماده سازی زعفران باشد. در تهیه این محصول تنها از آب و زعفران خالص و با کیفیت استفاده شده و بدون هیچ گونه مواد افزودنی و نگهدارنده آن را تهیه و تولید می کنند.

افشانه زعفران زرافشان یکی از محصولات با کیفیت و محبوب شرکت زرافشان می باشد. این شرکت با بهره گیری از دانش روز دنیا توانسته این فرآورده را را به درجاتی چون صادرات به کشور های اروپایی برساند. قیمت افشانه زعفران زرافشان نسبت به سایر محصولات مشابه در بازار مناسب تر است.

تولید اسپری زعفران در واقع به این صورت است که ترکیب آب و زعفران را وارد بسته های بهداشتی می کنند و آن را درون قوطی های فلزی قرار می دهند که از نیتروژن پر شده و هیچ گونه اکسیژنی در آن وجود ندارد. به این صورت مایع زعفران درون آن با هوا مجاورت ندارد و همین باعث ماندگاری بالای آن می شود.

سوال داری، من اینجام!