خرید 1 مثقال زعفران سرخ فام شرق گناباد

خرید 1 مثقال زعفران سرخ فام شرق گناباد

خرید 1 مثقال زعفران سرخ فام شرق گناباد

امروزه خرید 1 مثقال زعفران درجه یک از طریق سایت‌های بسیاری که اقدام به فروش آنلاین زعفران سرخ فام شرق گناباد نموده‌اند امکان پذیر بوده که یکی از این مجموعه‌ها مجموعه فرانیز است. 

زعفران سرخ فام شرق با نام تجاری گناباد به یک برند شناخته شده در زمینه تولید و عرضه زعفران تبدیل شده است که دلیل نامگذاری این برند به نام‌ گناباد مربوط به محل کشت زعفران است که کشت این نوع زعفران در یکی از شهرستان‌های خراسان رضوی صورت می‌گیرد.

خرید 1 مثقال زعفران سرخ فام شرق گناباد

کلیه محصولات این برند از کیفیت فوق العاده‌ای برخوردار هستند. با خرید 1 مثقال زعفران سرخ فام شرق گناباد می‌توانید از رنگ و طعم واقعی زعفران اصیل ایرانی لذت ببرید.

مراحل فرآوری خرید 1 مثقال زعفران

مراحل فرآوری زعفران سرخ فام شرق از مرحله خرید از کشاورز شروع می‌شود. محصول خریداری شده دارای کیفیت‌های متفاوتی خواهد بود به همین دلیل مجموعه سرخ فام شرق گناباد پس از خرید محصول از کشاورز، اقدام به تفکیک مرغوب‌ترین آن‌ها می‌نماید تا کیفیت مطلوب را به خریداران خود ارائه دهد. در مرحله بعدی نیز نمونه‌های مرغوب انتخابی جهت آنالیز و فرآوری به شرکت انتقال می‌یابند و پس از اینکه کنترل‌های کیفی لازم از محصولات به عمل آمد با بسته بندی‌های شیک و در وزن‌های مختلف روانه بازار می‌شوند.

فروش زعفران سرخ فام شرق گناباد

خرید 1 مثقال زعفران سرخ فام شرق در واقع تنها یکی از نمونه‌های تولیدی این مجموعه است که برخی از آن‌ها جهت فروش به صورت بسته‌ای و برخی دیگر به شکل فله‌ای برای خرید در دسترس هستند.

خرید 1 مثقال زعفران سرخ فام شرق گناباد

انواع بسته بندی‌های این زعفران در جرم‌های مختلف به شرح زیر است:

  • 1 مثقال
  • نیم‌مثقال
  • 1 گرم
  • 2 گرم
  • 3 گرم

(هر یک مثقال برابر است با 4.608 گرم)

فروش کلیه محصولات زعفران گناباد مطابق کلیه استانداردهای ایرانی و جهانی صورت می‌گیرد.

خرید زعفران سرخ فام شرق

مجموعه فرانیز یکی از مجموعه‌های فعال در زمینه تولید و بسته بندی زعفران گناباد است که بی شک کسانی که از این برند استفاده کرده‌اند از کیفیت بی نظیر آن نیز آگاه هستند.

خرید 1 مثقال زعفران سرخ فام شرق گناباد

فرانیز خواهان ارائه کیفیت مطلوب به خریدارانی است که خواستار خرید زعفران اصیل ایرانی با عطر و طعم ماندگار و بی نظیر آن هستند به همین دلیل در همین راستا اقدام به بسته بندی زعفران سرخ فام شرق گناباد در ابعاد مختلف و با بسته بندی‌های شکیل نموده و شما می‌توانید با خرید 1 مثقال زعفران این مجموعه، لمس کیفیت ناب زعفران اصیل ایرانی را تجربه کنید.

در انتها نیز لازم است عنوان کنیم که مجموعه فرانیز به عنوان یکی از نمایندگان فروش معتبر زعفران سرخ فام شرق گناباد، جهت خرید اینترنتی فرآورده‌های زعفرانی در خدمت رسانی به شما عزیزان آماده است و شما خریداران گرامی می‌توانید سفارشات خود را به صورت عمده یا جزئی با ما در میان بگذارید.

سوال داری، من اینجام!