دریافت زعفران تربت حیدریه برای صادرات

دریافت زعفران تربت حیدریه برای صادرات

دریافت زعفران تربت حیدریه برای صادرات

آیا تا بحال زعفران تربت حیدریه را برای صادرات خریداری کرده اید؟ آیا از نحوه تحویل محصول و نرخ قیمت گذاری رضایت داشته اید؟ ما در اینجا می خواهیم بهترین شرایط دریافت این ادویه گران بها را برای شما عنوان کنیم.

دریافت زعفران تربت حیدریه برای صادرات

با توجه به آمار موجود ایران بزرگترین تولید کننده و البته صادر کننده زعفران در سطح جهان می باشد. بیشترین میزان کشت این محصول در خراسان جنوبی و رضوی انجام می شود، که در این بین تربت حیدریه بیشترین میزان تولید را به خود اختصاص داده است.

برای تولید یک گرم زعفران به ۵۰۰ کلاله که چیزی در حدود ۱۶۷ گل می باشد نیاز است. یکی از دلایل اصلی گران بودن زعفران، میزان برداشت پایین نسبت به سطح زیر کشت عنوان می شود. به همین دلیل آن را در وزن های خیلی پایین نیز بسته بندی می کنند.

شهرستانهای گناباد،  تربت حیدریه، قاین، خاف  و تایباد از شهرستانهای زعفران خیز ایران می باشند. شغل اصلی مردم بیشتر این شهر ها مربوط به کشت زعفران و زرشک است که باید از طرف دولت حمایت های لازم از آن‌ ها صورت گیرد.

خرید زعفران تربت حیدریه در فصل برداشت

دریافت زعفران تربت حیدریه برای صادرات

زعفران تربت حیدریه را باید در فصل بهداشت از کشاورز خریداری کرد چرا که در آن فصل به دلیل وجود مقادیر بالای زعفران، کشاورزان محصول را با قیمت مناسب تر به فروش می رسانند. در فصل پاییز دشت های بیابانی شرق کشور به خاطر حضور گل زعفران منظره بسیار زیبایی را خلق می کنند.

اگر قصد سفر به مشهد مقدس را دارید حتما از شهرستان تربت حیدریه دیدن فرمایید. سالانه تور های بسیاری برای بازدید از این شهرستان وارد این شهر می شوند تا با روند تولید این محصول آشنا شوند.

تولید زعفران سالم با انتخاب پیاز سالم

دریافت زعفران تربت حیدریه برای صادرات

برای تولید زعفران تربت حیدریه انتخاب پیاز زعفران سالم اولین قدم است. غده باید گرد و عاری از آلودگی و بیماری باشد. کمینه وزن آن ۸ گرم است‌. انتخاب پیاز ۴- ۵ ساله بهترین گزینه برای کشت می باشد.

کشت پیاز باید در مرحله خواب زعفران انجام شود تا به گیاه لطمه ای وارد نشود. موازی بودن ردیف ها و رعایت فاصله بین آن ها بسیار مهم است. در زمان کشت باید دقت نمود جوانه انتهای پیاز ها رو به بالا باد.

برای خرید زعفران تربت حیدریه دیگر لزومی به مراجعه حضوری نمی باشد، بلکه می توان از طریق سایت های فروش معتبر این محصول را در حجم دلخواه سفارش داده و در اسرع وقت تحویل گرفت.

سوال داری، من اینجام!