روش مطلع شدن از قیمت زعفران 2 گرمی

روش مطلع شدن از قیمت زعفران 2 گرمی

روش مطلع شدن از قیمت زعفران 2 گرمی

یک روش مطلع شدن از قیمت زعفران 2 گرمی که مرغوبیت و کیفیت مطلوب را داشته باشد مراجعه به سایت فرانیز می باشد. نمایندگان فروش ما در این سایت شما را به خریدی مطمئن که قیمتی مقرون به صرفه داشته باشد راهنمایی می کنند.

روش مطلع شدن از قیمت زعفران 2 گرمی

قیمت زعفران 2 گرمی

عوامل مختلفی هستند که تعیین کننده ی قیمت زعفران 2 گرمی می باشند ماند نوع زعفران، کیفیت، برند، نوع بسته بندی و غیره بر روی قیمت زعفران تاثیر می گذارند.

قیمت زعفران گرانتر از سایر ادویه ها است و در بسته بند های مختلف و حجم های متفاوت در فروشگاه ما به مشتریان ارائه داده می شود. مواد شیمیایی پیکروکروسین و سافرانال مسئول عطر و بوی زعفران هستند، کروسین رنگدانه کاروتنوئیدی سبب رنگ متمایز و زیبای زعفران می شود.

قیمت زعفران 2 گرمی که دارای بسته بندی ظروف خاتم است که بسیار زیبا و دارای نقوش سنتی هست و همچنین دارای استحکام بالا در برابر ضربه است و از نفوذ رطوبت به داخل جلوگیری می کند. قطعا با قیمت زعفرانی که دارای بسته بندی کارتنی و یا معمولی است متفاوت می باشد.

روش مطلع شدن از قیمت زعفران 2 گرمی

زعفران چیست؟

زعفران از سالی های گذشته در کشور ایران با دستان کشاورزان زحمت کش و توانمند کاشت، داشت و برداشت می شود و با توجه به خاک حاصلخیز کشور عزیزمان از کیفیت مطلوبی نیز برخوردار می باشد. طعمی که زعفران به غذا می دهد بی نظیر است و با هیچ ادویه ی دیگری نمی توان به آن طعم خارق العاده دست یافت.

برای نگهداری زعفران باید آن را در ظروف شیشه ای یا فلزی در بسته به دور از نور و رطوبت نگهداری کرد تا ماندگاری بالای داشته باشد و کیفیت خود را از دست ندهد. زعفران شادی آور و آرام بخش است و اثرات مثبتی برای بدن دارد و سرشار از خواص دارویی و درمانی می باشد.

روش مطلع شدن از قیمت زعفران 2 گرمی

زعفران اصل

تشخیص زعفران اصل از تقلبی کار بسیار سختی می باشد و حتی بعضی از خبره ها قادر به تشخیص آن نیستند و بهترین کار جهت تشخیص زعفران اصل دادن نمونه ای از آن زعفران به آزمایشگاه مربوطه جهت تست و آنالیز می باشد.

زعفران اصل عطر و بوی بی نظیری دارد از روش های دیگری برای تشخیص زعفران اصل می توان استفاده کرد مانند:

 ۱_ چشیدن زعفران: زعفران اصل مزه تلخ دارد و نباید غیر از آن مزه ای دیگری مثل شیرین داشته باشد.

 ۲_تشخیص زعفران از روی رنگ زعفران: رنگ زعفران اصل باید تیره باشد.

۳_ سرعت رنگ دهی زعفران: زعفران اصل سرعت رنگ دهی بسیار پایینی دارد.

عوامل مختلف دیگری هستند که برای تشخیص زعفران اصل و مرغوب از آن ها استفاده می شود.

سوال داری، من اینجام!