سایت بزرگ زعفران بسته بندی اسپانیا

سایت بزرگ زعفران بسته بندی اسپانیا

سایت بزرگ زعفران بسته بندی اسپانیا

زعفران بسته بندی اسپانیا با ظاهری شکیل توانسته در بازار رقابت جهانی از دیگر کشور ها سبقت بگیرد. در سایت بزرگ فرانیز می توانید محصولات زعفرانی در انواع و برند های متفاوت را با ذکر قیمت و مشخصات مشاهده کنید.

کشور ایران بزرگترین تولیدکننده زعفران در سطح جهانی می باشد که متأسفانه به دلیل نبود زیرساخت های مناسب برای تجارت صحیح و کوتاهی در معرفی زعفران ایرانی به جهان اسم ایران در زمینه زعفران برای جهانیان زیاد مطرح نمی باشد.

طبق تحقیقات انجام شده، کشور اسپانیا سالانه فقط یک تن زعفران برداشت می کند این در حالی است که ۴۰ تن را از ایران با نرخی بسیار پائین تر از آنچه به فروش می رساند وارد نموده و با برند های خود به نام اسپانیا به بازار جهانی عرضه می کند.

سایت بزرگ زعفران بسته بندی اسپانیا

در واقع زعفران بسته بندی اسپانیا فقط جلد آن مربوط به اسپانیا می باشد و بیشتر آن متعلق به ایران می باشد. زعفران در اسپانیا در انواع ظروف کریستال، قوطی، مقوایی و پلاستیکی بسته بندی می شود. نوع بسته بندی به گونه ای است که زعفران داخل آن به خوبی قابل رؤیت است.

نمونه هایی از شرکت های بسته بندی زعفران

سایت بزرگ زعفران بسته بندی اسپانیا

شرکت های معتبر و مطرحی در اسپانیا بسته بندی زعفران و تولید فرآورده های زعفرانی را انجام می دهند. شرکت های لا مانچا سافرون، آزافران دسبرین، پاسکال ریورته و زعفرالیا فقط چند نمونه از شرکت های اسپانیایی می باشند.

خرید زعفران بسته بندی اسپانیا از طریق سایت های معتبر فروش میسر می باشد. شرکت های اسپانیایی هزینه هنگفتی را صرف تبلیغات خود برای معرفی محصول خود به جهان می کنند که در این زمینه بسیار موفق بوده اند.

قیمت زعفران بسته بندی اسپانیا در سایت های معتبر از جمله فرانیز قابل مشاهده است. در این سایت امکان خرید این محصول در حجم های بالا میسر می باشد.

سایت بزرگ زعفران بسته بندی اسپانیا

زعفران ایرانی نسبت به زعفران اسپانیا از مرغوبیت و اصالت بالاتری برخوردار می باشد. اما خب همانطور که بیان شد در کشور های اروپایی زعفران بسته بندی اسپانیا با توجه به شکیل بودن و تبلیغات لازم بیشتر مورد استقبال قرار می گیرد.

در این سایت تمامی برند های ایرانی قرار داده شده است که با توجه به درجه کیفی و کیفی آن ها قیمت گذاری شده اند. فروش زعفران در این سایت به صورت عمده انجام می شود و خریدار می تواند با قیمتی مناسب برای صادرات و یا پخش در داخل کشور زعفران را خریداری نماید.

سوال داری، من اینجام!