سایت شرکت زعفران اقلیم خراسان

سایت شرکت زعفران اقلیم خراسان

سایت شرکت زعفران اقلیم خراسان

شرکت زعفران اقلیم خراسان از نمونه تولید کننده های موفق در زمینه زعفران می باشد. این شرکت معتبر با راه اندازی سایت خود امکان خرید مستقیم را برای خریدار میسر کرده است.

سایت شرکت زعفران اقلیم خراسان

همانطور که از نام شرکت پیداست زعفران موجود در آن از مرغوب ترین زعفران جهان یعنی خراسان تهیه شده است. زعفران قائنات، تربت حیدریه و گناباد از لحاظ کیفیت جزء بهترین زعفران های جهان شناخته شده اند.

شرکت زعفران اقلیم خراسان با هدف ارائه بهترین محصولات به متقاضیان بنا گردیده است. در این شرکت زعفران در وزن های مختلف به صورت فله ای و بسته بندی به فروش می رسد.

قدمت کشت زعفران در خراسان به چندین سال پیش بر می گردد. در واقع کشاورزان این دیار تجارب خود را نسل به نسل به نوادگان خود منتقل کرده اند. در شهرستان تربت حیدریه آبیاری اکثر زمین ها به صورت سنتی و از طریق قنات انجام می شود که باعث ثبت شدن اسم آن در سازمان جهانی فائو شده است.

سایت شرکت زعفران اقلیم خراسان

بذر زعفران به صورت پیاز کروی می باشد که هر هفت سال یک بار کشت آن انجام می شود. در طی مرحله داشت، آبیاری خیلی کم صورت می گیرد اما مرحله پایانی آن بسیار دشوار بوده چون که برداشت زعفران و جدا کردن کلاله های آن سخت و زمان بر می باشد.

شرکت اقلیم زعفران خراسان پس از خشک شدن زعفران، آن را از کشاورز خریداری نموده و به صورت زعفران خالص و یا به گونه فرآورده های زعفرانی به داخل و خارج از کشور صادر می کند.

میزان زعفران برداشت شده نسبت به سطح زیر کشت آن بسیار ناچیز می باشد که یکی از عوامل تأثیر گذار بر روی قیمت آن همین موضوع است. زعفران را پس از خشک کردن و جداسازی دسته بندی می کنند که بنای قیمت گذاری زعفران نوع دسته می باشد.

ظاهر زعفران مهم ترین عامل تقسیم بندی است. در واقع هرچه زعفران قرمز تر و بدون وجود کلاله باشد و اینکه کلاله های آن بدون فرخوردگی باشند آن زعفران بهترین محسوب می شود.

سایت شرکت زعفران اقلیم خراسان روشی امن برای خرید

سایت شرکت زعفران اقلیم خراسان

شرکت اقلیم زعفران خراسان با قرار دادن محصولات خود در سایت فروش، باعث سهولت در امر خرید مشتریان گشته است. در این سایت محصولات با مناسب ترین قیمت ممکن به فروش می رسند و در ضمن ارسال به تمام نقاط کشور انجام می شود تا خریدار بدون دغدغه در هر نقطه از کشور بتواند سفارش خود را ثبت کند.

سوال داری، من اینجام!