سفارش اسپری زعفران تسنیم ۸۰ میلی لیتر

سفارش اسپری زعفران تسنیم ۸۰ میلی لیتر

سفارش اسپری زعفران تسنیم ۸۰ میلی لیتر

سفارش اسپری زعفران تسنیم در حجم ۸۰میلی لیتر، باعث برخورداری مصرف کننده از یک محصول بی نظیر خواهد شد. حجم عمده از این محصول را می توان از سایت فرانیز با قیمتی بسیار مناسب خریداری نمود.

سفارش اسپری زعفران تسنیم ۸۰ میلی لیتر

سفارش اسپری زعفران برای صادرات به بغداد

بغداد به عنوان پایتخت عراق، یکی از دریافت کنندگان محصولات زعفران از سمت ایران می باشد. سفارش اسپری زعفران از سوی این کشور بالا بوده و برند های با کیفیت برای آن صادر می گردد.

صادرات و تجارت از عوامل مؤثر بر رشد اقتصادی پایدار هر کشور است. صادرات نباید فقط مربوط به یک حوزه باشد بلکه باید با حمایت دولت از همه قسمت ها مانند؛ پوشاک،  کشاورزی، ظروف و غیره صادر صورت پذیرد.

صادرات اسپری زعفران به عنوان یک فرآورده گیاهی در کنار ارزآوری خوبی که به دنبال دارد می تواند زعفران ایرانی را به جهانیان معرفی نماید. صادرات به عراق به دلیل بعد مسافت کوتاه به صرفه و راحت بوده به طوری که بیشتر صادرات به این کشور از راه زمینی صورت می گیرد.

سفارش اسپری زعفران تسنیم ۸۰ میلی لیتر

تولید ۹۰ درصدی زعفران جهان در ایران

ایران با وجود اراضی مستعد و آب و هوای مناسب، توانسته بیش از ۹۰ درصد از نیاز جهانی زعفران را برطرف نماید. بیشترین میزان تولید زعفران در ایران مربوط به منطقه شرق ایران می باشد.

دلیل اصلی بازدهی بالای زعفران در ایران، اقلیم مناسب این منطقه برای کشت آن می باشد. وجود اراضی هموار و بدون سنگ و کلوخ باعث ترغیب کشاورزان برای کشت می شود.

در کشور هایی مانند چین که اقلیم مناسب برای زعفران را ندارند از روش کشت گلخانه ای بهره می گیرند و با کنترل هوای داخل گلخانه، سعی در ایجاد بهترین شرایط برای کشت را دارند.

ایجاد گلخانه در خراسان و شهر های اطراف، کاری اشتباه می باشد چرا که این شهر ها خود بهترین شرایط را برای کشت داشته و بدون شک فروش پایینی خواهند داشت.

سفارش اسپری زعفران تسنیم ۸۰ میلی لیتر

سفارش اسپری زعفران تسنیم با تخفیفات ویژه

تسنیم یکی از شرکت های مربوط به بسته بندی و تولید فرآورده های زعفرانی بوده که از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را شروع کرده است و در طی این سه سال توانسته خود را مطرح کند. برای سفارش اسپری زعفران تسنیم در حجم عمده و برخورداری از تخفیفات ویژه می توان از طریق سایت فرانیز اقدام نمود.

خرید از سایت های معتبر و عدم لزوم به مراجعه حضوری می تواند از رفت و آمد های غیر ضروری در سطح شهر جلوگیری کرده و به ایجاد شهری آرام کمک کند.

Call Now Buttonسوال داری، من اینجام!