صادرات اسپری زعفران ایران به اروپا

صادرات اسپری زعفران ایران به اروپا

صادرات محصولات زعفرانی بسیار پررونق است. برای اطلاع از سود صادرات اسپری زعفران ایران به اروپا و حوزه خلیج فارس، کلیک کنید.

صادرات اسپری زعفران به دلار

صادرات اسپری زعفران ایران به اروپا

همان طور که اطلاع دارید هر سال بیش از ۳۰۰ تن زعفران به سایر کشورها به صورت مستقیم از ایران صادر می شود. مسئله اساسی فله ای صادر شدن این محصول می باشد. یعنی صادرات زعفران ای کاش همانند صادرات اسپری زعفران با برند ایرانی انجام می شد که شرکت های خارجی زعفران ایرانی را به نام خود تمام نکنند.

صادرات اسپری زعفران ایران به اروپا

برخلاف کشور ایران که در آن قیمت انواع زعفران لحظه ای بوده و مداوم نوسان دارد، در سایر کشورها به این اندازه تنوع قیمتی نداریم. به گفته تجار این حوزه قیمت طلای سرخ ایرانی در خارج از کشور چندین برابر بازار داخل می باشد و می توان روی سود آن در صورت پیدا کردن بازار هدف حساب ویژه ای باز کرد.

محاسبه دقیق سود صادرات اسپری زعفران ایرانی نیز به عوامل زیادی بستگی دارد. عواملی همچون:

  • قیمت فروش اسپری زعفران در کشور های دیگر
  • هزینه حمل
  • تعرفه های مالیاتی
صادرات اسپری زعفران ایران به اروپا

جالب است که با تغییرات ارز و دلار موارد فوق الذکر نیز دچار نوسان خواهند شد. پس بهتر است اگر قصد صادرات اسپری زعفران به سایر کشورهای اروپایی را دارید در لحظه اقدام کرده و امور اداری آن را پیگیر باشید.

برای صادرات محصولات به خارج از کشور مدارک و مراحلی ضروری می باشد که در زیر بدان اشاره خواهیم کرد:

  • دریافت کارت بازرگانی بنام صادر کننده
  • دریافت مجوز صادرات در صورتی که از سوی وزارت بازرگانی مجوزی برای آن کالا اخذ نشده باشد.
  • بهداشت و قرنطینه
  • استاندارد
  • انرژی اتمی
  • تهیه صورت عدل بندی
  • شناسنامه کالا

البته تمامی موارد ذکر شده در بالا همیشه لازم نیست و بستگی زیادی به نوع کالا دارد.

صادرات اسپری زعفران ایران به اروپا

خرید انواع اسپری زعفران

استفاده از زعفران در میان ایرانیان آوازه ای چندین و چند ساله دارد. کدبانوهای ایرانی برای تزیین غذا و خوش عطر کردن انواع غذاها از این ادویه ارزشمند  استفاده می کرده اند. گاهی بر سر راه بزرگان یک قلمرو، زعفران می پاشیدند و آن را خوش یمن می دانستند.

امروزه بیشتر استفاده زعفران در مصارف غذایی و دارویی می باشد. البته خود زعفران نه بلکه موارد جانبی همانند اسپری زعفران و عصاره مایع زعفران.

در زیر لیست شرکت هایی که در زمینه تولید انواع اسپری زعفران فعالیت دارند را برایتان آورده ایم:

  • اسپری زعفران بهرامن
  • شرکت زرپاش
  • سحرخیز
  • زرافشان
  • بیز
  • بدیعی
  • زرشاد
  • حمید ۱۱۰
  • صدف
  • ملل
  • اسلی
صادرات اسپری زعفران ایران به اروپا

از زمانی که اسپری زعفران وارد بازار ایران گردید، مورد استقبال مردم واقع شد و در زندگی روزمره ایرانیان به کار گرفته شد چرا که خیلی تند و سریع می تواند آن را بر روی هر غذایی پاشید و طعم و عطر زعفران را به صورت لحظه ای به غذای مورد علاقه اضافه نمود.

هر کدام از برندهای اسپری زعفران بسته بندی و قیمت مخصوص به خود را داشته که می توانید برای اطلاع از آخرین اخبار مربوط به این حوزه با کارشناسان فرانیز تماس حاصل کنید تا دقیقا از جزئیات معاملات آن در کل کشور آگاه شوید.

فروش بالای محصولات زعفرانی در بازارهای اروپایی

خریدوفروش انواع فرآورده‌های زعفرانی امروزه با استقبال خوب خریداران خارجی مواجه شده است. بازارهای بین‌المللی محل خوبی برای عرضه بهترین تولیدات کشور هستند.

رقابت بین تولید‌کنندگان فرآورده‌های زعفرانی بسیار تنگاتنگ است. آن‌ها همواره در تلاش برای بهبود جایگاه خود هستند. ایران در سال‌های مختلف مقام نخست تولید و صادرات زعفران را داشته است.

صادرات اسپری زعفران ایرانی سودآوری بسیار زیادی برای کشور به همراه دارد. این موضوع تاجران بیشتری را برای ورود به این حوزه وسوسه می کند. افراد تازه‌کار نیازمند بررسی همه‌جانبه این حوزه هستند.

خریدوفروش فرآورده‌های زعفرانی صادراتی کار آسانی نیست. عده زیادی زیادی در این زمینه تجارت فعالیت می‌کنند. حضور شتابزده و بدون برنامه، موفقیت چندانی را به همراه نخواهد داشت.

تاجران موفق همواره به تمام استانداردهای بین‌المللی توجه می‌کنند. این موضوع در افزایش میزان صادرات اسپری زعفران به کشورهای اروپایی موثر بوده است. آن‌ها اقدامات موثری را در راستای جلب رضایت خریداران انجام می‌دهند.

یکی از مهم‌ترین کارها، توجه به نیاز بازار است. برخی از فرآورده‌ها نسبت به سایرین، از محبوبیت بالاتری برخوردار هستند. فروشندگان موفق همواره به‌دنبال عرضه این محصولات می‌باشند.

کشورهای اروپایی تنها مشتریان خرید محصولات زعفرانی ایرانی نیستند. صادرات اسپری زعفران ایرانی در حال حاضر به سراسر دنیا در حال انجام است. کشورهای حوزه خلیج فارس از دیگر مشتریان اصلی اسپری زعفران ایرانی هستند.

آن‌ها در چند سال گذشته بخش مهمی از نیاز خود را از طریق خرید محصولات ایرانی تامین کرده‌اند. ارزآوری حاصل از از صادرات انواع فرآورده‌های زعفرانی برای کشور بسیار مطلوب است.

بسته‌بندی‌های تجاری اسپری‌های زعفرانی صادراتی

بسته‌بندی هر محصولی نقش مهمی در جلب توجه خریداران دارد. اغلب تولید‌کنندگان به این موضوع به طور ویژه توجه می‌کنند. آن‌ها به‌خوبی از نقش بسته‌بند‌ی‌های تجاری در افزایش میزان فروش محصولات خود آگاه هستند.

بسیاری از تولیدکنندگان همواره به‌دنبال نوآوری می‌باشند. آن‌ها از پوشش‌های زیبا و جالب‌توجه استفاده می‌کنند. اهمیت ظاهر یک فرآورده در بازارهای بین‌المللی بیشتر احساس می‌شود.

یک ظاهر اصیل و زیبا در افزایش میزان صادرات اسپری زعفران موثر است. مشتریان خارجی در نمایشگاه‌های بین‌المللی در اولین نگاه، جذب ظاهر زیبای فراورده می‌شوند.

نقوش ایرانی همواره برای تولیدات زعفرانی صادراتی ایران در نظر گرفته می‌شوند. این ترفند بسیار ساده مورد توجه و پسند تمام خریداران است. کیفیت بالای بسته‌بندی از دیگر نکات مهم برای صادرات زعفران می‌باشد.

یک پوشش مناسب قادر به حفظ کیفیت و خواص محتویات درونی است. این موضوع طول مدت نگهداری از محصولات را نیز افزایش می‌دهد. روند ارسال محصولات گاها بسیار طولانی می‌شود.

اسپری‌های زعفرانی با بسته‌بندی باکیفیت، در طی مسیر دستخوش تغییر نمی‌شوند. مشتریان با خیال آسوده سفارشات خود را دریافت خواهند کرد.

مراکز معتبر خرید‌و‌فروش اسپری زعفران

خرید‌و‌فروش فرآورده‌های زعفرانی در مراکز مختلفی انجام می‌شود. مشتریان براساس موقعیت جغرافیایی و محل سکونت، انتخاب می‌کنند. ساکنین شهرهای بزرگ حق انتخاب‌های بیشتری دارند.

آن‌ها به‌راحتی به انواع نمایندگی‌ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپرمارکت‌ها و سوپرمارکت‌ها دسترسی دارند. مشتریان برای خریدهای تکی عموماً به سوپرمارکت‌های محل سکونت خود مراجعه می‌کنند.

سوپرمارکت‌ها جزء کلیدی‌ترین مراکز فروش حضوری به شمار می روند. ین مراکز بهترین و پرفروش‌ترین اسپر‌ی‌های زعفرانی را عرضه می‌کنند. سوپرمارکت‌ها و هایپر‌مارکت‌ها تامین‌کننده نیاز داخلی هستند و در صادرات اسپری زعفران نقشی ندارند.

نمایندگی های مجاز، بزرگ‌ترین مراکز فروش حضوری به شمار می‌روند. آن‌ها به تامین نیاز مشتریان داخلی و خارجی می‌پردازند. نمایندگی‌های معتبر عرضه‌کننده محصولات زعفرانی در زمینه صادرات اسپری زعفران هم فعالیت دارند.

آن‌ها به سودآوری بالایی در این زمینه دست پیدا کرده‌اند. نمایندگی‌های مجاز، عرضه‌کننده بهترین و باکیفیت ترین تولیدات هر برند هستند. آن‌ها محصولات مستقیماً از تولیدکنندگان تهیه می‌کنند. بخشی از فرآور‌ده‌ها برای تامین نیاز داخل و بخش دیگر برای صادرات عرضه می‌شود.

قیمت انواع اسپری‌های زعفرانی صادراتی

تمام فرآورده‌های زعفرانی برای عرضه در بازارهای بین‌المللی قیمت‌گذاری می‌شوند. تعیین نرخ محصولات در بازارهای مختلف متفاوت است. تاجران به‌خوبی از نحوه قیمت‌گذاری در سطوح بین‌المللی آگاه هستند.

آن‌ها با سیاست‌های ویژه، بازارهای جهانی را دنبال می‌کنند. انتخاب یک قیمت مناسب در کنار کیفیت بالا ضروری است. یکی از مهم‌ترین اقدامات قبل از صادرات اسپری زعفران ایرانی، استعلام قیمت آن در کشور مقصد می‌باشد.

تاجران ایرانی همواره تولیدات را در بازارهای بزرگ‌تر و پرفروش‌تر عرضه می‌کنند. قیمت محصولات در چنین بازار‌هایی بسیار مناسب می‌باشد. مشتریان هنگام خرید محصولات صادراتی، به کیفیت آن‌ها توجه می‌کنند.

آن‌ها برای نمونه‌های باکیفیت‌تر، حاضر به پرداخت مبلغ بیشتری هستند. وزن محصولات زعفرانی عرضه‌شده در بازارهای بین‌المللی یکسان نیست. تولیدکنندگان اسپری‌های زعفرانی را در قوطی‌های متفاوتی عرضه می‌کنند.

وزن این قوطی‌های اسپری زعفرانی یکسان نیست. قوطی‌های کم وزن، قیمت کمتری نسبت به محصولات بزرگ‌تر دارند.‌ این تفاوت قیمت فرآورده‌ها متناسب با حجم آن‌ها می‌باشد.

مشتریان نسبت به زمان دریافت سفارشات خود حساس هستند. تاجران قبل از ارسال، تمام کارهای گمرکی را به‌دقت انجام می‌دهند. اسپری‌های زعفرانی به این ترتیب خیلی سریع ارسال می‌شوند.

این سازوکار دقیق، رضایت تاجران خارجی را به همراه دارد. نحوه پرداخت هزینه‌های گمرکی و ترخیص کالا‌ها هم از قبل در قرارداد قید خواهد شد.

سفارش آنلاین اسپری زعفران از مجموعه فرانیز

فروشگاه‌های آنلاین زیادی امروزه در حال فعالیت هستند. برخی از این سایت‌ها از محبوبیت بیشتری برخوردار می‌باشند. مجموعه فرانیز از دیدگاه مشتریان، بزرگ‌ترین و معتبرترین مجموعه عرضه‌کننده فرآورده‌های زعفرانی است.

این بازرگانی هم اکنون در حوزه صادرات اسپری زعفران و سایر فرآورده‌ها نیز فعال است. بخش اعظمی از مشتریان این مجموعه  را تاجران خارجی تشکیل می‌دهند.

این موضوع نشان‌دهنده عملکرد بسیار مطلوب این سایت معتبر است. این فروشگاه تمام محصولات سایت را از درب کارخانه تهیه می‌کند. این  روش تهیه فرآورده‌ها، تضمینی برای قیمت مناسب و تازه‌بودن محصولات سایت می‌باشد.

کارشناسان خرید این بازرگانی برای تهیه سرگل زعفران هم به مزارع زعفرانی مراجعه می‌کنند. تمام مراحل ثبت سفارش برای صادرات اسپری زعفران و سایر فرآورده‌ها به‌سرعت انجام می‌شود.

کاربران به‌راحتی به بخش‌های مختلف سایت دسترسی دارند. آن‌ها قبل از خرید معمولاً فرآورده‌های مختلف را با هم مقایسه می‌کنند. این کار  به یک خرید موفق منجر خواهد شد.

مشتریان پس از ثبت سفارش و دریافت کالا‌ها از خرید خود راضی خواهند بود. برخی از تاجران و مشتریان تکی، در خصوص خرید فرآورده‌ها دچار تردید می‌شوند. آن‌ها در چنین شرایطی از مشاوره رایگان استفاده می‌کنند.

مشاوره این مجموعه به‌صورت تلفنی انجام می‌شود. کارشناسان این بخش تسلط کافی در خصوص ویژگی‌های انواع فرآورده‌ها و وجوه تمایز‌شان نسبت به نمونه‌های مشابه دارند.

سوال داری، من اینجام!