صادرات دمنوش زعفران قاشقی خوش رنگ

صادرات دمنوش زعفران قاشقی خوش رنگ

صادرات دمنوش زعفران قاشقی خوش رنگ

دمنوش زعفران قاشقی یکی از خوش رنگ ترین فرآورده های زعفرانی است که به خاطر استفاده آسان و کیفیت بالای آن بسیار مناسب برای صادرات می شود. این محصول فقط توسط شرکت های محدودی تولید می شود.

ضرورت فرآورده سازی برای برتری بر رقبای خارجی

شرط اصلی ماندگاری در هر صنعتی تطابق دادن محصول و تولیدات با نیازهای روز می باشد چرا که غفلت در این امر این فرصت را به رقبا می دهد که بازار را به دست گیرند و دیگر شرکت ها را از گود خارج کنند.

علاوه بر ایران کشور های دیگری نیز در تولید فرآورده های زعفرانی مشغول به فعالیت هستند که دائما محصولات جدیدی از آن را به بازار ارائه می دهند بنا بر این برای بقا در این صنعت  نیاز است که در داخل ایران نیز تنوع دهی به محصولات همچنان ادامه داشته باشد.

یکی از این محصولات که فقط شرکت های محدودی به تولید آن می پردازند دمنوش زعفران قاشقی است که اصلا نیاز به دم کردن ندارد و فقط کافی است که در آب جوش حل شود. در ترکیب آن علاوه بر زعفران، هل و گل محمدی نیز وجود دارد که سبب می شود محصولی دلخواه برای همگان باشد.

با توجه به اینکه حجم قابل توجهی از زعفران و فرآورده های آن، که در ایران تولید می شوند به کشورهای دیگر صادر می شوند و این محصول فقط در کشورهای محدودی کشت می شود که بیشترین مقدار آن مربوط به ایران است فرصت مناسبی است که با تولید محصولاتی همچون دمنوش زعفران قاشقی به کارگیری نیروها در این زمینه افزایش یابد و درآمد زایی افراد فقط از طریق کشت نباشد بلکه برای فراورده سازی نیز افراد زیادی به کار گرفته شوند تا ارز آوری از این طریق افزایش یابد و وابستگی به نفت کاهش یابد.

سایت فرانیز مرجع اصلی فروش دمنوش زعفران قاشقی

شرکت ها معمولا به صورت مستقیم محصولات خود را به فروش نمی رسانند، بلکه مسئولیت این کار را به نمایندگی ها می دهند تا کار فروش و ارتباط با مشتری  را برای آنها انجام دهند. مجموعه فرانیز با ارنباط با اکثر شرکت های تولید کننده زعفران و فراورده های آن نماینده اصلی فروش محصولات آنها می باشد که با توجه به نیاز مشتری و توان خرید آنها محصول مناسب را به آنها معرفی می کند تا خریدی بی واسطه انجام دهند و محصول انتخابی را با قیمت خود کارخانه دریافت نمایند و به دلیل حذف واسطه ها قیمت پایین تری را بابت آن پرداخت نمایند.

برای فروش دمنوش زعفران قاشقی نیز چنین شرایطی فراهم گشته و مسئولیت فروش آن به سابت فرانیز محول شده است.

سوال داری، من اینجام!