عرضه پودر فشرده حاوی زعفران

عرضه پودر فشرده حاوی زعفران

پودر فشرده حاوی زعفران

از دیگر مشتقان زعفران پودر فشرده حاوی زعفران می باشد که با کیفیت های مختلف در بازار عرضه می شود.

پودر فشرده حاوی زعفران

پودر فشرده حاوی زعفران

پودرهای فشرده حاوی زعفران از جمله مشتقات زعفران بوده که به دلیل ارزان بودن قیمت این پودرها می توان برای مصارف روزانه مورد استفاده قرار داد.
این پودرها از آنجا که از زعفران های اصل مشتق می شوند دارای همان خاصیت های زعفران می باشند و از عطر و طعم اصل زعفران برخوردار هستند.

کیفیت پودر فشرده حاوی زعفران

پودرهای فشرده حاوی زعفران دارای کیفیت های مختلفی می باشند و از درجات کیفی مختلفی برخوردار هستند.
اما مهمترین چیزی که می تواند در کیفیت پودرهای زعفران تاثیر داشته باشد برند خریداری شده است،زیرا بسیاری از شرکت های تازه کار و بی نام و نشان اقدام به تولید مشتقات زعفرانی کرده که از ارزش غذایی برخوردار نمی باشند بلکه با تقلبی بودن این مشتقات از جمله پودرهای فشرده باعث بوجود آمدن ضررهایی در بدن افراد می شود.
به این نکته توجه داشته باشید که پودرهای فشرده حاوی زعفران در صورتی برای مصرف مجاز می باشند که از سمت وزارت بهداشت دارای مجوز بوده و مهر تایید بر کیفیت کالا خورده باشد.

پودر فشرده حاوی زعفران

زعفران در طب سنتی

زعفران در علم مزاج شناسی دارای طبع گرم و خشک می باشد و کاربرهای زیادی برای مصارف دارویی و بالینی دارد.
از نظر طب سنتی زعفران از نظر گرمی دارای درجه ی دو و از نظر خشکی در درجه ی یک قرار دارد.
مصرف زعفران موجب تمایل و نفوذ بیشتر مواد غذایی و دارویی به سمت قلب میشود.همچنین موجب شادی و فرح در روحیه افراد مختلف می شود و مصرف آن می تپاند موجب تقویت قلب شود.
از زعفران به دلیل داشتن ارزش غذایی بالا به عنوان طلای سرخ یاد می کنند که همین امر موجب بالا رفتن آمار آن در ایران و حتی دنیا شده است.

پودر فشرده حاوی زعفران

زعفران و سرطان

همانطور که می دانید آنتی اکسیدان های موجود در غذاهای مختلف موجب پیشگیری از بوجود آمدن بسیاری از بیماری ها شده و از بین بردن رادیکال های آزاد را باعث می شود.
از این رو زعفران با داشتن خواص آنتی اکسیدانی و بیش از ۱۰۰ترکیب دیکر موجب از بین رفتن عوامل ایجاد سرطان شده و سلامت بدن را باعث می شود.
آنتی اکسیدان های موجود در زعفران همچنین موجب تقویت سیستم اینی بدن شده و می تواند سد محکمی در برابر بسیاری از بیماری ها در بدن افراد مختلف ایجاد کند.
بیش از ده ترکیب آنتی اکسیدانی موجود در زعفران توانسته علاوه بر پیشگیری در ایجاد سرطان در افراد سالم ،موجب جلوگیری از گسترش انواع سرطان در بدن افراد مبتلا شود.

سوال داری، من اینجام!