فروشگاه چاشنی جوجه کباب زعفرانی allspice

فروشگاه چاشنی جوجه کباب زعفرانی allspice

فروشگاه چاشنی جوجه کباب زعفرانی allspice

آیا تا به حال به سایت ها و فروشگاه های موجود در اینترنت جهت خرید محصولات زعفرانی سر زده اید؟ آیا می خواهید چاشنی جوجه کباب زعفرانی allspice را با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت دریافت نمایید؟

فروشگاه چاشنی جوجه کباب زعفرانی allspice

ایران یک کشور با سابقه ای طولانی و کهن در جهان است. اگر به تاریخچه غذایی آن نیز نگاهی بیندازیم می توانیم به اطلاعات زیادی دست یابیم و بفهمیم بعضی از غذا هایی که فکر می کنیم از دیگر کشور ها به ایران وارد شده است را خود ایرانیان در سال های قدیم به شیوه های دیگری طبخ می کرده اند. جوجه کباب یکی از غذا های اصیل و سنتی ایرانی است که در رده کباب ها قرار دارد.

برای تهیه آن از مواد مختلف و طعم دهنده ای استفاده می کنند که باعث می شود گوشت مرغ قیافه و مزه ای بسیار بهتر گرفته و کاملا دلچسب شود. جوجه کباب در دو نوع استخوانی و بدون استخوان طبخ می شود که به طور معمول در رستوران ها از نوع بدون استخوان آن به مشتریان ارائه می شود.

برای خوش طعم کردن آن نیز گوشت ها را قبل از پخت و روی حرارت قرار دادن تا چند ساخت درون مخلوط پیاز و آبلیمو زعفران قرار می دهند و انواع ادویه ها به آن اضافه می کنند. به این ترتیب از آن غذایی خوشمزه به دست می آید.

فروشگاه چاشنی جوجه کباب زعفرانی allspice

معرفی چاشنی جوجه کباب زعفرانی allspice

چاشنی و پودر زعفران متنوعی در شرکت های مختلف تولید کننده مواد غذایی تولید می شوند که طعم های مختلفی را برای غذای شما به ارمغان می آورند. هر کدام از آن ها فرمولاسیون متفاوتی را استفاده می کند و به همین دلیل است که طعم آن ها با یکدیگر تفاوت داشته و از لحاظ سلیقه دچار برتری از یکدیگر می شوند. یکی از چاشنی های معروف، چاشنی جوجه کباب زعفرانی allspice می باشد که توسط شرکت آل پایس تعبیه می گردد.

این محصول از پایه، طعم و خواص زعفران بهره برده و به یکی از بهترین چاشنی ها در بازار مواد غذایی تبدیل شده است. مشتریان و مصرف کنندگان آن نیز از این محصول تا حد زیادی راضی هستند و به نظر آن ها طعم خاصی را به جوجه ی شان بخشیده است. مزه آن یکی از عواملی بوده است که افراد آن را به دیگران معرفی کنند و از آن رضایت کافی را داشته باشند.

فروشگاه چاشنی جوجه کباب زعفرانی allspice

چاشنی جوجه کباب زعفرانی allspice در یک بطری و بسته بندی بسیار شیک قرار داشته و درون آن 250 گرم از چاشنی زعفران تعبیه شده است. با بسته بندی آن وزنش به میزان 317 گرم می رسد و بسیار با کیفیت است. به این صورت که بطری آن سبب می شود تا نور مستقیم خورشید به مواد غذایی درون آن نتابد و مواد به سرعت تجزیه و فاسد نشوند. برای تولید آن انواع استاندارد های روز دنیا رعایت شده و به طور کاملا بهداشتی ساخته شده است.

فروشگاه چاشنی جوجه کباب زعفرانی allspice

ترکیبات و مواد موجود در چاشنی جوجه کباب زعفرانی allspice

ارزش غذایی آن نیز بالاست و در هر سهم از مصرف آن در حدود 22.8 کیلو کالری به بدن می رسد. در آن مقادیری از چربی وجود دارد که در همین میزان مصرف به اندازه 2.2 گرم چربی وجود دارد. نمک هم به اندازه نیم گرم وجود دارد که این سبب می شود که نیازی نباشد تا شما به طور جداگانه به آن نمک بیفزایید.

فروشگاه چاشنی جوجه کباب زعفرانی allspice

همچنین 0.2 گرم قند و 0.01 گرم اسید چرب ترانس در یک سهم از مصرف قرار گرفته است. به طور کل چاشنی جوجه کباب زعفرانی allspice یک انتخاب عالی برای کسانی است که می خواهند یک جوجه کباب عالی و خوشمزه تهیه کرده و برای خود و دیگران یک وعده عالی را تدارک ببینند.

سوال داری، من اینجام!