فروش عمده شربت جلاب زعفران

فروش عمده شربت جلاب زعفران

فروش عمده شربت جلاب زعفران

فروش عمده شربت جلاب زعفران در تمامی فصول سال صورت گرفته و مشتریان می توانند در هر مکانی که هستند آن را سفارش داده و سریعا آن را دریافت نمایند.

فروش عمده شربت جلاب زعفران

کم کم به فصول گرم سال نزدیک می شویم. در فصل ‌های بهار و مخصوصا تابستان هیچ چیز به اندازه یک لیوان شربت خنک و گوارا شما را سر حال نمی ‌آورد. حال اگر این شربت خواص بسیار مفیدی هم برای سلامتی بدن داشته باشد مزیت آن دوچندان می‌شود.

شربت جلاب زعفران یکی از شربت‌های معروف و پرخاصیت در طب سنتی است که طبق دستوری که در کتاب قانون شیخ بوعلی سینا، حکیم، طبیب و دانشمند بزرگ ایرانی ذکر شده است، تهیه می‌شود. خواص بی شمار این شربت مقوی برای روزهای گرم تابستان بسیار است که ضد افسردگی بودن آن در صدر این ویژگی ها قرار می گیرد.

فروش عمده شربت جلاب زعفران

شربت جلاب زعفران چیست

شربت جلاب یا شربت گلاب یک نوشیدنی سنتی پرخاصیت است. جلاب که عربی شده کلمه گلاب می باشد، با عطر، طعمی و خواصی که دارد در انواع نوشیدنی ها و شیرینی ها به صورت ترکیب شده با زعفران به کار می رود. همچنین ایرانیان باستان آن را به معنای مطلق شربت به کار می‌بردند. همچنین شربت جلاب زعفران در خاورمیانه به خصوص در کشورهای اردن، سوریه، فلسطین و لبنان نوعی شربت محبوب به حساب می آید. شربت جلاب زعفران در مناطق ذکر شده از ترکیب شیره انگور یا شیره خرما، خرنوب و گلاب تهیه می‌شود و با عود عربی دودی می‌شود.

فروش عمده شربت جلاب زعفران

این نوشیدنی معمولاً در ماه رمضان به مقدار زیاد نوشیده می‌شود. شربت جلاب زعفران شربتی است که ترکیب گلاب آن را تا حدی به جوش می آورند تا قوام بیاید. در قدیم جلاب هم به عنوان دارو و هم به عنوان یک نوشیدنی نشاط ‌آور در میهمانی‌ها مورد استفاده قرار می‌گرفت.

جلاب یک شربت پایه محسوب می شود از این رو نسخه‌های شربت جلاب متعدد و متنوع است و هر حکیم با توجه به نیاز فرد در نسخه اصل تغییراتی داده و مواردی به آن افزوده است. شربت جُلّاب از نبات سفید، گلاب و زعفران تهیه می شود و دارای خواص درمانی متعددی می باشد.

همانطور که گفته شد شربت جلاب زعفران به عنوان پایه همه ی شربت ها و نوشیدنی های مفید مورد استفاده قرار می گیرد. این به آن معناست که بعد از تهیه ی شربت جلاب زعفران می توان آن را با انواع عرقیات، گیاهان و همچنین ترکیبات دیگر مخلوط و مصرف کرد تا فواید مختلف خود را نشان بدهد.

فروش عمده شربت جلاب زعفران

طرز تهیه ی شربت جلاب زعفران

نبات و گلاب را درون ظرفی ترجیحا مسی ریخته و بر روی حرارت ملایم قرار می دهند. رفته رفته کفه های ایجاد شده در آن آن را جدا کرده و دور می ریزند. این ترکیب باید تا حدی با شعله ی ملایم بجوشد که تقریبا نصف مقدار اولیه شود. برای تکمیل کردن مراحل تهیه شربت جلاب زعفران، مقداری دلخواه زعفران خالص سائیده شده را که نباید از پنج گرم بیشتر شود، با مقداری آب جوش مخلوط کرده تا کامل حل شود. سپس آن را داخل ظرف می ریزند و از روی شعله بر می دارند. پس از سرد شدن محلول به دست آمده، شربت را مصرف می باشد.

فروش عمده شربت جلاب زعفران

همانطور که اشاره شد، شربت جلاب زعفران شربتی پایه می باشد بنابراین در مصارف مختلف به کار برده می شود. با افزودن مواد مختلف نسبت به ذائقه ی شخصی، خواصی را به شربت جلاب زعفرانی می افزایند. برای مثال افزودن مقدار مناسب عرق بیدمشک به شربت جلاب زعفران، علاوه بر طعم دلنشینی که از این ترکیب ایجاد می شود، شربت جلاب زعفران که ابو علی سینا آن را آموزش داده است، شربتی با خواص بی نظیر بوده که از گیاه معجزه آسای زعفران تهیه می شود و مطابق با آموزه های طب سنتی تهیه می شود. این شربت حاوی هیچ گونه ماده ی نگهدارنده نیست و کاملا طبیعی می باشد.

سوال داری، من اینجام!