فروش پودر فشرده عصاره زعفران سحرخیزان کیلویی

فروش پودر فشرده عصاره زعفران سحرخیزان کیلویی

فروش پودر فشرده عصاره زعفران سحرخیزان کیلویی

خرید و فروش پودر فشرده عصاره زعفران توسط سایت جامع آن با برند سحرخیزان به صورت فله و کیلویی صورت می پذیرد. جهت تهیه اینترنتی این کالای مرغوب تاجران و فعالان اقتصادی در بازار مرکزی آن کار می کنند که همه روزه و تقریبا در تمامی ساعات شبانه روز پاسخ گوی ابهامات مشتریان عمده می باشند.

سحرخیزان یکی از برندهایی است که در زمینه تولید انواع بهترین عصاره زعفران به صورت مایع و پودر فعالیت می کند. گفتنی است که نوع پودر این عصاره هم به صورت بسته بندی های ۲۷ گرمی و نیز به صورت کیلویی و فله ای در بازار ایران عرضه می گردد.

فروش پودر فشرده عصاره زعفران سحرخیزان کیلویی

صادرات پودر فشرده عصاره زعفران متین خراسان

معمولا مشتریان خارجی جهت صادرات پودر فشرده زعفران به دنبال برندهایی هستند که تمامی مجوزات لازم را داشته باشد. البته شرکت هایی چون الیت تمامی این مدارک را دارد.

پودر فشرده عصاره زعفران متین خراسان یکی از محصولات باکیفیتی است که هم اکنون توسط تاجران ایرانی خرید و فروش گردیده و امر صادرات آن رو به افزایش می باشد. خاصیت این پودرها برای مشتریان صادراتی سادگی امر حمل و نقل آن و پایین آمدن هزینه های گمرکی می باشد. البته اکثر عرضه کنندگانعصاره زعفران مایع برای این تیپ از مشتریان شرایط خوبی را مهیا می کنند.

فروش پودر فشرده عصاره زعفران سحرخیزان کیلویی

به عنوان مثال می توان پودر فشرده عصاره زعفران را به صورت خشک ارسال نموده و دستور ترکیب آن را جداگانه برای مشتری بیان نمود. به این طریق با یک دستگاه صنعتی در حد قیمت چهار میلیون تومان و مقداری آب مقطر و این عصاره های پودری دقیقا همین عصاره آبی زعفران بدست خواهد آمد.

از جمله مزیت های این روش بسته بندی به دلخواه و سلیقه مشتری می باشد و شرکت هایی چون آترینا این مجوز را برای مشتریان صادر می کنند.

در این خصوص جهت تامین مستقیم عصاره زعفران سحرخیزان از طریق سایت و کانال اصلی آن می توان اقدام کرد که گاهی در صورت سفارش عمده تخفیفات ارزنده ای هم شامل مشتری می شود.

منبع: سایت عصاره زعفران ایران

Call Now Buttonسوال داری، من اینجام!