قیمت چای کیسه ای زعفرانی سحرخیز در فروشگاه اصلی

قیمت چای کیسه ای زعفرانی سحرخیز در فروشگاه اصلی

قیمت چای کیسه ای زعفرانی سحرخیز در فروشگاه اصلی

قیمت چای کیسه ای زعفرانی سحرخیز در فروشگاه اصلی فرانیز چقدر است؟ چگونه می شود برای خرید اینترنتی و اخذ نمایندگی با عاملان اصلی شرکت ارتباط برقرار نمود؟

قیمت چای کیسه ای زعفرانی سحرخیز در فروشگاه اصلی

چای کیسه ای زعفران به دلیل خوش دم بودن و سرعت در آماده شدن مورد عنایت و توجه بسیاری از مردم ایران و همچنین خارج کشور قرار گرفته و تولید آن به نسبت تقاضا در طی این روزها افزایش خوبی داشته است. قیمت چای کیسه ای زعفران سحرخیز در حدود 25 هزار تومان می باشد که توسط سایت های اینترنتی و فروشگاه های مجازی عرضه می گردد.

قیمت چای کیسه ای زعفران سحرخیز در اروپا

شرکت سحرخیز از جمله مراکز فرآوری و بسته بندی انواع محصولات زعفرانی در سطح جهانی است و اکثر تولیدات آن به سایر کشورها نیز صادر می شود. حتی کشورهای اروپایی روی زعفران ایرانی تمرکز کرده اند و خیلی متمایل هستند که از بسته بندی های کوچک استفاده نمایند.

قیمت چای کیسه ای زعفرانی سحرخیز در فروشگاه اصلی

حقیقتا در مناطق مختلف اروپا قیمت چای کیسه ای زعفرانی سحرخیز فرق می کند چرا که تاجران این مناطق هر کدام شیوه خاص  سود مورد انتظار ویژه ای را برای خود در نظر گرفته اند. اما صادر کنندگان آن می توانند برای خرید مستقیم و ارسال با بهترین تعرفه ها از طریق عاملان فرانیز اقدام کنند.

شرکت بزرگ سحرخیز دست به تولیدات جدیدی در روزهای اخیر بنام شربت زعفرانی زده است. طبع این شربت ها گرم و خشک بوده و رفع نگرانی و استرس بسیار مفید است.

با پیشرفت جهانی و اینترنتی شدن بسیاری از امور، باز هم افراد در طول روز مشغول کارهای زیادی هستند و معمولا امورات آنان به طور کامل انجام نمی شود. به هر حال وقت تمامی انسان ها فقط محدود به 24 ساعت در روز می باشد. با این وجود گاهی در تماس ها و بررسی هایی که از سوی کارشناسان انجام می شود، ملاحظه شده که مردم حتی برای نوشیدن یک فنجان چای در روز وقت نمی گذارند یا می گویند امکانش نیست.

چای نپتون زعفرانی به همین دلیل در بازار ایران و خارج کشور رونق زیادی به خود گرفته چرا که مردم برای استفاده از آن نیازی به گذاشتن وقت زیاد نیستند و البته این محصول از عطر و طعم دلپذیری نیز برخوردار می باشد.

قیمت چای کیسه ای زعفرانی سحرخیز در فروشگاه اصلی

آیا می دانید: که شرکت زعفران سحرخیز اخیرا دست به تولید جدیدی زده است؟

همان طور که می دانید در فصل برداشت گیاه ارزشمند زعفران، حجم عمده ای در حدود 20 هزار تن از گلبرگ های بنفش رنگ این گیاه دور ریخته می شود. هر چند که مردم برخی از مناطق این گلبرگ ها را با آغاز فصل برداشت زعفران جمع آوری و سپس طی فرآیند خشک می کنند.

عاملان اصلی شرکت سحرخیز پس از ماه ها بررسی به فکر چاره ای برای این ضایعات شدند به طوری که در اواخر اسفند سال 1398 برای تولید کاغذ اقدام شد. این ایده هنوز به طور قطع اجرایی نشده است اما با هماهنگی شرکتی در شهر تربت حیدریه اصول اولیه آن آغاز گردیده که جای شکرش باقی است.

قیمت چای کیسه ای زعفرانی سحرخیز در فروشگاه اصلی

با این کار یعنی تولید کاغذ با استفاده از گلبرگ زعفران دو آیتم مفید پیش می آید که ذکر آن ضروری به نظر می رسد:

  • کاهش قطع درختان
  • کاهش زباله در فصل برداشت زعفران

نکته حائز اهمیت این ابتکار آن است که تولید کاغذ به این روش نه در ایران بلکه در کل دنیا بی نظیر است و برای اولین بار است که اتفاق می افتد. واقعا خوب است که مسئولین ذیربط برای این ایده شرکت سحرخیز یک گام حمایتی و هدفمندی برداشته تا ان شاء الله بزودی زود از واردات کاغذ و سایر فرآورده هایی که در این زمینه وجود دارند، بی نیاز گردیم.

قیمت چای کیسه ای زعفرانی سحرخیز در فروشگاه اصلی

برای اطلاع از آخرین قیمت ها و شرایط انواع عصاره زعفرانی ایرانی می توان در هر ساعت از شبانه روز با عاملان اینترنتی آن ارتباط برقرار کرد.

سوال داری، من اینجام!