لیست قیمت انواع اسپری زعفران اعلا

لیست قیمت انواع اسپری زعفران اعلا

قیمت انواع اسپری زعفران اعلا، بسیار متفاوت است. در  ادامه لیستی از قیمت‌های این محصول را برای شما ذکر کرده‌ایم.

معرفی انواع اسپری زعفران

لیست قیمت انواع اسپری زعفران اعلا

اسپری زعفران از ترکیب مناسب آب و زعفران اعلا در کارخانه های تولید انواع اسپری زعفران به صورت علمی، با دستگاه های پیشرفته و فناوری های روز دنیا تهیه و تولید می شود.

این اسپری ها در ابتدا صرفا جهت مصارف خانگی تهیه و تولید شدند اما با توجه به مزایای فراوان این محصول نسبت به زعفران خام مانند استفاده آسان و سریع، بهره وری بیشتر و چند برابری از محصول و به صرفه بودن هزینه آن، با استقبال افراد و مشاغلی چون رستوران ها، کافی شاپ ها، قنادی ها، هتل ها، بستنی فروشی ها و غیره مواجه شد.

برند های انواع اسپری زعفران

لیست قیمت انواع اسپری زعفران اعلا

با نظر به سلیقه و میزان مورد نیاز مشتری ها، انواع اسپری زعفران با برند های متنوع تولید و در سطح گسترده پخش می شود که به مهم ترین آنها اشاره می شود:

  • اسپری زعفران زرپاش
  • بهرامن
  • زرافشان
  • دکتر بیز
  • ملل
  • مصطفوی

شاخصه های موثر قیمت انواع اسپری زعفران

لیست قیمت انواع اسپری زعفران اعلا

مشتریان همیشه به دنبال محصولاتی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت هستند. تولید کنندگان نیز با توجه به همین اولیت بندی، محصولات خود را با کیفیت های مختلف و در قیمت های متناسب با کیفیت به مشتریان خود عرضه می کنند.

انواع شاخصه های تاثیر گذار بر قیمت اسپری زعفران:

  • حجم و وزن
  • شکل ظاهری و بسته ای
  • فروش به صورت با واسطه یا مستقیم

این شاخصه ها تاثیر به سزایی در میزان قیمت انواع اسپری زعفران دارد. برند های مختلف تولید کننده آن و فروشگاه ها و فروشندگان به صورت کلی و جزئی اطلاعات لازم را کسب کنند و با اطمینان خاطر به سفارش محصولات درخواستی بپردازند.

اسپری زعفران

اسپری زعفران یکی از محصولات جانبی زعفران است. با افزایش قیمت زعفران، برندهای مختلف زعفران برای کسانی که مصرف زعفران آن‌ها بالاست،این محصول را تولید کرده‌اند.

اسپری زعفران را می‌توان یک محصول جدید معرفی کرد. پایه و اساس اصلی اسپری زعفران، زعفران خشک است. اسپری زعفران کار را برای آشپزان بسیار آسان نموده است.

علاوه بر آن مزیت‌های فراوانی این محصول دارد که باعث شده مشتریان خرید اسپری را بر زعفران خشک ترجیح ‌دهند. برخلاف باور بسیاری از افراد که اسپری زعفران را رنگ مصنوعی می‌پندارند، این محصول از زعفران با خلوص بالا تهیه می‌شود.

زعفران باکیفیت بالا و خالص ماده‌ی اولیه اسپری زعفران است. محبوبیت اسپری زعفران فقط در ایران خلاصه نمی‌شود. بسیاری از کشورهای جهان با افزایش قیمت زعفران و مشکلات مربوط به صادرات آن، از این محصول استفاده می‌کنند.

با توجه به نیاز کشورهای مختلف به انواع اسپری زعفران، صادرات آن نیز رواج پیدا کرده است. تفاوت زعفران خشک و انواع اسپری زعفران، روش استفاده از آن است.

هنگام استفاده از زعفران خشک باید ابتدا مقدار کمی از آن را داخل آب جوش بریزید و اجازه دهید تا دم بکشد. انواع اسپری زعفران کار را برای شما راحت‌ کرده است.

در داخل محفظه اسپری زعفران یک کیسه تعبیه شده است. در داخل این کیسه، زعفران خشک همراه با آب به خوبی مخلوط شده است. این کار برای آسانی و راحتی شما در زمان آشپزی در نظر گرفته شده است.  

شما می‌توانید هنگام اضافه کردن زعفران به غذا، دکمه‌ای که در اسپری زعفران وجود دارد را فشار دهید.

پس از آن آب زعفران به صورت افشانه به غذای شما اضافه می‌شود. طراحی بسته‌بندی انواع اسپری زعفران باعث می‌شود تا میزان اضافه کردن زعفران شما کاملا مشخص باشد.

ساخت انواع اسپری زعفران

اسپری زعفران یک  محصول باکیفیت و مرغوب است. در ساخت این محصول تمامی موارد بهداشتی به خوبی در نظر گرفته می‌شود. شرکت‌های تولیدکننده این محصول باید تمامی استاندارهای بین‌المللی و استاندادهای مرتبط با غذای سالم را رعایت کنند.

به همین علت شما می‌توانید این اطمینان خاطر را داشته باشید که هیچ گونه مواد افزودنی و اسانس در انواع اسپری زعفران وجود ندارد. در ساخت انواع اسپری زعفران باید آب خالص وجود داشته باشد.

در ابتدا آب را به وسیله دستگاه تصفیه، خالص می‌کنند. پس از آن با استفاده از اشعه به صورت کامل استریل می‌کنند تا از نظر بهداشتی مشکلی به وجود نیاید. کارشناسان تولید، آب را در داخل تانکرهای بزرگ به دمای جوش می‌رسانند.

کارشناسان مقدار مشخصی از زعفران را، به آب اضافه می‌کنند. با استفاده از میکسرهای بزرگ، آب و زعفران به  را خوبی مخلوط می‌کنند تا یک محلول کاملا یکدست بدست آید.

در پایان کار، مقدار معینی از مخلوط آب و زعفران را داخل کیسه‌های آلومینیومی می‌ریزند. این کیسه‌های را داخل قوطی‌های اسپری زعفران تعبیه می‌کنند و پس از بسته‌بندی و پلمپ آن را روانه بازار می‌کنند.

انواع اسپری زعفران

می‌توان این‌طور بیان کرد که به طور کلی اکثر برندهای تولیدکننده زعفران، اسپری زعفران را تولید می‌کنند. بعضی از شرکت‌های تمرکز بر روی محصولات زعفران دارد. شرکت‌هایی مانند مصطفوی و سحرخیز و بهرامن، در زمینه تولید اسپری زعفران  مطرح هستند.

  این شرکت‌های اسپری زعفران را با حجم‌های مختلف و بسته‌بندی متفاوت در بازار به فروش می‌رسانند. به واسطه کیفیت مواد اولیه و حجم آن، برندهای مختلف قیمت متفاوتی دارند.

تمامی شرکت‌های تولیدکننده زعفران، از اسپری‌های آلومینیومی استفاده می‌کنند. این پک‌های مهر و موم شده باعث می‌شود تا مرغوبیت کالا به مرور زمان کاهش پیدا نکند و کیفیت آن کاملا ثابت بماند.

با توجه به افزایش قیمت زعفران، کالاهای تقلبی را در بازار به فراوانی مشاهده می‌کنیم. برای اینکه شما در  دام سودجویان نیفتید، باید خرید خود را از مراکز معتبر محدود کنید.

اگر برای خرید حضوری زمان کافی ندارید، توصه می‌کنیم از سایت‌های کاملا معتبر خرید خود را انجام دهید. سایت‌های طراحی شده توسط هر برند می‌تواند یک سایت مطمئن برای خریدهای شما باشد.

یکی دیگر از ویژگی‌های خرید اینترنتی اسپری زعفران، پاسخگویی به سوالات شماست. در مواجه با هر مشکلی، می‌توانید با مراجعه به سایت و گفت‌وگو با کارشناس مربوطه، راهکار مناسب دریافت کنید.

گاهی به دلایل متعدد سایت‌های معتبر، تخفیفات زیادی بر روی محصولات خود اعمال می‌کنند. به عنوان مثال سایت مصطفوی ممکن است اسپری زعفران را خود با قیمت مناسب‌تری به فروش برساند. به شما توصیه می‌کنیم اگر قصد خرید اسپری زعفران را دارید، حتما به سایت‌های معتبر اینترنتی مراجعه کنید.

قیمت انواع اسپری زعفران اعلا

با توجه به نوسانات قیمت زعفران، اسپری زعفران نیز قیمت‌های مختلفی در بازار دارد. علاوه بر این موضوع، شرکت‌های مختلف برای محصولات خود قیمت‌های متفاوتی اعلام می‌کنند.

بنابراین نمی‌توان یک قیمت ثابت برای انواع اسپری زعفران اعلا بیان کرد. شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت اسپری‌های زعفران به سایت‌های معتبر اینترتنی مراجعه کنید تا بتوانید قیمت به روز اسپری را داشته باشید.

صادرات اسپری زعفران

همانطور که ذکر کردیم، امروز محصولات جانبی زعفران بیشتر از خود زعفران طرفدار پیدا کرده است. هم‌چنین مرغوبیت محصولات زعفران ایران بیش‌تر از سایر کشورها است. 

شرکت‌هایی مانند سحرخیز و بهرامن سالیان متوالی در زمینه صادرات زعفران فعالت داشته‌‌اند. این شرکت‌ها با  توجه به بازار محصولات جانبی در ایران و کشورهای اروپایی و خاورمیانه، صادرات انواع اسپری زعفران را بیش‌تر از قبل کرده‌اند.

پاسخ به چند سوال در زمینه اسپری زعفران

آیا اسپری زعفران همان کیفیت زعفران را دارد؟

 اسپری زعفران از زعفران اصیل و خالص تهیه شده است. به همین علت کیفیت و مرغوبیت زعفران اصیل را دارد. شما می‌توانید انواع اسپری‌های زعفران را با خیالی آسوده برای غذاهای خود استفاده کنید و از عطر و طعم آن اطمینان خاطر داشته باشید.

آیا قیمت اسپری زعفران به صرفه‌تر از زعفران است؟

به طور حتم این محصول به صرفه‌تر از زعفران است و همان کیفیت و مرغوبیت زعفران را دارد. پس برای خرید این محصول تعلل نکنید.

سوال داری، من اینجام!