مرکز چاشنی زعفران هاتی کارا در ایران

مرکز چاشنی زعفران هاتی کارا در ایران

چاشنی زعفران هاتی کارا از معروف ترین و محبوب ترین فرآورده های زعفرانی در ایران و خارج از کشور است که شرکت های توزیع و پخش می توانند جهت اخذ نمایندگی در شهر خود اقدام نمایند.

مرکز چاشنی زعفران هاتی کارا کجاست

هاتی کارا یک برند بسیار مشتری پسند در حوزه زعفران است. این برند با داشتن سال ها سابقه در ایران، تولیدی هایی دارد که از زعفران طبیعی و سالم تامین شده از کشاورزان زحمت کش میهنمان استفاده نموده و دست به بسته بندی و ساخت انواع محصولات زعفرانی زده و به مرحله توزیع می رساند.

نمایندگی و مرکز خرید زعفران در سراسر کشور موجود می باشد و چاشنی زعفران هاتی کارا نیز از محصولاتی است که در این فروشگاه ها به مردم عرضه می شود. این محصول جایگاه بسیار خوبی در بازار زعفران داشته و اگر از فروشنده ای بخواهید که به شما یک چاشنی زعفران باکیفیت معرفی کند، به احتمال بالایی چاشنی زعفران هاتی کارا را پیشنهاد خواهد نمود.

همانطور که از سالها پیش هاتی کارا شروع به کار کرد، مردم خواهان زعفران نیز با آن آَشنا شدند و حالا پس گذشت چندین سال، با نگاهی ساده به شرکت تولیدی این برند می توان به این مهم دست یافت که انتخاب چاشنی زعفران هاتی کارا درست است یا خیر.

چاشنی زعفران هاتی کارا در چه غذاهایی استفاده می شود

چاشنی زعفران هاتی کارا همچون خود زعفران کاربرد های فراوانی دارد. این فرآورده و محصول زعفرانی به علت طبیعی بودن صد درصدی آن، تمامی خواص زعفران را داراست و همین سبب شده که استفاده های زیادی داشته باشد.

در صنایع غذایی و آَشپزی، چاشنی ها نقش مهم و اساسی ایفا می کنند. یکی از غذاهایی که در آن نیاز به بهترین چاشنی زعفران هاتی کارا داریم، ته چین مرغ است. ته چین مرغ از غذاهای محبوب و لذیذ ایرانیان بوده و برای تهیه آن می توان از این ماده غذایی بهره گرفت.

برای تهیه آن، هنگامی که برنج ها رو با ماست و تخم مرغ و چاشنی زعفران روی شعله قرار می دهیم تا برنج ها دم بکشد. اینگونه زعفران به خورد برنج می رود و طعم آن را می گیرد.

جوجه کباب نیز از غذاهای معروف ایرانی هاست که آن را در تفریحات و پیکنیک های خود طبخ کرده و دور هم صرف می کنند. همانطور که می دانید گوشت های مرغ را چند ساعتی در مخلوط آبلیمو پیاز به همراه ادویه جات و چاشنی ها می خوابانند تا طعم آن ها را بگیرد. در همین مرحله می توان از چاشنی زعفران هاتی کارا برای طعم دهی گوشت ها استفاده کرد. بعد جوجه شما رنگ زرد و زیبایی به خود خواهد گرفت.

همچنین اگر علاوه بر جوجه، تصمیم به طبخ برنج نیز دارید، برای تزئین روی برنج ها می توانید از چاشنی زعفران هاتی کارا استفاده کنید. برای تهیه دسر های مهمانی و خوراکی های مختلف برای پذیرایی از مهمان ها نیز می توانید از این چاشنی استفاده کنید.

 ژله، یک دسر مقوی و مفید خصوصا برای کودکان است که در اغلب مراسمات مورد استفاده قرار می گیرد. شما می توانید موس زعفرانی تهیه کنید که بسیار دسر خوشمزه ای است و سپس درون آن را با ژله پر کنید که می شود موس زعفرانی با مغز ژله ای. دسری بسیار خوشمزه و دلپذیر برای پذیرایی. همچنین از انواع دسر های معروف ایرانی که بیشتر برای نذری ها و مراسمات مذهبی مورد استفاده قرار می گیرد، شله زرد است. شله زرد بسیار میان مردم کشورمان معروف است و تقریبا همه دستور تهیه آن را می دانند.

پس به طور خلاصه می توان در موارد زیر از چاشنی زعفران هاتی کارا استفاده کرد:

  • ته چین مرغ
  • جوجه کباب
  • طبخ گوشت مرغ
  • طبخ گوشت گوسفند
  • کباب زعفرانی
  • ژله زعفرانی
  • موس زعفرانی
  • شله زرد
سوال داری، من اینجام!