پودر زعفران بهرامن به قیمت کارخانه

پودر زعفران بهرامن به قیمت کارخانه

پودر زعفران بهرامن به قیمت کارخانه

برای اطمینان از قیمت پودر زعفران بهرامن و دریافت مستقیم این محصول از درب کارخانه بهتر است خرید خود را از نمایندگی های معتبر بهرامن انجام دهید. سایت فرانیز به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به مشتریان خود می باشد.

خریداری پودر زعفران بهرامن صادراتی

پودر زعفران بهرامن به قیمت کارخانه

پودر زعفران بهرامن با بسته بندی صارداتی جذاب و کاربردی در وزن خالص ۱۱۵گرم در فروشگاه های معتبر به فروش می رسد. همانطور که گفته شده زعفران استفاده شده در این محصول، از نوع سرگل می باشد. علاوه بر زحمت بالایی که کشت این نوع از زعفران دارد، رنگ دهی و طعم زعفران سرگل نیز از دیگر انواع بهتر است.

خریداری پودر زعفران بهرامن نسبت به زعفران به صورت رشته ای، به صرفه تر می باشد. زیرا اگر رشته های زعفران به خوبی ساییده نشوند حتی پس از دم کردن رنگ خوبی حاصل نمی شود.

پودر زعفران بهرامن به راحتی این مشکل را حل کرده و زعفران مرغوب ممتاز را به صورت پودر در اختیار علاقه مندان قرار می دهد. زعفران کاربرد زیادی در غذاها، شیرینی جات و غیره دارد که امروزه در بسته بندی های متنوع و در اوزان مختلف در فروشگاه های معتبر به فروش می رسد و به دلیل محبوبیت فراوان خود فروش بالایی دارد.

تولید و پخش پودر زعفران بهرامن با بهترین کیفیت

پودر زعفران بهرامن به قیمت کارخانه

تولید و پخش پودر زعفران بهرامن با بهترین کیفیت و قیمت مناسب توسط مجموعه فرانیز صورت می گیرد و به سبب کیفیت مرغوبی که دارد مورد استقبال مشتریان زیادی قرار گرفته است و طرفداران زیادی دارد.

زعفران با کیفیت بالا در شهرهای استان خراسان به میزان زیادی کشت و برداشت می شود که در آب و هوایی گرم و خشک همچنین خاک مناسب مناطق شرقی به بهترین شکل پرورش یافته و پس از برداشت وارد بازار فروش می گردد. این محصول علاوه بر تامین نیاز داخلی با بسته بندی متنوع به سایر کشورها صادر می شود.

شرکت زعفران بهرامن از سال ۱۳۴۹ تجارت جهانی خود را آغاز نموده و فعالیت خود را به صورت جدی پیگیری می کند. این شرکت با مجهز شدن به دستگاه های صنعتی مورد نیاز این حوزه، توانسته است تمامی مجوزات لازم جهت صادرات زعفران را به سراسر دنیا کسب نماید.

پودر زعفران بهرامن به قیمت کارخانه

در حال حاضر فروشگاه آنلاین پودر زعفران بهرامن، انواع محصولات و فرآورده های زعفرانی همچون زعفران بسته بندی شده را در قالب محصولات متنوع اسپری زعفران، عصاره مایع زعفران و پودر عصاره زعفران به قیمت کارخانه به فروش می رساند.

قطعا هر مشتری برای خرید از فروشگاه های آنلاین و اینترنتی دلایل خاص خود را دارد. می توان گفت قیمت مناسب، پاسخگویی همه جانبه، ارسال به موقع بار از جمله آیتم هایی هستند که در میزان خرید مشتری از یک فروشگاه موثر می باشند.

Call Now Buttonسوال داری، من اینجام!