تولید اسپری زعفران با لیبل صادراتی

تولید اسپری زعفران با لیبل صادراتی

تولید اسپری زعفران با لیبل صادراتی

موفقیت در فروش اسپری زعفران با یک برند خاص در داخل کشور نمی تواند فروش آن در کشور های دیگر را تضمین کند بنا بر این برای تولید اسپری زعفران صادراتی باید از لیبل و بسته بندی مناسب کشور مقصد استفاده کرد.

تولید اسپری زعفران با لیبل صادراتی

برای موفقیت در فروش محصولات در بازار جدید باید از علایق و سلیقه آنان باخبر بود. نگاهی به محصولات موجود در بازار هر کشوری موجب شناختی نسبی در رابطه با سلیقه مردمان آن می شود. اما این کافی نیست و باید تحقیقات بیشتری صورت گیرد تا محصولی به آنان ارائه شود که مورد رضایت آن ها باشد.

در تولید اسپری زعفرانی نیز باید به این نکته توجه کرد که بسته بندی و رنگ به چه صورت باشد که جذب آنان را در پی داشته باشد. و علاوه بر آن باید زبان کشور مقصد صادرات در نظر گرفته شود تا مشتری با مطالعه اطلاعات درج شده بر روی محصول نسبت به ترکیبات، طریقه استفاده و تاریخ تولید و انقضاء آن آگاهی یابد و با اطمینان خرید را انجام دهد. به همین دلیل تمامی اسپری های زعفران موجود در بازار برای صادرات مناسب نیستند.

دلایل تولید اسپری زعفران جهت صادرات

تولید اسپری زعفران با لیبل صادراتی

 برای تولید اسپری زعفران مرغوب مراحل زیادی با استفاده از دستگاه های پیشرفته و زیر نظر متخصصین صورت می گیرد. اما در ترکیب آن فقط از آب و زعفران استفاده می شود.

یکی از مهم ترین دلیل های برتری صادرات اسپری زعفران نسبت به دیگر فرآورده های این گل سلامتی، استفاده آسان از آن می باشد. چرا که این محصول و نحوه آماده سازی آن چنان که برای ایرانیان شناخته شده و آسان است برای بسیاری از کشور ها چنین نیست که همین امر نیاز به طی مراحل برای استفاده از زعفران اصل باعث کاهش مشتریان می شود.

و دومین مورد ارجحیت تولید اسپری زعفرانی مخصوص صادرات ماندگاری بالای این محصول به دلیل نوع بسته بندی آن می باشد. چرا که صادرات به کشور های دیگر گاهی با مشکلاتی ممکن است مواجه شود که رسیدن آن به دست مصرف کننده اصلی نیاز به زمان طولانی داشته باشد.

تولید اسپری زعفران با لیبل صادراتی

علاوه بر آن تولید اسپری زعفرانی و دیگر فرآورده ها و برند سازی این محصول سبب افزایش رونق اقتصادی برای کشور و ارائه این محصول به عنوان کالایی ایرانی می شود.

اما با فله فروشی زعفران،  فرآورده سازی از آن در کشور های دیگر صورت می گیرد که موجب می شود سود اصلی آن عاید آنان شود و زعفران با نام های تجاری غیر ایرانی به بازار عرضه شود.

سوال داری، من اینجام!