جشنواره فروش رنگ زعفران پودر

جشنواره فروش رنگ زعفران پودر

جشنواره فروش رنگ زعفران پودر

تاجران برای صادرات از جشنواره فروش رنگ زعفران پودر با قیمت مناسب خریداری می کنند. برای آشنایی بیشتر با ما دراین سایت همراه باشید.

جشنواره فروش رنگ زعفران پودر

زعفران گیاهی مقاوم نسبت به کم آبی می باشد. از این رو یکی از گزینه هایی است که در مناطق کم آب با شرایط دمایی مناسب پرورش داده می شود. این گیاه در طول سال فقط ۵ دوره آبیاری می گردد که در زمستان اگر بارندگی صورت گیرد احتیاجی به آبیاری نیست. در ذیل ۵ مرحله آبیاری زعفران را ذکر می کنیم؛

  1. اولین آبیاری بعد از کاشت صورت می گیرد.
  2. دومین مرحله بعد از برداشت محصول انجام می شود که حدوداً چهل روز بعد از آبیاری اول می باشد.
  3. اوایل اسفند بعد از کود دهی
  4. اواخر اسفند
  5. فروردین

اگر تمام نکات در کشت زعفران به صورت اصولی رعایت شود بدون شک محصول برداشتی از کیفیت بالایی برخوردار خواهد بود و فرآورده هایی که از آن تولید می گردد نیز مرغوب می باشند.

متفاوت بودن درجه کیفی رنگ پودر زعفران

جشنواره فروش رنگ زعفران پودر

رنگ پودر زعفران دارای درجه کیفی متفاوتی است که با توجه به زعفران استفاده شده و برند آن متفاوت خواهد بود. باید دقت نمود که این محصول را باید از مرکز فروش مطمئن خریداری نمود چرا که نمونه های تقلبی آن در بازار به وفور یافت می شود.

رنگ زعفران به اشکال مایع، پودری و ژل موجود است که هر مصرف کننده ای بر حسب نیاز خود یکی از آن ها را انتخاب می نمایند. عده ای مایلند که رنگ مایع را به صورت تازه آماده کنند از این رو این افراد نمونه پودری را انتخاب می کنند.

برای استفاده از رنگ پودر زعفران باید میزان مورد نیاز را در آب جوش حل نمود تا رنگ دلخواه حاصل شود و سپس آن را در پخت غذا، تهیه شربت و شیرینی استفاده نمود.

مشتریان حجم عمده رنگ زعفران پودر

جشنواره فروش رنگ زعفران پودر

رستوران ها و کترینگ ها از جمله مشتریان این محصول در حجم عمده می باشند زیرا میزان مصرفی آن ها زیاد بوده و خرید به این صورت برای آن ها مقرون به صرفه تر خواهد بود.

فروش عمده رنگ پودر زعفران در برند های مختلف و درجه های کیفی متفاوت در سایت فرانیز انجام می شود تا خریدار بدون مراجعه حضوری خرید خود را انجام دهد. در صورت تمایل نمونه اولیه از محصول برای متقاضی ارسال خواهد شد.

شرکت فرانیز، بهترین کارخانه و تولیدی پودر رنگ زعفران

پودر رنگ زعفران، از مهم ترین محصولات تهیه شده از زعفران است، که خواص آن شباهت زیادی به خود زعفران دارد، اما قیمت آن نسبت به زعفران ارزان‌ تر است.

رنگ زعفران، پودری خوشرنگ بوده که به غذای شما طعم فوق‌العاده و عطری دلپذیر می‌دهد. پودر زعفران علاوه بر مصرف خانگی، کاربردهای بسیار زیادی در صنایع غذاسازی مانند تهیه انواع دسر زعفرانی، دنت، بستنی، نوشیدنی‌های زعفرانی و انواع غذاهای آماده و کنسروها دارد.

علاوه بر این در صنایع داروسازی از گیاه زعفران به عنوان یک گیاه با ارزش یاد می‌شود. این پودر در خارج از ایران نیز محبوبیت بسیار زیادی دارد، و هرساله حجم زیادی از این محصول تولیدی از زعفران به خارج از کشور صادر می‌شود.

شرکت فرانیز از برترین تولیدکنندگان پودر رنگ زعفران در ایران است، که به خاطر تولید مرغوب ‌ترین و ارزان ترین پودر زعفران، هر روز بر تعداد مشتریان آن افزوده می‌شود.

 شرکت فرانیز در زمینه تولید محصولات زعفرانی فعالیت دارد، و رنگ پودر زعفران از مهمترین محصولات تولیدی توسط شرکت فرانیز است. شما می‌توانید این محصول با ارزش را از سایت شرکت فرانیز با کیفیت اعلا و قیمتی ارزان‌ تر از بقیه سایت ها تهیه نمائید.

فرانیز، بزرگترین صادرکننده پودر رنگ زعفران

زعفران گیاه با ارزش خاورمیانه است. تولید عمده زعفران جهان در کشور ایران و در استان‌های خراسان جنوبی و رضوی در فصل پائیز انجام‌ می شود.

زعفران ایران مرغوب ترین زعفران در جهان که آوازه شهرت آن به تمام نقاط جهان رسیده است. یکی از کشورهایی که بسیار به این ادویه با ارزش علاقه مند است، کشور ایتالیا می باشد.

تاجران و بازرگانان که قصد تجارت این محصول با ارزش را در داخل کشور و یا صادرات آن به سایر نقاط جهان را دارند، باید حتماً به دنبال شرکتی معتبر در زمینه تولید زعفران و محصولات زعفرانی باشند. زیرا برای صادرات باید بهترین و با کیفیت‌ترین محصول را انتخاب کنند، تا قادر باشند مشتریان خارجی خود را در آینده حفظ نمایند.

 چرا که در صورت خرید محصولات از شرکت‌های فرعی و فیک، محصولات نامرغوبی تحویل مشتریان می‌شود، و این باعث نارضایتی و عدم خرید محصول توسط مشتریان می گردد.

در نتیجه کسب و کار شما دچار زیان خواهد شد. با خرید رنگ زعفران از شرکت فرانیز با محصولات اصل با خیال راحت  به صادرات بپردازید، و سود کسب کنید.

مناسب‌ترین تعرفه رنگ زعفران پودر در فرانیز

خرید آنلاین یا اینترنتی از آسان ترین راه های خرید است. در خرید آنلاین مشتریان به سایت موردنظر مراجعه و بعد از انتخاب محصول مورد نظر آن را خریداری می کنند. 

معمولاً خرید های آنلاین و اینترنتی نسبت به خرید های حضوری بسیار مناسب تر است. علاوه براین چون فروشگاه های اینترنتی هزینه هایی مانند اجاره ندارند، قیمت های خرید آنلاین نسبت به قیمت های خرید حضوری بسیار مناسب تر است.

بسیاری از فروشگاه های آنلاین، محصولات خود را با برترین کیفیت و ارزان‌ ترین قیمت، در حجم عمده به فروش می رسانند. تاجران و بازرگان گرامی، بعد از آگاهی از تعرفه زعفران پودر از تمام سایت‌ های فروش این محصول، به خوبی متوجه خواهند شد که سایت فرانیز بهترین تعرفه و قیمت زعفران پودر را دارد.

بنابراین بازرگانان و عمده فروشان با خرید عمده از سایت فرانیز می توانند تجارت و کسب و کار موفق و پرسودی را تجربه نمایند. فرانیز با سال ها تجربه و پشتیبانی گسرتده در فروش، بهترین زعفران پودر را در اختیار شما عزیزان قرار می‌ دهد. کارشناسان این سایت در زمینه خرید این محصول پر فروش، به شیوه ای عالی شما را راهنمایی می‌کنند.

خرید و صادرات رنگ زعفران پودر

اولین چیزی که در چشم هر بیننده ای در نگاه اول در غذا به چشم می آید، رنگ غذا است. هرچه غذا خوش رنگ تر باشد، قطعاً محبوبیت بیشتری پیدا می کند. این قضیه مخصوصاً در مورد تهیه غذاهای رستورانی و هتلی بسیار مهم است.

رنگ زعفران پودر نه تنها در ایران، بلکه در سراسر جهان برای خوش رنگ کردن استفاده می شود. مزیت استفاده از پودر زعفران آن است که علاوه بر خوش رنگ کردن غذا، خاصیت دارویی و درمانی دارد و برای بدن بسیار مفید است.

در ایران و اکثر نقاط جهان برای رنگ غذا از پودر رنگ زعفران استفاده می کنند. تجارت و صادرات رنگ زعفران بسیار سودآور است. بازرگانان گرامی با خرید عمده از سایت فرانیز و صادرات آن می توانند درآمد خوبی کسب نمایند.

سوال داری، من اینجام!