کارخانه اسپری زعفران مصطفوی در مشهد

کارخانه اسپری زعفران مصطفوی در مشهد

کارخانه افشانه زعفران

کارخانه اسپری زعفران مصطفوی در مشهد یکی از کارخانه های معروف این برند است. در ادامه سعی داریم بیشتر با این محصول آشنا شویم.

خرید کالای با کیفیت از مهم ترین مسائل علی الخصوص در خرید و فروش زعفران می باشد. زیرا این کالای گران بها، بسته به درجه کیفیتی که دارد قیمت گذاری می شود.

به همین علت نیز در بازار و میان کارخانه اسپری زعفران رقابتی برای تولید محصولاتی با کیفیت بالا وجود دارد. در این میان مراکزی وجود دارند که این محصولات را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می دهند.

خرید مستقیم از کارخانه اسپری زعفران مصطفوی

کارخانه محصولات زعفران مصطفوی

مصطفوی از شرکت هایی با تجربه چندین ساله در زمینه تولید انواع افشانه ها و قرص ها و پودر های زرپران است که با خرید مستقیم از چنین تامین کنندگانی، می توان در کمترین زمان ممکن سفارش خود را درب منزل تحویل گرفت.

زعفران مصطفوی با هدف عرضه محصولات مرغوب به هموطنان و شناساندن کیفیت بالای کالای ایران به کشور های خارجه تاسیس گردید و فعالیت خود را آغاز کرد.

مشتریان اسپری های زعفرانی

برای محقق شدن این هدف ابتدا مرغوب ترین زعفران جهان زعفران از مزارع استان های خراسان رضوی و حومه که قلب تولید و کشت این محصول است، جمع آوری شده و در کارخانه اسپری زعفران توسط کارشناسان مجرب آزمایش شده و از نظر کیفی درجه بندی می گردند.

پس از اینکه این کلاله های زعفران در کوره های مخصوص خشک و آماده مصرف شدند، به گونه ای که به کیفیت آن ها صدمه وارد نشود پودر می شوند و بعد از طی شدن مراحل لازم و ترکیب آن ها با آب استریل درون قوطی های آلومینیومی قرار می گیرند.

بسته بندی مناسب صادرات در کارخانه اسپری زعفران

صادرات فرآورده های زعفرانی مایع

بسته بندی از موارد بسیار مهم و موثر جذب مشتری و صادرات محصول می باشد که در کارخانه اسپری زعفران انجام می شود. بسته بندی اسپری زعفران مصطفوی به گونه ای است که علاوه بر ظاهر زیبا و شیک اصول نگهداری از این ادویه در آن رعایت شده تا کیفیت زعفران حفظ شود در صورتی که در حالت عادی این ماندگاری را ندارد.

بر روی افشانه دکمه ای قرار دارد که با فشردن آن مسیر خروج اسپری باز شده و می توان زعفران آماده را بر سطح مورد نظر پخش کرد. این محصولات به علت کارایی بالا و ماندگاری بهتر بسیار محبوب و پر فروش اند و همچنین قیمت ارزان تری دارند به همین دلیل بیشتر نیز خریداری می شوند.

معرفی برند مصطفوی

 برند مصطفوی در زعفران برای هر مصرف کننده زعفرانی آشناست‌. این برند هم در صادرات حرف برای گفتن دارد و هم در تولید زعفران درجه یک در داخل کشور.

این برند از زمان کاشت پیاز زعفران تا زمان برداشت آن، مراقب های خاص بر روی زعفران انجام می دهد. این مراقبت و نگهداری سبب می شود تا کیفیت زعفران در بالاترین حد خود قرار گیرد. در نهایت زعفران مرغوبی روانه بازار شده و به دست مشتری می رسد. 

برند مصطفوی در راستای کیفیت زعفران و فرآورده های آن تنها به مراقبت اکتفا نکرده است. علاوه بر این نگهداری، آزمایشگاه های مجهزی را برای تست زعفران تدارک دیده است. در این آزمایشگاه ها، زعفران در مراحل مختلف مورد بررسی قرار می گیرد تا ناخالصی های آن به حداقل برسد..

معرفی برند مصطفوی

تجربه چند ساله، مجهز بودن آزمایشگاه ها، استفاده از نیروی متخصص، صادرات و… همگی باعث شده تا برند زعفران مصطفوی متفاوت از تمام برندهای دیگر باشد.

کارخانه اسپری زعفران مصطفوی همچون سایر برندها برای فروش آسان تر خود سایتی طراحی کرده اند. این سایت وجه تمایزاتی دارد که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد. سایت مصطفوی، همچون زعفران مصطفوی از بهترین ها محسوب می شود.

فروش زعفران مصطفوی از طریق سایت

علاوه بر زعفران خشک در اندازه و سایزها و بسته بندی های متفاوت، سایر محصولات جانبی زعفران را می توانید ببینید. شما از جستجو در این سایت خسته نخواهید شد. شما در کنار کارخانه اسپری زعفران، محصولاتی همچون پودر نوشیدنی مصطفوی، اسپری زعفران مصطفوی، رنگ زعفران و… را در این سایت می توانید بخرید.
آنچه که در این سایت جالب است، اندازه های متفاوت و متنوع است.

در واقع برند مصطفوی با این نوع از بسته بندی زعفران، سعی کرده است تا تمام سلایق را در نظر گیرد. علاوه بر این، ابعاد و حجم های متفاوت برای سوغاتی و هدیه ها گزینه های مناسبی خواهند بود.

فروشنده اسپری های زعفرانی

برند مصطفوی تنها به کارخانه اسپری زعفران تکیه نکرده است و سایر محصولات را در سبد کالای سایت خود قرار داده است. از جمله این محصولات می توان به زرشک، نبات، ادویه، هل و خشکبار نیز اشاره کرد. برای تکمیل محتوای سایت مقالاتی در خصوص زعفران وجو دارد. سایر مطالب این سایت همچون نحوه سابیدن آن و استفاده از آن در غذاهای مختلف، مطالبی را می توانیم پیدا کنیم. 

در نهایت در پایین ترین قسمت سایت لوح های افتخار برند مصطفوی وجود دارد. این افتخارات در سال های مختلف به صورت عکس دیده می شود. این مسئله سبب می شود تا مشتری به کیفیت این برند اطمینان بیشتری داشته باشد.

اسپری زعفران مصطفوی؛ محصولی آسان و پرکاربرد

اگر بخواهیم محصولات جانبی زعفران را مورد بررسی قرار دهیم، اسپری زعفران مصطفوی را انتخاب می کنیم. این محصول خوش طعم و خوش بو کاربردهای بسیاری دارد. از کاربردهای اسپری زعفران تنها به عنوان چاشنی نیست.

این محصول در کیک ها، شیرینی ها،بستنی ها، دسرها و نوشیدنی ها نیز کاربرد دارد. کارخانه اسپری زعفران مصطفوی برای تهیه این محصول از زعفران خالص درجه یک استفاده کرده است. 

فروش مایع زعفران در ظرف اسپری

برای ساخت اسپری زعفران از تکنولوژی نانو استفاده شده است. به همین دلیل است که تا پنج برابر بیشتر نسبت به روش سنتی می توان از این محصولات بهره وری داشت.

کارخانه اسپری زعفران مصطفوی

اکثر زمین های کشت زعفران در خراسان قرار دارد. به همین دلیل است که کارخانه اسپری زعفران و سایر محصولات آن نیز در مشهد قرار دارد. این کارخانه در شهرک توس، فاز یک قرار دارد و زعفران های مصطفوی در اینجا فرآوری می شود.

اگرچه کارخانه اسپری مصطفوی در خارج از شهر قرار دارد، اما دفتر مرکزی آن در خیام شمالی، در مرکز شهر است‌. چنانچه متقاضیان قصد خرید این محصول را در حجم زیاد دارند، می توانند به این دفتر مراجعه کنند.

با این حال توصیه می شود با شرایط همه گیری، افراد از مراجعه حضوری خودداری کنند. سایت ها برای رفاه مردم طراحی شده است تا خرید آسان تر باشد. لذا در این شرایط خرید اینترنتی، خریدی راحت تر و سریع تر و ایمن تر خواهد بود.

کارخانه محلول زعفران

کارخانه اسپری زعفران مصطفوی، این محصول را در اندازه های 110 گرمی روانه بازار کرده است‌. قیمت زعفران همچون سایر محصولات، در نوسان است. وقتی قیمت زعفران در حال تغییر باشد، به تبع آن اسپری زعفران نیز قیمتش تغییر خواهد کرد.

در شرایط کنونی، کارخانه اسپری زعفران مصطفوی باقیمت 58 هزار تومان روانه بازار کرده است. شاید برای برخی سوال پیش آید که 110 گرم اسپری زعفران چه مقدار جواب می دهد. حقیقت این است که مصرف و اندازه آن بستگی به میزان غلظت و رنگی است که شما می خواهید.

در حالت کلی و مصرف عادی می توان گفت که یک اسپری زعفران حدود 80 تا 90 بشقاب برنج را تزیین می کند. دور از انصاف است اگر فقط واژه تزیین را به کار ببریم. برند مصطفوی با استفاده از زعفران خالص در اسپری، سعی کرده است تا خواص زعفران را هم به مشتری دهد. شما با خرید اسپری زعفران می توانید تزیین و خاصیت و زنگ و لعاب غذا را با هم داشته باشید.

سود فروش اسپری زعفران مصطفوی

این محصول برای فروش بسیار مفید است. به عبارت دیگر اسپری زعفران یکی از محصولات پرفروش چ مشتری پیند محسوب می شود. نه تنها مغازه داران زعفران، بلکه سایر اصناف همچون سوپرمارکت ها، عطاری ها می توانند از آن کسب در آمد کنند.

نباید فراموش کنیم که هزینه زعفران نیز یکی از دغدغه های اصلی حین خرید آن است. کارخانه اسپری زعفران مصطفوی نیز این نگرانی افراد را هم در نظر گرفته است. هزینه پایین تر این محصول نسبت به زعفران خشک، یکی از دلایلی است که طرفداران خاص خود را پیدا کرده است.

کارخانه محلول زعفران

در نهایت اینکه خرید از کارخانه اسپری زعفران مصطفوی یا از سایت آن، معامله ای دو سر سود است. سودی که متوجه هم بسلامتی شما است و هم اقتصاد شما. سودی  که هم به مشتری می رسد و هم به فروشنده.

در واقع شما می توانید خرید اسپری زعفران در سطح کلان انجام دهید. این محصول به دلیل فرآوری شدن با تکنولوژی نانو، مانند زعفران  نیست که در مجاورت با هوا کدر شود. کارخانه اسپری زعفران  مصطفوی برای متقاضیانی که خرید عمده دارند، همیشه تخفیفات ویژه ای را در نظر می گیرد.

سوال داری، من اینجام!