کف قیمت افشره زعفران باکیفیت و اعلا

کف قیمت افشره زعفران باکیفیت و اعلا

کف قیمت افشره زعفران با کیفیت و اعلا

فرانیز با اعلام کردن کف قیمت افشره زعفران باکیفیت و اعلا برای خریداران و تاجران این امکان را فراهم کرده است که آن ها با پرداخت کمترین هزینه بهترین کیفیت را به دست آورند.

قیمت افشره زعفران مقرون به صرفه

کف قیمت افشره زعفران با کیفیت و اعلا

زعفران که به طلای سرخ معروف است، از ادویه های ارزشمند، گران بها و پر مصرف در جهان است. جوانان ایران زمین با استفاده از تکنولوژی روز دنیا از این محصول عصاره های فراوانی تولید کرده اند که مهم ترین آن ها افشره زعفران یا همان قطره خوراکی زعفران است.

به دلیل خواص منحصر به فردی که دارد، بر اساس محصولات کاملا گیاهی و ارگانیک و با استفاده از روش های علمی تدارک دیده شده و به صورت گسترده در تهیه انواع فرآورده های غذایی، بهداشتی، عطر سازی و از همه مهم تر دارویی مورد استفاده قرار گرفته است.

افشره زعفران به دلیل کاربری راحت، توجه مصرف کنندگان زیادی را به خود جلب کرده است. مخصوصا آشپزها که وقت برایشان بسیار مهم است.

این محصول در اکثر غذاهای ایرانی در میان آشپزان، هتل داران، رستوران و خانم های خانه دار محبوب بوده و به عنوان یک کالای پر کاربرد استفاده می شود. این محصول مانند دیگر محصولات غذایی باید در جای خشک و خنک و دور از نور آفتاب نگهداری شود.

کف قیمت افشره زعفران با کیفیت و اعلا

افشره زعفران از زعفران خالص به دست می آید و در حجم های مختلف به تولید می رسد. با توجه به قیمت افشره زعفران که بسیار مناسب و مقرون است، میزان خرید آن نیز بالاست. به علت خواص منحصر به فردش علاوه بر مورد استفاده قرار گرفتن برای خوش طعم و خوش رنگ کردن غذا ها، برای درمان بیماری های گوناگون نیز از آن استفاده می کنند.

خاصیت درمانی بسیاری نیز دارد که در درمان و رفع کسالت ها به مردم توصیه می شود. بیشترین استفاده از این داروی خوراکی، برای درمان دردهای قاعدگی، پیشگیری کننده از سرطان و درمان افسردگی است.

مزایای استفاده از افشره زعفران

کف قیمت افشره زعفران با کیفیت و اعلا
  • استفاده آسان و راحت
  • بدون رنگ و عاری از مواد افزودنی مضر
  • عطر فوق العاده و بسیار خوش
  • طعم بی نظیر و رنگ عالی
  • دارای مجوز از وزارت بهداشت و آموزش پزشکی
  • از مهمترین مزایای این محصول قیمت بسیار مناسب و اقتصادی آن است.

ملاک های فراوانی در تعیین قیمت افشره زعفران دخالت دارند که می توانند بازار خرید و فروش را تحت تاثیر خود قرار دهند. قیمت این محصول بنابر نوع، مرغوبیت، برند و بسته بندی آن متفاوت است.

این عصاره معمولا در قالب هایی از جنس شیشه ای، پلاستیکی، فلزی تهیه و بسته بندی می شود که قیمت آن را تحت تاثیر خود قرار می دهند. اما به طور قطع می توان گفت از ارزان ترین محصولات زعفران، افشره و اسپری زعفران است.

نسبت به خرید زعفران نسبت به مصرف کنندگان کمتر و به صرفه تر خواهد بود. قیمت افشره زعفران مرغوب ایرانی در بازار را می توان از کارشناسان مجموعه فرانیز جویا شد و به خرید آن پرداخت.

افشره زعفران چیست

افشره یا همان قطره زعفران یکی از فرآورده‌های زعفرانی بوده که پزشکان آن را به‌‌عنوان یک داروی گیاهی تجویز می‌کنند. این محصول از فروش بالایی برخوردار بوده و دارای خواص زیادی می‌باشد.

این محصول ارزشمند در درمان بیماری افسردگی تأثیر چشمگیری دارد. متأسفانه درصد افراد مبتلا به این بیماری مدام در حال افزایش می‌باشد. استفاده از داروهای شیمیایی باعث درمان کامل نشده و در‌واقع عوارض دیگری به‌دنبال دارند.

پزشکان طب سنتی استفاده از گیاهان دارویی در اشکال مختلف را از دیرباز توصیه نموده‌اند. پروسه درمان در این روش زمان‌بر بوده اما باعث درمان کامل و قطعی می‌شود.

زعفران یکی از گیاهان اعجاب‌انگیز در طبیعت است که دارای ترکیبات مؤثری می‌باشد. کارشناسان در کارخانجات از این محصول فرآورده‌های متنوعی را تولید نموده‌اند تا بر میزان مصرف آن افزوده شود.

قمیت افشره زعفران نسبت به کیفیت آن بسیار مناسب می‌باشد. متقاضیان می‌توانند برای خرید عمده این محصول از طریق شرکت‌های بازرگانی اقدام نمایند.

این مراکز محصول را به‌طور مستقیم از کارخانه به مشتری تحویل می‌نمایند. این موضوع سبب می‌شود تا خریدار دغدغه‌ای بابت اصل و یا بدل بودن کالا نداشته باشد.

این کالا چه کاربردهایی دارد

یکی از سوالاتی که مشتری هنگام خرید افشره زعفران خواهد پرسید، کاربردهای آن می‌باشد. از جمله موارد مصرف این محصول می‌توان به موارد ذیل اشاره نمود؛

  • بهبود افسردگی
  • پیشگیری از بروز سرطان
  • جلوگیری از بروز آلزایمر
  • تقویت میل جنسی

این فرآورده غلیظ بوده و باید هنگام خرید به نحوه مصرف آن دقت نمود. در موارد مختلف باید چند قطره از آن را در یک لیوان آب ترکیب نموده و سپس میل کرد.

قیمت افشره زعفران را در برندهای مختلف می‌توان از طریق سایت‌های فروش مشاهده نمود. زردبند یکی از برندهای مطرح بوده که در حجم ۱۵ میلی لیتری در بازار موجود است.

شرکت‌ زردبند در زمینه ساخت فرآورده‌های زعفرانی فعالیت دارد و توانسته به یکی از تولیدکنندگان برتر در خاورمیانه تبدیل گردد.

مشتری در هنگام خرید آنلاین با لیستی برگرفته از انواع محصولات مواجه می‌شود. یکی از حسن‌های بزرگ خرید غیرحضوری امکان مقایسه این محصولات با‌ هم می‌باشد.

طبع زعفران گرم و خشک بوده و همین موضوع آن را به یک گیاه محبوب تبدیل نموده است. متأسفانه بیشتر خوراکی‌های موجود در سبد خانوار دارای طبع سرد هستند که عوارض سوئی را برای مصرف‌کننده برجای می‌گذارند.

مصرف زیاد این خوراکی‌ها باعث چاقی و همچنین خشکی مغز می‌شود. درواقع یکی از دلایل بروز بیمارز‌های همراه با عدم توجه و تمرکز، همین موضوع می‌باشد.

قیمت افشره زعفران در سایر کشورها

فروش محصولات زعفرانی محدود به داخل کشور نبوده بلکه می‌توان آن ها را در بازار‌های جهانی نیز مشاهده کرد. بی‌شک قیمت افشره زعفران در کشور‌های خارجی چندین برابر نرخ داخلی می‌باشد.

تجار می‌توانند با صادرات این محصول سود خوبی را کسب نمایند. طبعا تقاضا برای عرضه این فرآورده از سوی مشتریان خارجی همواره بالا می‌باشد.

نشر مقالات بسیار در فضای مجازی باعث شده تا تمام افراد با خواص این گیاه ارزشمند آشنا شوند. در‌حال حاضر تولیدکنندگان از زعفران انواع وسایل بهداشتی- آرایشی را تولید نموده‌اند.

یکی از خواص طلای‌سرخ کمک به کلاژن‌سازی پوست است. با گذری در بازار فروش محصولات آرایشی، می‌توان انواع ماسک‌ها و کرم‌های زعفرانی را مشاهده‌ نمود.

سایت اینترنتی عصاره زعفران جهت صادرات

صادرات افشره زعفران محدود به یک کشور و یا منطقه نمی‌باشد. بازرگانان در‌حال‌حاضر این محصولات را به خیلی از کشور‌های آسیایی و اروپایی صادر می‌کنند.

زعفران ایرانی در جهان بی‌همتا بوده و کشاورزان آن را به‌صورت طبیعی و ارگانیک پرورش می‌دهند. حدود ۸۵ درصد از طلای‌سرخ موجود در بازار‌های جهانی مربوط به ایران است.

شرق کشور دارای اقلیمی سازگار با زعفران است. این منطقه دارای زمین‌های مسطح و آفتاب‌گیر و عاری از درخت بوده که بهترین شرایط برای کشت طلای‌سرخ می‌باشد.

شاخص‌های زعفران تولیدشده در این منطقه مطابق با استانداردهای جهانی است. رنگ طلایی و خیره‌کننده کلاله ایرانی در دنیا همتا ندارد.

گرید‌های مختلف افشره‌های زعفرانی

گرید و یا رتبه‌‌بندی افشره‌های زعفرانی بر اساس کیفیت و بسته‌بندی آن‌ها صورت می‌گیرد. طبعا هرچه درجه کیفی محصول بالاتر باشد بر نرخ آن تأثیر مستقیم خواهد گذاشت.

قیمت افشره زعفران در برند‌های مرغوب و مشتری‌پسند بیشتر است. درواقع مشتری تمایل دارد هزینه بالاتری را جهت دریافت یک کالای باکیفیت پرداخت نماید.

کارشناسان فروش افشره زعفران در سایت‌های معتبر جدولی از یک محصول خاص در مارک‌های مختلف قرار می‌دهند. این موضوع باعث می‌شود تا مشتری با مقایسه تمامی جزئیات خریدی هوشمندانه انجام دهد.

تجار محصولی را برای صادرات برمی‌گزینند که مشخصه‌های لازم را داشته باشد. یک تولید‌کننده موفق باید در هنگام ساخت یک کالا، تمام جوانب کار را به‌خوبی بسنجد.

تبلیغ یکی از راه‌های افزایش فروش و جذب مشتری می‌باشد. زمانی که یک محصول از کیفیت لازم برخوردار باشد، مصرف‌کننده آن را به دیگران معرفی خواهد کرد.

در‌واقع بهترین راه رونق کسب‌و‌کار‌، جلب رضایت مشتریان می‌باشد. این موضوع در زمان خرید‌و‌فروش عمده از اهمیت بیشتری برخوردار است.

نمونه محصول ارائه‌شده در زمان اخذ قرارداد باید مشابه تمام محموله باشد. همچنین مراکز فروش معتبر باید ضمانت عودت کالا در صورت عدم رضایت مشتری داشته باشند.

فروش بی‌نظیر تولیدات زعفرانی در کشور

نمودار فروش فرآورده‌های زعفرانی در کشور همواره سیر صعودی را نشان می‌دهد. دلیل این امر استقبال بی‌نظیر عموم از عرضه این محصولات می‌باشد.

استفاده از طلای‌سرخ محدود به یک منطقه از کشور نمی‌باشد. زعفران یکی از مواد اصلی در بیشتر غذاها و نان‌های سنتی ایران می‌باشد.

شیرینی زعفرانی یکی از خوراکی‌های محبوب در بین ایرانیان می‌باشد. رنگ و عطر بی‌نظیر این شیرینی، هر مصرف‌کننده‌‌ای را جذب خود می کند.

شرکت‌های پخش زعفران و فرآورده‌های آن را در تمام مناطق کشور پخش می‌کنند. این موضوع سبب شده تا دسترسی به این محصول ارزشمند آسان باشد.

زعفران جزء گیاهان گران‌قیمت در بازار بوده که امکان خرید آن برای عموم میسر نیست. کارخانجات توانسته‌اند با تولید فرآورده‌های مرغوب در قیمت مناسب‌تر این مشکل را برطرف نمایند.

قیمت افشره زعفران به‌عنوان یک کالای پرمصرف مناسب تعیین شده تا مشتریان بتوانند به‌آن دست یابند. این محصول دارویی را می‌توان از داروخانه‌ها و یا عطاری‌های معتبر خریداری نمود.

زعفران در زمینه‌های آشپزی، دارویی، بهداشتی، رنگرزی و خوشنویسی کاربرد دارد. بیشترین جنبه مصرفی آن در زمینه غذایی بوده که دامنه مصرف بالایی دارد.

از جمله موارد مصرف این محصول ارزشمند در صنایع غذایی می‌توان به موارد ذیل اشاره نمود؛

  • پخت و تزئین غذا
  • تولید کیک و شیرینی
  • تهیه بستنی و دسر
  • تولید آبنبات و تنقلات
  • تهیه آبمیوه و شربت
سوال داری، من اینجام!