قیمت خرید رنگ غذای زعفرانی مایع و پودری

قیمت خرید رنگ غذای زعفرانی مایع و پودری

قیمت خرید رنگ غذای زعفرانی مایع و پودری

برای دسترسی به لیست قیمت خرید رنگ غذای زعفرانی مایع و پودری می توان از سایت معتبر فرانیز اقدام نمود. این سایت بهترین نوع محصولات زعفرانی را با نازلترین قیمت به مشتریان ارائه می کند.

قیمت خرید رنگ غذای زعفرانی مایع و پودری

رنگ غذای زعفرانی

رنگ غذای زعفرانی جزء افزودنی های غذایی می باشد، افزودنی های غذایی به ترکیباتی گفته می شود که به منظور افزایش دوام غذا، خوش طعم کردن غذا، جذاب نمودن ظاهر غذا، ارتقای ارزش غذایی و پیشگیری از فاسد شدن به مواد غذایی مختلف اضافه می شود.

رنگ غذای زعفرانی فقط به منظور خوش رنگ کردن مواد غذایی استفاده نمی شود بلکه نمایانگر کیفیت بسیار از اقلام غذایی از نظر سلامت و بهداشت می باشد. رنگ ها از نظر منشا تولید به سه گروه تقسیم می شوند که عبارتند:

۱_ رنگ های معدنی

۲_ رنگ های مصنوعی غیر خوراکی

۳_ رنگ های طبیعی خوراکی

قیمت خرید رنگ غذای زعفرانی مایع و پودری

زعفران کلاله ی خشک شده گیاه زعفران است که در پاییز کل می دهد. عمده ترین ترکیب ایجاد رنگ در زعفران کاروتنوییدی به نام کروسین است. کروسین ها مشتقات گلوکوزیدی کروسین هستند. طعم تلخ زعفران مربوط به گلیکوزیدی است به نام پیکروکروسین که فاقد رنگ است. سافرانال اسانس فرار زعفران و مسئول بو و عطر آن است.

زعفران در گذشته‌ های دور به دلیل رنگ فوق العاده زیبا و عطر، طعم بی نظیر در مواد غذایی مختلفی از آن بهره می بردند. ولی امروز با پیشرفت عمل و دانش متخصصان با استفاده از دانش و تبحر خود دست به تولید فرآورده های از زعفران زدند که استفاده از آن بسیار راحت تر است و باعث حذف شدن مراحل وقت گیر ساییدن و دم کردن آن شده گردیده.

رنگ های خوراکی به شکل مایع، پودر، اسپری و ژل در اختیار افراد قرار می گیرند. برای خرید رنگ غذای زعفرانی که کیفیت و مرغوبیت لازم را داشته باشد می توانید از طریق سایت ما اقدام نمایید و یک خرید مطمئن با خیالی آسوده انجام دهید.

قیمت خرید رنگ غذای زعفرانی مایع و پودری

نکات مهم قبل از خرید رنگ غذای زعفرانی

هنگام خرید رنگ زعفران باید به شرکت سازنده ی آن توجه نمود. رنگ زعفران اصل از قسمت کلاله، پرچم و گلبرگ گیاه زعفران تهیه می شود. زعفران علاوه بر رنگ دهی از بسیاری از بیماری ها جلوگیری می کند.

برای اینکه بفهمید رنگ خوراکی که استفاده می کنید اصل است یا نه مقداری از آن را با آب ولرم در ظرف سرامیکی حل کنید، سپس آن را خالی کرده و در صورتی که ظرف سرامیکی رنگی شده باشد این رنگ غیر مجاز است.

سوال داری، من اینجام!