کشورهای مقصد و فروش پودر ساقه زعفران

کشورهای مقصد و فروش پودر ساقه زعفران

کشور‌های مقصد و متقاضی پودر ساقه زعفران کدامند؟ آیا این فرآورده از فروش بالایی برخوردار بوده و قابل سرمایه‌گذاری می‌باشد؟

کشورهای مقصد و فروش پودر ساقه زعفران

خرید پودر ساقه زعفران در صنایع دارویی

تمام قسمت های گل زعفران از خواص زیادی برخوردار هستند. بیشتر دارو های ضد سرفه و حساسیت فصلی، با گیاهان دارویی تولید می گردند.

درمان با دارو های گیاهی به دلیل طبیعی بودن آن ها نسبت به مواد شیمیایی بیشتر طول می کشد اما اثر سوئی بر بدن نداشته و تأثیر طولانی مدتی بر جای خواهد گذاشت. در تهیه دارو برای درمان بیماری هایی از این قبیل از گل زعفران به طور کامل استفاده می شود.

کشورهای مقصد و فروش پودر ساقه زعفران

فروش پودر ساقه زعفران در خراسان

پودر ساقه زعفران در خراسان با کمترین قیمت نسبت به انواع زعفران به فروش می رسد. خامه، ریشه و یا ساقه زعفران را در خراسان، زعفران سفید می نامند. این قسمت فاقد عامل رنگ طلایی یعنی کروسین بوده ولی شامل ویتامین ها و عناصر معدنی مفید می باشد.

بهترین روش مصرف سفیدی زعفران، پودر کردن آن است تا عطر آن به خوبی استشمام شود. از این قسمت می توان در پخت غذا و کیک به عنوان چاشنی استفاده نمود. امروزه در کارخانه، این محصول به صورت پودر شده به فروش می رسد.

از آن جا که زعفران تولید شده در داخل کشور معمولا ارگانیک می باشد لذا استفاده از تمام قسمت های آن سرشار از خواص است. مدیریت حاصلخیزی در بیشتر مناطق مبتنی بر کود های حیوانی بوده که باعث بازدهی بیشتر نیز می شود.

کشورهای مقصد و فروش پودر ساقه زعفران

عرضه عمده پودر ساقه زعفران

با توجه به قیمت پائین پودر ساقه زعفران خیلی از افراد تمایل به خرید آن دارند. سایت فرانیز عرضه عمده این محصول را برای شرکت های پخش انجام می دهد تا پخش آن در کل کشور به خوبی صورت گیرد.

این محصول مانند انواع دیگر زعفران، در برند ها و نرخ های مختلف موجود می باشد لذا با مراجعه به این سایت و برقراری تماس از طریق راه های ارتباطی می توان از قیمت روز این محصول آگاهی یافت.

فروش فرآورده‌ زعفرانی با قیمت مناسب

فرآورده‌های زعفرانی همانند خود زعفران طرفداران زیادی دارند. پودر ساقه زعفران یکی از محصولات پرخاصیت بوده که از قیمت مناسبی برخوردار است.

ساقه زعفران قسمت سفیدی آن بوده که هیچ‌گونه رنگی ندارد اما دارای عطر دلنشینی است. از این قسمت گیاه، در تولید فرآورده‌ های غذایی و دارویی استفاده می‌شود.

کشاورزان در هنگام جداسازی کلاله، این بخش را نیز کنار گذاشته و با قیمت پایین به فروش می‌رسانند. این محصول برای کسانی که طالب برخورداری از عطر زعفران هستند مناسب می‌باشد.

عرضه پودر ساقه زعفران در سطح کشور

شرکت‌های تولیدی در فصل برداشت زعفران، سفیدی آن را خریداری نموده و در قالب پودر ساقه زعفران عرضه می‌نمایند. این محصول در سطح کشور به فروش می‌رسد و متقاضیان زیادی دارد.

مراکز فروش محصولات زعفرانی را در حجم عمده و جزئی عرضه می‌نمایند. همچنین مشتریان می‌توانند آن را به صورت فله‌ای و بسته‌بندی‌شده سفارش دهند.

پودر ساقه از ترکیب سفیدی و گرده زعفران تولید شده و به‌عنوان یک چاشنی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع با بکارگیری آن در پخت غذا، می‌توان از عطر و رنگ آن لذت برد.

تنوع فرآورده‌های زعفرانی باعث ترغیب مشتریان برای خرید می‌گردد. با‌توجه به شرایط اقتصادی می‌توان محصولات زعفرانی را به‌عنوان جایگزینی برای کلاله انتخاب کرد.

زعفران در آشپزی ایرانی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده و به‌عنوان ادویه‌ای خاص مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول گیاهی بومی ایران بوده و از کارایی بالایی برخوردار است.

استفاده از گل زعفران در صنایع دارویی

زعفران جزء گیاهان دارویی محسوب می‌گردد که به‌دلیل دارا بودن ترکیبات مؤثر کارایی زیادی دارد. بااینکه اصلی‌ترین و مهم‌ترین بخش گیاه زعفران کلاله آن می‌باشد اما دیگر بخش‌ها خواص خود را دارند.

پودر ساقه زعفران که برگرفته از قسمت زردرنگ متصل به کلاله بوده در داروسازی کاربرد زیادی دارد. تمام بخش‌های گیاه زعفران دارای خواص درمانی هستند.

گیاه زعفران در درمان افسردگی و آلزایمر بسیار مؤثر بوده و از آن در ساخت دارو برای این منظور استفاده می‌شود. در حال حاضر پزشکان طب سنتی این محصول گیاهی را در قالب قرص و قطره به‌عنوان دارو تجویز می‌کنند.

مصرف داروهای شیمیایی در درازمدت باعث بروز بیماری‌های خطرناک می‌گردد. این محصولات خیلی سریع در بدن واکنش نشان می‌دهند و به عنوان مسکن قوی عمل می‌کنند. این موضوع باعث ترغیب افراد برای مصرف شده چراکه آستانه تحمل درد انسان‌ها پایین است.

داروهای گیاهی به‌مرور بر بدن اثر می‌گذارند و در واقع دوره درمان آن‌ها زمان‌بر است. مصرف محصولات طبیعی و سالم باعث درمان قطعی شده و هیچ‌گونه اثرات سوئی بر بدن نخواهد گذاشت.

کشور‌های مقصد پودر ساقه زعفران

پودر ساقه زعفران به‌عنوان یک کالای صادراتی محسوب می‌گردد که توسط تجار به خیلی از کشور‌های آسیایی و اروپایی صادر می‌شود. ترکیه یکی از کشورهای مقصد این فرآورده پرخاصیت می‌باشد.

ترکیه بازار فروش مناسبی برای زعفران ایرانی دارد. سالانه حجم بالایی از طلای‌سرخ به این کشور وارد می‌گردد که سودآوری خوبی را هر دو طرف به دنبال دارد.

این کشور، توریستی بوده که همواره پذیرای مسافران بسیاری از سراسر جهان می‌باشد. عرضه محصولات مرغوب و مشتری‌پسند از سوی این کشور، باعث رونق بازار آن خواهد شد.

علاوه بر زعفران، فرآورده‌‌هایی مانند پودر ساقه زعفران از فروش بالایی در این کشور برخوردار هستند. خیلی از مشتریان این محصول را به همراه کلاله خالص خریداری کرده و سپس آن‌ها را با هم ترکیب می‌نمایند.

ترکیب کلاله و ساقه با هم اقتصادی بوده و می‌توان از این طریق، از عطر و رنگ کامل زعفران برخوردار شد. عطر ریشه بسیار قوی بوده و می‌تواند مکمل کلاله باشد.

صادرات به ترکیه به صورت چمدانی و توسط افراد عادی نیز انجام می‌گیرد. باتوجه به قرابت مرزی بین ایران و ترکیه، این امر هزینه زیادی را در پی ندارد.

سرمایه‌گذاری بر روی ریشه زعفران

افراد سرمایه‌دار به‌دنبال محصولات پرطرفدار برای سرمایه‌گذاری می‌باشند. طبیعتا این افراد تمایل به کسب سود بالا از معامله دارند. ریشه زعفران یکی از محصولات ارزان و پرفروش بوده که گزینه‌ای مناسب محسوب می‌گردد.

شاید خیلی از کشاورزان در هنگام جداسازی کلاله، این قسمت را به دلیل قیمت پایین به فروش نرسانند. اما امروزه با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته می‌توان از تمام قسمت‌های گیاه زعفران بهره گرفت.

بهترین روش استفاده از ریشه زعفران، پودر کردن‌ آن است، چراکه به این طریق، عطر آن به‌خوبی رها می‌شود. مصرف‌کنندگان پودر ساقه زعفران را قبل از استفاده، باید دم کنند.

کارخانجات پودر‌‌کردن ریشه را با استفاده از ماشین‌‌آلات پیشرفته انجام داده و سپس آن را در بسته‌بندی مناسب عرضه می‌نمایند. این کار باعث سهولت در مصرف می‌شود.

از این فرآورده می‌توان در کنار کلاله در پخت انواع غذا و شیرینی استفاده کرد و از عطر آن لذت برد. تمام محصولات گیاهی از خواص بالایی برخوردار هستند لذا باید آن‌ها را جانشین ترکیبات ناسالم کرد.

تولید زعفران ارگانیک در کشور

گروهی از کشاورزان برای کسب سود بالا، با تولید محصولاتی ناسالم اقدام به استفاده از مواد شیمیایی می‌کنند. خواص این محصولات بسیار پایین بوده و فقط ظاهر زیبایی دارند. خوشبختانه زعفران تولیدشده در داخل کشور، عموما ارگانیک می‌باشد.

کشت زعفران در ایران قدمت بالایی دارد و محصول تولیدشده در داخل کشور از خواص بالایی برخوردار است. دلیل این امر کشاورزی زیستی و ارگانیک می‌باشد.

بیشتر مراحل کشاورزی زعفران در داخل کشور به همان روش سنتی انجام می‌گیرد. شایع‌ترین روش برای حفظ حاصلخیزی خاک در ایران، استفاده از کودهای حیوانی به جای کودهای شیمیایی می‌باشد.

در کشاورزی زیستی باید از روش‌های مکانیکی برای دفع آفات بهره گرفته شود. استفاده زیاد از کودها و سم‌های شیمیایی، باعث ناسالم شدن محصول می‌گردد.

زعفران تولیدشده در کشور بسیار مرغوب بوده و دارای استانداردهای لازم می‌باشد. درجه کیفی و میزان سلامت زعفران در بخش‌های مختلف کشور متفاوت بوده که بر روی قیمت نهایی تأثیر خواهد گذاشت.

زعفران ایرانی متقاضیان بسیاری از سراسر جهان دارد. حدود ۸۵ درصد از نیاز بازار جهانی توسط ایران تأمین می‌گردد. این موضوع سبب شده تا بر میزان سطح زیر کشت زعفران در کشور افزوده شود.

علاوه بر زعفران فرآورده‌های ارزشمند آن نیز توانسته‌اند نظر مشتریان خارجی را به خود جلب کنند.

سوال داری، من اینجام!